Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Isherwood
    *

    Za určitých okolností by z toho možná šlo vykřesat i slušné drama, jenže pokud chce někdo prodávat lidskou aroganci a bezbřehé hulvátství jako komedii, nemám slitování, přestože Donutil přesně pochopil co a jak zahrát. Je mi šoufl z toho, co je současným etalonem ‚lidové zábavy‘. Bylo mi ještě trapněji, než u Románu pro ženy, avšak tentokrát nikoliv pro to, že jsem chlap, nýbrž za pana scénáristu samotného, protože jestli jeho svět vypadá takhle, upřímně jej lituju.(21.9.2011)

  • novoten
    ****

    Tomáš Bařina chtěl zamířit ještě výš než s Bobulemi. Optimistické hledání sladkého léta vyměnil za zdánlivou sázku na jistotu. Vždyť Viewegh je oblíbený ve všech čtenářských vrstvách a adaptace jeho děl i přes libovolnou kvalitu vždy padly na úrodnou půdu. A právě Román ne. Autorův scénář totiž nejednoznačně hraje jak na notu absurdně-humornou, tak i na tu melancholicky-přemýšlivou, která pro mě u něj byla vždy na prvním místě. Ti, kteří tak do kina přišli s očekáváním vulgární řachandy, po které je provede bonviván Miroslav Donutil, museli zákonitě začít tuhnout už u úvodních titulků. A diváci, kteří si po trailerech, které zbytečně vypíchly všechna sprostá slova, která ve filmu zazní, chtěli smlsnout na novém českém nesmyslu, si své argumenty mohou prosadit jak přes ony vulgarismy, tak i přes lascivně znějící zápletku. A je to škoda, protože je očividné, že právě Bařina s Vieweghem chtěli žánr přisprostlých lechtivých českých komedií postavit na hlavu a stvořit chytrou absurditu, optimismus se smutným úsměvem nebo zkrátka dobrý film. Povedlo se jim to, ale právě tím, že se snaží na více frontách, mohli uspět jenom u menšího procenta diváckého spektra.(19.8.2011)

  • Marigold
    odpad!

    Nesmyslná kolekce přetažených záběrů, výtahové hudby a laciné šmíry pro ty, kteří se za břicho popadají, když Donutil řekne "čurák" a boulí se jim kalhoty při představě, že by "Tánička mohla ukázat kozičku". Vieweghova knižní verze měla aspoň jistý dráždivý nadhled autora nad čtenářem-subjektem, Bařinův film padá na všechny čtyři a špulí zadeček v těch nejlacinějších kraječkách. Sprostá a ubohá ufuněnost, která klidně může soupeřit i s Případem nevěrné Krávy – ta aspoň bavila svou soft-pornografičností, Román pro muže se mezi všudypřítomnou košilatostí televizních estrád zmůže jen na ušmudlaný striptýzek.(15.9.2010)

  • teutates
    ***

    "Milý bratře na celý týden jsme ti koupili tu tvoji internetovou kurvu"... Donutil sa utrhol z reťaze aa bol fakt super. Celkovo tento román nepresahuje prah priemernosti, no za herecké výkony, hlášky a praštenú Táňu 5/10. Príjemná oddychovka, moje rozhodnutie padlo až na druhý pokus. "Baník píčó" :D(23.2.2011)

  • triatlet
    ***

    Nejsem náročný, spokojím se s nejlepším. - klasická vieweghovská sebestředná hláška. Místy se Vieweghův "humor" blíží k lidové taškařici typu Kameňák, ale režie (lyrickoreflexní pohledy na strom) a Donutil (toho nadutce střihl s přehledem) udrží diváckou pozornost. Naopak jedna ze závěrečných scén s pistolníkem (Budařem) a prostoduchým sportovcem je jak z céčkového filmu.(5.2.2013)

  • - Vanda Hybnerová je nekuřačka, i přes to vykouřila asi krabičku cigaret každý natáčecí den. (c.tucker)

  • - Výlet ve filmu se odehrává v Tatrách místo Dolomit, jak je tomu v knize. Tatry byly zvoleny proto, že jsou levnější. (zdeny99)

  • - Interiérové scény z Tater - pokoj, bazén a bar - byly natočeny v hotelu Kempinski. Závěrečná scéna byla natočena v obci Třebotov nedaleko Prahy. Odjezd vlaku se natáčel v Kostomlatech nad Labem. (dyfur)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace