Nastala chyba při přehrávání videa.
  • xxmartinxx
    ****

    Ten film je v podstatě bezchybný. Nekonečně precizní, vyzývavě sebejistý a bůhví, co ještě. Jak to tak ale (zvlášť u mých střetnutí s Andersonem) bývá, nedostává se mi až na krev, ale jen příjemně pod kůži.(8.1.2013)

  • Mertax
    ****

    Mistrné. Skoro. A jedna z nejlepších artovek v české kinodistribuci za dva roky./// Zmučená duše vs. charismatický vůdce, dominance vs. submisivita, závislost vs. volnost, nedořečenost vs. explicitnost a také láska vs. závislost... To jsou jen některá z témat, která Mistr obsahuje. [Kino](9.1.2013)

  • kinej
    ****

    S filmem Mistr se to má jako s ostatními filmy Paula Thomase Andersona. Všechny jeho filmy stojí na zajímavé zápletce a ve všech jsou postavy, které musí být lahůdkou pro obsazené herce. Nerad opakuji kometnáře ostatních, ale zde si to neodpustím: Hoffman i Phoenix jsou fakt fenomenální. Je to ten typ živelného herectví, kdy divák opravdu vidí totální metamorfózu do předváděné postavy. Jednotlivé dialogové scény jsou díky tomu doslova strhující, v tomto smyslu nemá Mistr slabších míst. Potěší i krásné švenky či souznění s hudbou. Pak ale tato synfonie profesionality a umění skončí a zbyde tak trochu pocit zklamání z nenaplněného očekávání. Pocit, že film tak nějak neskončil, že jeho závěr vyšumněl do ztracena, aniž by se vlasntě něco stalo, nebo že v něm prostě chybí ještě jedna klíčová scéna, která by zpětně dala celému filmu hluší smysl. Nejinak na mě zapůsobily i Hříšné noci, či Až na krev. Nevím, jestli je to tvůrčí záměr, vylíčit sled zajímavých událostí, bez výraznějšího dramatického rámce, (je to tak blíže reálnému životu), ale ten pocit neuzavřenosti, je po tak skvělém a vyjímečném filmovém zážitku mírným zklamáním.(25.4.2013)

  • gogo76
    ****

    Konečne som videl J. Phoenixa po tak dlhej odmlke. Potešil ma, fakt. Aj keď už zosnulý P. S. Hoffman dostal veľmi slušný priestor je to hlavne Phoenixov film. Pre mnohých asi ťažšie stráviteľný film je občas dosť "psycho" , ale Phoenix je natoľko presvedčivý, že som od filmu nedokázal odtrhnúť oči. I v malých a krátkych scénach dokáže zo seba vyžmýkať maximum. Scéna menšej potyčky so zákazníkom pri fotení alebo bitka s tromi policajtmi pri zatýkaní, to sú momenty kde síce neoceníte až tak herecký talent ako skôr energiu s akou sa do scén a bitiek vložil. To už fakt vyzeralo ako skutočná bitka, skutočná vzbura pri zatýkaní...Príbeh nie je tak výrazný ako naznačuje dĺžka filmu, ale to je snáď to jediné, čo by som filmu vytkol. Ten film je skutočne skôr o pocitoch a atmosfére a skvelom hereckom výkone ako o príbehu. 80%. Phoenix 100%.(12.4.2014)

  • Vančura
    *****

    Když MISTR běžel v kinech, nějak mě nezaujal, abych měl chuť na něj jít. Když se mi ale teď - po více než dvou letech od české premiéry - dostalo do ruky DVD, neváhal jsem ani chvíli - a dobře jsem udělal. Ten film je naprosto brilantní přehlídka dokonalé filmařiny a neuvěřitelně precizního herectví, které se jen tak nevidí. Teprve po zhlédnutí tohoto filmu mi začalo být líto, že Philip Seymour Hoffman už není mezi námi - jaký to byl herec, bože! V kombinaci s Joaquinem Phoenixem nechali vzniknout scénám, které jsou skoro nevydýchatelné, jak moc intenzivní jsou. I ostatní herci jsou skvělí a celý ten film jsem shledal jako naprosto fascinující a doslova "mistrný" :-) Současně se mi hodilo hlavou, že jsem asi neviděl jiný film, kterému by se tak dokonale podařilo evokovat atmosféru 50. let - kostýmy herců, jejich účesy, dobová auta, interiéry.. vše je neuvěřiteně přesvědčivé a věrohodné. Uff, výjimečný filmový zážitek, který se z hlavy bude dostávat dlouho, Paul Thomas Anderson je naprostý génius. Nedoceněný skvost, pro nějž je 5 hvězd málo.(2.8.2015)

  • - Film je po šestnácti letech prvním snímkem natočeným na širokoúhlý pás 65mm (přehrává se na 70mm projektorech), a to pomocí kamery Panavision System 65. Posledním takto natočeným snímkem byl film Hamlet (1996). (Dr Lizal)

  • - Jedná se o první film Paula T. Andersona, na němž se nepodílí kameraman Robert Elswit. V době natáčení byl zaneprázdněný prací na filmu The Bourne Legacy (2012). (Conspi)

  • - Než byl snímek nasazen do širší distribuce, Paul Thomas Anderson objížděl osobně kinosály, aby v nich mohla být promítána originální 70mm verze filmu, kterou jako jediný vlastnil před následnou konverzí. (Brousitch)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace