poster

Dítě Bridget Jonesové

  • Velká Británie

    Bridget Jones's Baby

  • Francie

    Bridget Jones Baby

  • Slovensko

    Dieťa Bridget Jonesovej

Komedie / Romantický

Velká Británie / Francie / Irsko / USA, 2016, 123 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • harfuska
    ***

    Průserářka Bridget je opäť na scéne. Pribudlo pár vrások, ubudlo pár kilečiek, ovšem tie pubertálne grimasy strúhala stále. S pokročilým vekom jej ale tieto úšklebky nikterak nesvedčia. Pôsobí skôr odpudivo a pokial by pri sebe nemala vtipnú kamošku, ktorá to zozačiatku celkom dobre ťahala, tak by to bolo úplne zúfalé. Zúfalí boli asi aj tvorcovia, lebo museli Bridget šupnúť na festival, aby sme sa aspoň trochu zabavili. S návratom do práce úsmev mierne opadol. Mohla za to nová vedúca, ktorá ma srala viac ako preafektovaná slečna B. Naskytlo sa ovšem pár svetlých momentov, o ktoré sa postarala najmä Emma s Patrickom. Doktori so zmyslom pre humor a galantní chlapi u mňa vždy zaberali. Ešteže táto dlhá, trnistá cesta dosiahla očakávaného konca a všetci si možu vydýchnuť, že nás nečaká ďalšie zbytočné pokračovanie. Snáď...(29.11.2016)

  • H34D
    ***

    Deník Bridget Jonesové považuji za příjemně odlehčenou, romantickou komedii, která rozhodně patří k tomu lepšímu ve svém žánru. Ani jedno z pokračování se tomu neblíží. Trojka představuje docela vtipnou trojku postav, která se ocitá v několika málo vtipných scénách (asi tak tři) a to je tak vše. Potenciál zůstal nevyužit, o nějakém celkovém příběhu se ani nedá mluvit, protože scénář je hlavně o tom, jak spojit scény do něčeho, čemu budeme v souhrnu říkat film. A nutno podotknout, že naprosto průměrný a v ničem zajímavý film. 5/10(20.11.2016)

  • Hrabka
    ****

    Pro člověka, co příliš nevyhledává romantické komedie, je to překvapení jako hrom. Bavil jsem se po celou dobu, příběh je ucházející a některé momenty byly opravdu velmi zábavné. Kdyby u toho ženské v kině nevzdychaly a netlemily se až přespříliš, byl by zážitek z filmu možná ještě větší. 80%(26.11.2016)

  • peiton
    ****

    Po vdakabohu veľmi dlhom čase a ako sa zdá i po definitívnom závere(dúfam) prišli tvorcovia o vzťahovej smoliarke Bridget na to,dopriať jej trocha luxusu a zažiť,aký je to pocit,ked sa o ženu bijú 2 muži a nie hocijaký a tiež nie pri hocijakej situácii.Tak si to teda rozmeňme na drobné a síce,nielenže naša depresiami zmáhaná Bridget nezostala na ocot,navyše čakala mimčo s jedným z mužov,s ktorým mala samozrejme intímny pomer v približne rovnakej dobe :-)) Otec neznámy,a pointa je na svete. I keby bol výsledok hocijaký (my vieme ten správny,však) nešťastná by nebola.A ja by som bola nešťastná z toho,ak by nevznikla táto definitívna bodka o najznámejšej vzťahovej smoliarke,no musím skonštatovať,že to bola veľmi milá a povinná bodka na záver.(26.1.2017)

  • Matty
    ***

    „Měníš katastrofy ve vítězství.“ Převážně úspěšný pokus natočit vkusnou romantickou komedii pro dospělé diváky, která dá zapomenout na otřesný druhý díl a zároveň vzpomenout na to nejlepší z žánrově sblížené produkce Working Title. Tvůrci se ovšem až příliš snaží naplnit velká očekávání, což se projevuje přemrštěnou stopáží (a z ní plynoucích potíží s tempem) a hraním na jistotu (např. efektní, ale ne moc efektivní zpomalené záběry nebo samoúčelné zapojování chytlavých popových písniček). Sledujeme v zásadě třetí variaci téhož příběhového vzorce, jehož naplňování je navzdory přidání nové neznámé (nenarozené dítě) od začátku do konce velmi předvídatelné. Film ovšem dokáže překvapit alespoň drobnostmi jako je vcelku věrohodné chování všech hlavních postav (Bridget konečně jedná v souladu se svým věkem), schopných reflektovat své idiotské chování (Jackova omluva za to, že lhal Markovi). Neporozumění dnešnímu světu internetových seznamek, fotografií koček připomínajících Hitlera, hipsterů a Pussy Riot sice není tak markantní jako ve filmech Marie Poledňákové, ale stejně je místy bolestivě znát, že tvůrci uvízli v jiné době a marně se snaží dohnat vlak. Nejlépe fungují časoprostorově univerzální vtipy na téma „muži vs. ženy“, z nichž si pro sebe většinu ukradla spolu-scenáristka Emma Thompson (skvělá hláška s porodem a hořící hospodou), na kterou si vzpomenete i pár dnů po projekci. Na nic moc dalšího zřejmě ne. 70%(16.9.2016)

  • - Filmové postavy mají na Twitteru své vlastní účty: @bridgetjoneshf (Renée Zellweger), @markdarcylegal (Colin Firth) a @danielcleaverxx (Hugh Grant). A to od března roku 2011. (KNicole)

  • - Když Bridget (Renée Zellweger) drží čerstvě narozené miminko, v jednom záběru je jen zabalené, v dalším je už oblečené a má čepičku. (klarika)

  • - Když sebou Bridget (Renée Zellweger) plácne do bahna na festivalu, tak se mezi záběry změní pozice jejího kufru. (Patrik256)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace