Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radyo
    *

    D2dictví působí vedle D1dictví stejně nepatřičně, jako režisér Sedláček na předávání státních vyznamenání, kam dorazil v mikině a zapsal se tak nejspíše i do Guinnesovy knihy rekordů. Jediné, co je na tomhle filmu komediálního (no, spíše šíleného) je to, že vůbec někoho napadlo jej natočit. Časy, kdy Bolek vlezl na plátno a aby rozesmál kino, tak mu stačilo říct jedno jadrné slůvko moravským dialektem, ty jsou nenávratně pryč. Mám neodbytný pocit, že se Bolek potřeboval nějak vybrečet z té lapálie s olšanskou farmou a zvolil k tomu tu nejhorší možnou formu - exhibici. Řada postav je ve filmu jen proto, aby měl filmový Bohuš s kým mluvit, jiný smysl jsem nenalezl. A paradoxně na základě tohoto snímku (k němuž BP napsal scénář) musím souhlasit s jeho filmově-civilní dcerou Annou, která prohlásila (ve filmu), že její otec patří do blázince - napsat TAKOVÉTO pokračování legendy může napadnout jen blázna nebo zoufalce. Se ctí z děje vyšlo jen málo postav, a to vesměs proto, že jejich role se počítaly na sekundy až minuty. Takže za mě ubohoučkých 15% a ne, prosím, už žádné další dědictví nechci, zříkám se ho ve prospěch dalších potenciálních dědiců. P.S.: Kurva se říká, Bohumile, kurva se říká. Přinejmenším po shlédnutí takovýchto "filmů".(19.2.2015)

  • ivishka
    *

    Snobský život ve kterém se nachází učiněný buran Bolek Polívka - teda Bohumil Stejskal je naprostým kontrastem, který doslova bije do očí... Nejen, že si sám hlavní protagonista zahrál vlastně sám sebe na své vlastní (už několikrát propité) farmě a v restauraci (kde marnil čas i Zděněk Pohlreich), ale vlastně se od toho dříve vyhublého prazvláštního chlapíka z prvního dílu nějak nelišil. Musím podotknout, že já sama aspiruji na blázna roku, když takhle riskuji a koukám na takové nesmysly. Bohužel se filmem nenesl ani pověstný duch "nostalgie" z předchozího - alespoň trochu trapno-vtipného - dílu (pěkně po česku, jak to my zlomyslní občané naší země máme rádi). Jediné co film zachránilo byl občasný vtip (nijak inovativní) typu: "...však já jsem vašu p**u taky neviděl a věřím, že ju máte...". Film měl údajně zachránit Karel Gott, který se doslova "snesl z nebe jako ten pravý bůh" a kdysi dávno oprsklá a spontánní Dagmar Veškrnová-Havlová s dialektem, který se k jejímu dnešnímu (jak to říct) postavení vůbec nepasuje. Pokud tento film sledujete s tím, že si připomenete dřívější časy, tak jste na omylu.(2.9.2014)

  • korbitch22
    odpad!

    Už když se jen na chvilku zaposloucháte do těch umělých, unylých a stupidních dialogů, po deseti minutách vám bude jasné, že tahle neumětelská zrůdnost neměla nikdy vzniknout a jen pošpinila jméno legendárního prvního dílu.Bolek Polívka byl mým oblíbeným hercem, jeho výkony v Musíme si pomáhat, Pelíškách a konec konců třeba v poslední době i v těch sterilních Mužích v naději byly výtečné a on jako herec měl veliké jméno.Jako hodně lidí co mají hodně chtěl ale ještě víc a tak mu ta jeho megalomanská vidlácka farmička krachla a on musí znásilňovat svá nejslavnější díla a ke svému úplně idiostskému scénáři, který jako by psal úplně vyprahlý komik těsně před sebevraždou si najme toho nejubožejšího režiséra v české republice, který je schopný jít na hrad ve flísce.Na tomhle filmu není dobré vůbec nic a já odmítám uznat cokoliv, co by se snad dalo nazvat náznakem nějaké filmové práce.Když vidíte, že je možné u nás sehnat sponzory na něco tak stupidního a zbytečnýho, nechcete mít s českým filmem už nic moc společného.Naše domácí filmové vody jsou jak nahnilá žumpa plná zvratků a výkalů a naši ubozí čeští tvůrci si v ní dokonale rochní ty svoje vykrpený rypáky.Sračky se u nás točej, samý sračky.0%.(12.1.2015)

  • Flakotaso
    ***

    Několik nesouvislých poznámek. Komedie na slušné úrovni, ovšem s jiným režisérem by to mohlo klidně být i fiasko - je z toho cítit, že Sedláček to přece jenom trochu ohlídal, aby film nespadl níže, protože ty nápady Bolek při psaní scénáře občas tahal asi až z paty. Pár výborných vtipů, pár dobrých vtipů, pár vtipů nefungujících a vyznívajících do prázdna a jedna scéna, která mě v negativním smyslu tak šokovala, že jestli to nebyla skrytá narážka na Kameňák (musela být, úplně to z ní křičí!), tak to opravdu nechápu (je to ta s Křížkovou). Herci? Samozřejmě to občas drhne, nenapodobitelné chytilovské přirozenosti a autenticity už nikdy nikdo nedosáhne - zde jsou výkony už prostě klasicky "filmově komediální" - vyčnívá z nich skvělá etuda Ivany Uhlířové a především velkolepý Donutilův nástup na scénu, který se po všech stránkách povedl. Irénka, která není a Vlastička jako duch? Zbytečné a neúčelné. Povedená hudba, pěkné Krejčího nálety kamery, nenásilně vizualizující "návrat" po dvaceti letech. Celkově to rozhodně to není průšvih, pobavit se dá slušně a trapnosti je mnohem méně, než se čekalo - s přihlédnutím k okolnostem to asi dopadlo nejlépe jak mohlo a jsem za to rád. Na konci však i pod vlivem závěrečné písně stejně zůstane mírný smutek z toho, že co kdysi bylo (Chytilová, mladý Bolek, 90´s), už se nikdy nevrátí - paradoxně přesto, že ve filmu se překvapivě na staré časy vzpomíná mnohem méně, než by se od "návratového" filmu dalo čekat. Což byl myslím účel.(8.2.2014)

  • schizmo
    *

    Dělat generála po bitvě umí každej a u nás zvlášť. Ale tak nějak se nemůžu zbavit pachutě nad předtuchou, že pokud se někdo pokusí udělat Dědictví 2, půjde o solidní průser. To jsme asi věděli všichni. Že ale půjde až o takovej provar, to asi nečekal nikdo. Nemá moc smysl se nad tímhle rozepisovat, z toho vedou jen dvě cesty - buďto se na to vůbec nedívat a uchovat si tak krásnou vzpomínku na původní díl nebo z edukativních důvodů se na to podívat, ale pak nepíčovat, že jsem vás nevaroval. Tohle nemělo nikdy vzniknout, už jen z úcty k původnímu filmu!!!(2.1.2015)

  • - Na kare si je pri rozhovore Bohuša (Bolek Polívka) a doktora Záhradníka (Karel Heřmánek) možné všimnúť, že druhý menovaný drží pohár s vínom pri zábere zozadu vždy v pravej ruke. Pri záberoch zboku alebo spredu ho však drží v ľavej. (Johnny.ARN)

  • - Dokončenie filmu bolo ohrozené kvôli alkoholu. Problém s ním však nemal Bolek Polívka, ale prekvapujúco režisér Robert Sedláček, kvôli ktorému sa natáčanie premenilo na peklo. „Vždycky večer po natáčení si Sedláček dal pár skleniček, sedl do auta a jezdil po okolí. Nikdo nevěděl, kde je. A ráno se pak několikrát hledal. Když se objevil, měl kocovinu, a byl na lidi ze štábu hnusný“, prezradil zdroj z natáčania. [Zdroj: ahaonline.cz] (kacer4)

  • - V snímke sa objavil aj Milan Lasica, ktorý výnimočne porušil svoje predsavzatie, že už nikdy nebude hrať vo filme. (Sufferer)