Nastala chyba při přehrávání videa.
  • m.krudenc
    ****

    Film Památkáři je zajímavé dílko, neobvykle poskládané a odvyprávěné. Citelná roztříštěnost není pro Clooneyho jako autora (režiséra a scénáristu) příliš obvyklá, tento počin považuji za jeho nejslabší režisérský počin, ačkoliv ve světle ostatní hollywoodské produkce stále stojí nad jejím průměrem. S Historií to asi nemá nic společného. Je to hezká pohádka natočená podle historických událostí.(24.5.2015)

  • Davies182
    *

    O filmu si povíme za chvilku, teď se ovšem budu jako již tradičně věnovat nevychovaným plantážníkům z ČSFD. Individua, která ve ztichlém sále pravidelně masírují obaly od chipsů/marshmallowů/Hariba, či se jako řehotající koně extrémně nahlas gebí každé potutelné scéně (zdravím ony dvě hýkající broskve), si totiž nezaslouží býti označována za filmového fanouška. Vážně nevím, co tu pohledáváte - filmové řemeslo možná oceníte, za Vaše chování však řada z Vás zasluhuje zalít do betonu. Nepíši pochopitelně o celém sále, a chválím všechny ukázněné vyznavače světové kinematografie, kteří jsou obeznámeni s dobrými mravy a ví, že kino není obývák... No teď už teda k tomu Clooneyho průseru, a bude to těžce subjektivní: nesnáším totiž muzea. Fakt nejvíc. Tohle pobíhání s kamerou po německých dolech, ze kterých si náckové udělali provizorní exhibiční síně, mě tak skoro zabilo. Doslova. Nejdelší film na světě! Světlý moment? Občas hudba a náběhy na epický scény, záhy pohřbené pod tunami prachu.(28.2.2014)

  • misterz
    **

    Veľké sklamanie. Od tohto "Tragáčikovského" námetu (odhliadnuc od vojnového prostredia) som rozhodne čakal viac. Ale čo sa vlastne čudujem. V poslednom čase sa čím ďalej tým viac utvrdzujem, že všade kde hrá Clúnyj ide film v mojich očiach rovno do smetiaka. Neskutočne nudný herec na plátne produkuje iba neskutočnú nudu. V tomto prípade sa k nude pridali vrcholne hlúpe, iritujúce, patetické dialógy/monológy, ktoré vo mne navodili akurát tak pocit trápnosti. Na niečo však boli dobré. Vždy keď prišli, mohol som aspoň kývať hlavou zo strany na stranu a úprimne sa čudovať nad tým, čo všetko sa dá vymyslieť, aby film dosiahol vrchol trápnosti, stupidity a patetizmu. Miestami som si pripadal ako jedna z babiek farára Otíka, keď si na fare omylom pustili porno: "Proboha, co toto je, co to je?". Keď dialóg skončil, moje úprimne počudovanie sa opätovne prepadlo do sto kilometrov hlbokej studne neskutočnej nudy, kde mi dalo teda sakramentskú prácu nezaspať. Tento film rozhodne preveril moju silu vôle dopozerať film až do konca. Krásny príklad toho, že aj keď je film nabitý hviezdami, nemusí to vždy znamenať kvalitu. Ani vlastne neviem, ze čo tie dve hviezdy. 30/100(5.5.2014)

  • evulienka3
    ***

    "Umenie z nás robí ľudí. Je ako zrkadlo, v ktorom sa vidíme. Podnecuje, rozvíja a kultivuje našu vnímavosť..." Vojna je teda v absolútnej opozícii voči umeniu, je deštruktívna a je tou odvrátenou stranou zrkadla - ľudstva. Film je tiež umením. Krásnym umením, ktoré dokáže uspokojiť hneď niekoľko zmyslov naraz. Tento film však umením nebol, to by sa s ním museli autori viac pohrať. Nech mi je téma akokoľvek sympatická, jej spracovanie ma dosť sklamalo. Potvrdzuje sa tu totiž moja teória o tom, že neexistuje príbeh, ktorý by nestál za sfilmovanie, existuje len zle sfilmovaný príbeh...(4.3.2015)

  • salahadin
    *

    Když natočíte zábavnou pitomost, je to OK. Když natočíte nudnou pitomost, je to facku. Clooney by těch facek schytal několik, protože nedokázal vytvořit ani dramatickou linii, ani odlehčenou a že to nemělo hlavu ani patu, o tom nemluvím. Zachránit nezměrnou hodnotu je velký čin, škoda, že to dnes lidé tak nevnímají. Tou hodnotou může být totiž jak Michelangelova Madona, tak klasicistní okno. Velmi, velmi špatný film.(26.11.2015)

  • - Zámok Neuschwanstein v skutočnosti naozaj slúžil ako úložisko nacistami ulúpených umeleckých diel. (misterz)

  • - „Keď som žil vo Florencii, raz som sa počas prechádzky po moste Ponte Vecchio (jediný most, ktorý nacisti nezničili, keď v roku 1944 utekali z mesta) zamyslel, kto vlastne zachránil všetky kultúrne poklady, ktoré dnes chodíme obdivovať do múzeí a galérií. Rozhodol som sa nájsť na túto otázku odpoveď," vyjadril sa George Clooney. (Zdroj: Eurotelevízia)

  • - První sousošší, které Pamatkáři uvidí po příjezdu na Neuschwanstein, je "Občané s Calais" od francouzského sochaře Augusta Rodina. (MTHRFCKR)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace