Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    *

    Což o to, i mě se boulí kalhoty při představě, že Tánička ukáže kozičku...ale co dál? Člověk už fakt neví, co má psát, při vší té podobnosti a stejných chybách tří čtvrtin české prodkuce. Je nesporným faktem, že vyprávět obrazem se čeští filmaři už naučili, ale podle mého zde vážně chybí scénáristi a dramaturgové, protože bez toho je vám reklamní vizáž k ničemu. Donutil hraje Donutila, Vladyka je skvělý herec, měl by dostat nějakou pořádnou dramatickou roli, díky aspoň za scénu ve vlaku... Tak snad v roce 2010 ještě Občanský průkaz nebo Největší z Čechů nebo Hlava-ruce-srdce nebo... jen Pouta a dokumenty to fakt nevytrhnou.(19.10.2010)

  • novoten
    ****

    Tomáš Bařina chtěl zamířit ještě výš než s Bobulemi. Optimistické hledání sladkého léta vyměnil za zdánlivou sázku na jistotu. Vždyť Viewegh je oblíbený ve všech čtenářských vrstvách a adaptace jeho děl i přes libovolnou kvalitu vždy padly na úrodnou půdu. A právě Román ne. Autorův scénář totiž nejednoznačně hraje jak na notu absurdně-humornou, tak i na tu melancholicky-přemýšlivou, která pro mě u něj byla vždy na prvním místě. Ti, kteří tak do kina přišli s očekáváním vulgární řachandy, po které je provede bonviván Miroslav Donutil, museli zákonitě začít tuhnout už u úvodních titulků. A diváci, kteří si po trailerech, které zbytečně vypíchly všechna sprostá slova, která ve filmu zazní, chtěli smlsnout na novém českém nesmyslu, si své argumenty mohou prosadit jak přes ony vulgarismy, tak i přes lascivně znějící zápletku. A je to škoda, protože je očividné, že právě Bařina s Vieweghem chtěli žánr přisprostlých lechtivých českých komedií postavit na hlavu a stvořit chytrou absurditu, optimismus se smutným úsměvem nebo zkrátka dobrý film. Povedlo se jim to, ale právě tím, že se snaží na více frontách, mohli uspět jenom u menšího procenta diváckého spektra.(19.8.2011)

  • woody
    odpad!

    Destilát všeho zla, kvůli kterému jsou české filmy nesledovatelné ... Nevěřil jsem, že v dnešní době ještě vznikne dílo, které je svou upocenou estetikou a vulgaritou (čímž nemám na mysli, že Donutil řekne slovo "čurák", to je to nejmenší) krystalickým příkladem 90's. V době, kdy už se český film jakžtakž zvedá a tvůrci zkouší nové věci, je tahle sázka na stádovitou jistotu kopancem do slabin.(3.8.2011)

  • playboxguest
    **

    Líbilo se mi to, hlavně postavy Cyrila a Anety byly perfektní, vyloženě jsem se nenudila, ale přesto tomu něco chybělo a proto jen dvě hvězdy, ačkoli je film ničím neurážející průměr. Naopak zjišťuju, že čím dál hůř snáším mnou kdysi oblíbeného Budaře a jeho dějová linka tu byla vyloženě rušivá a připitomělá. Román pro ženy byl lepší, zábavnější i povedenější, ale ani tento film není tak zlý, jak tu mnozí hlásají.(14.4.2011)

  • Karrfik
    ***

    Tak jsem to zkouknul, a zas tak strašný to není. No jasně, Donutil krapet "přehrává" sám sebe, ale najdou se tam i světlejší okamžiky. Každého jest právo dát ODPAD, ale je to podle mě nesmysl. Vedlejší role Jana Budaře, standartně kvalitní výkon Miroslava Vladyky a pěkný pokoukání na nádhernou Táňu Pauhofovou. Dál to rozvádět nebudu. Jo, a hezký, širokoúhlý pohled na Tatry - to se cení. Tři hvězdy.(19.2.2011)

  • - Kasting na natáčanie filmu prebiehal vo výške takmer 2200 m.n.m. v Lomnickom sedle ako oslava 40. výročia natáča­nia snímok Medená veža (1970) a Orlie pierko (1971). (Raccoon.city)

  • - Táňa Pauhofová ve skutečnosti tetování, které je vidět na její postavě Tali v bazénové scéně, nemá. (KREI)

  • - Ve filmu je mnohem míň vulgárních slov než v knize. (zdeny99)