Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Davies182
    *

    O filmu si povíme za chvilku, teď se ovšem budu jako již tradičně věnovat nevychovaným plantážníkům z ČSFD. Individua, která ve ztichlém sále pravidelně masírují obaly od chipsů/marshmallowů/Hariba, či se jako řehotající koně extrémně nahlas gebí každé potutelné scéně (zdravím ony dvě hýkající broskve), si totiž nezaslouží býti označována za filmového fanouška. Vážně nevím, co tu pohledáváte - filmové řemeslo možná oceníte, za Vaše chování však řada z Vás zasluhuje zalít do betonu. Nepíši pochopitelně o celém sále, a chválím všechny ukázněné vyznavače světové kinematografie, kteří jsou obeznámeni s dobrými mravy a ví, že kino není obývák... No teď už teda k tomu Clooneyho průseru, a bude to těžce subjektivní: nesnáším totiž muzea. Fakt nejvíc. Tohle pobíhání s kamerou po německých dolech, ze kterých si náckové udělali provizorní exhibiční síně, mě tak skoro zabilo. Doslova. Nejdelší film na světě! Světlý moment? Občas hudba a náběhy na epický scény, záhy pohřbené pod tunami prachu.(28.2.2014)

  • Slasher
    ***

    S komandem památkářů mám celkem zásadní tři problémy. Clooney se snažil namixovat rozverné dobové retro s oduševnělou poctou, výsledek se pere a nepůsobí jako povedená syntéza. Za další, příběh je stejně roztříštěný jako jeho ústřední jednotka hrdinů po západní Evropě, což také nepřidává na výsledném dojmu. A za třetí, nemohl jsem vystát Cate Blanchett (ale to je spíše jen moje smůla). Tak bohužel - slibný hvězdný projekt co vyšel do průměrna.(21.1.2015)

  • evulienka3
    ***

    "Umenie z nás robí ľudí. Je ako zrkadlo, v ktorom sa vidíme. Podnecuje, rozvíja a kultivuje našu vnímavosť..." Vojna je teda v absolútnej opozícii voči umeniu, je deštruktívna a je tou odvrátenou stranou zrkadla - ľudstva. Film je tiež umením. Krásnym umením, ktoré dokáže uspokojiť hneď niekoľko zmyslov naraz. Tento film však umením nebol, to by sa s ním museli autori viac pohrať. Nech mi je téma akokoľvek sympatická, jej spracovanie ma dosť sklamalo. Potvrdzuje sa tu totiž moja teória o tom, že neexistuje príbeh, ktorý by nestál za sfilmovanie, existuje len zle sfilmovaný príbeh...(4.3.2015)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Nekulturní hovado, které se kdysi zabydlelo hluboko ve mně, by nedokázalo obětovat někoho ze svých blízkých, aby zachránilo úsměv Mony Lisy, kalhotky Madonny či torzo Jupitera. Mne zkrátka nikdo nepřistihne v muzeu, kapli či na výstavě, kterak onanuji před nějakým kulturním dědictvím a tak mne dobrodružství party historiků v uniformách nechalo poměrně chladným. Na druhou stranu mne však upřímně rozesmál ten "skutečný příběh", podle kterého chránili umění před špinavými fašistickými i komunistickými prackami a vraceli ho do prázdných bytu zplynovaných židovských rodin. Je to zkrátka jenom taškařice, která se sice tváří hrozně vážně, ale já tu komedii odhalil a tak si ty tři hvězdy zaslouží.(16.8.2014)

  • Slartibarkfast
    ****

    [ČSFD projekce] Na první pohled se divákům může zdát, že parta přestárlých herců si řekla, že Postradatelní potřebují nějakou konkurenci, ale aby v tom byl i cit a opravdové drama. Příběh Památkářů, kteří za druhé světové zachraňovali umělecká díla, může vyznít jako klišé. Také spojení silného dramatu s komediálními prvky zprvu vyhlíží jako kočkopes. Nakonec ale, pokud přistoupíte na "Klaunyho" hru, budete odměněni vcelku pěkným "M*A*S*Hoidním" smínkem. Bill Murray předvádí svůj standardně výborný mlčenlivý výkon, při kterém by slova překážela. Zbylým hercům nelze vytknout nic, snad až na Damona, který se mi v takových rolích nezdá přesvědčivý. Vznikl nám tu vcelku koukatelný snímek, kři kterém si zabrečíte a zasmějete se. Pro někoho nestravitelné, pro ostatní výbornou kombinací. Škoda jen, že příběh, který je podle skutečného námětu, postrádá duši a větší přesvědčivost. 70%(28.2.2014)

  • - Studio chtělo kvůli útoku na Oscary uvést film již v prosinci 2013. Režisér George Clooney však požádal o více času na post produkci, aby mohly být dokončeny speciální efekty. Studio nakonec s velkou nelibostí svolilo s prodloužením termínu do února 2014. (Dr Lizal)

  • - Osvobozená Paříž i Bruggy podléhaly zatemnění. Ve filmu tomu tak není. (Hal_Moore)

  • - Film měl mít premiéru 18. prosince 2013, ale v říjnu 2013 byla premiéra přesunuta na únor 2014. (Varan)