Reklama

Reklama

Příběh vypráví o tajném agentovi, který se snaží najít zbraně hromadného ničení. Zbraně byly ukradeny z ghetta Doupěte. Tajný agent se s prosbou o pomoc obrací na Lina, jediného člověka, co zná tento rajón a nebojí se místních gangsterů. (oficiální text distributora)

Videa (14)

Trailer 5

Recenze (333)

Kaka 

všechny recenze uživatele

Je to neuvěřitelně tupá věc a ještě zvláštnější je, že Besson remakuje svůj 10 let starý produkt "Made in France". Je to úplně to samé, jen vedlejší role se prohodily a akce je o něco dynamičtější a více "eye candy dubstep". Bodejť by také ne, když americké publikum je trochu jiné, než to francouzské. Ono nastříhané je to cool, ozvučené rovněž a drajv to má neskutečný. Jen se u toho nesmí vůbec přemýšlet - čemuž díky bohu napomáhá relativně krátká délka. Občas sebeparodické, občas fajn přímočarý výplach, kde chybí na můj vkus krev - zřejmě kvůli přístupnosti, což vidím jako fatální nedostatek. Walker je tam sympatický a rozloučil se jakž takž důstojně. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Námet filmu teda veľkú pozornosť nepúta, skôr jeho herecké obsadenie a režisér, ktorého meno sa viaže s filmom 96 hodín: Odplata. Režisérom je teda Camille Delamarre, ale scenár má na svedomí známy Luc Besson a musím uznať, že toto je skutočne bomba oproti jeho filmu The Family, ktorý som videl nedávno. Čo ma hneď na filme zaujalo bolo nezvykle dobré intro, so skvelou hudbou. Camille Delamarre sa celkom vyzná, na to že je to neznámy režisér a presne vie, ktorý štýl sa dá použiť pre ktorú scénu. Nasadil skutočne veľké tempo už od úvodných titulkov a drží ho naprieč celým filmom. Výborná rozlúčka s Paulom Walkerom. ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Pomsta a spravedlnost není to samé." Nestává se mi to často, ale mně se v Doupěti líbilo přibližně stejně jako v původním Okrsku 13. Běhalo se, skákalo se, hláškovalo se, holky se rvaly a to mám na Bessonových akčních jednohubkách rád. I mozek je zkrátka potřeba jednou za čas vypnout, vypláchnout a odložit na noční stolek. A Doupě k týhle očistný údržbě nabízí ideální příležitost. ()

mzss1 

všechny recenze uživatele

|40%| Shlédnuto v kině. Předem upozorňuji na jednu věc, páč beru na vědomí fakt, že toto je remake k originálnímu filmu Okrsek 13. Pak následuje pokračování Okrsek 13: Ultimátum. Oba tyto filmy jsem neviděl, takže to hodlám do budoucna napravit. Přesto jsem na tento film do kina zašel. Ještě jedna věc: Proti remakům nic nemám. Některé se povedou, některé ne. Trailer mě tak trochu zaujal. Říkal jsem si, bude to nadprůměrná, obstojná zábava, minimálně. No, to se mi nějak moc nepodařilo. Dost jsem se těšil na Paula Walkera, kterého jsem si oblíbil v Rychle a zběsilé sérii. Tam hrál upřímného sympatáka s dobrým srdcem a co jsem se o něm dovídal, byl takový i v reálu jako člověk. Poslední vydaný Walkerův film je toto (a to nepočítám právě natáčecí 7.díl Rychle a zběsile, kde vše nestačil dotočit), tak jsem ho podpořil aspon. V tomto snímku hrál dobře, jeho roli jsem si aspon užíval, když zbytek za moc nestál. Neříkám, že to bylo nesnesitelné peklo, ale nic mi to neřeklo, tak podprůměrná záležitost je to snad ve většině ohledu. Příběh je prostý a celkově je film brán strašně s nadhledem – nebyl bych proti tomu, ale je to bráno až moc nezáživně a místy i trapně ujeté, že jsem nebyl v žádném napětí apod. Je ale zvláštní, že se celkem vydařil začátek. A to myslím obě linie (úvodní akce s Bellem a pak Walkerem). Bellovo bojové umění mě docela bavilo (bohužel ale nejvíc v té první akční dlouhé scéně). Byla dlouhá, rychlé to bylo, Bell zdolával jednu překážku za druhou, takže jsem byl celkem spokojen. Walkerova akční scéna byla hned po Bellovi úvodu. Také se mi líbila, dobré souboje měl Walker, pronásledování autem atd. Ikdyž kamera a střih ? No, to bylo horší teda. Sice to mohlo být horší, ale přesto jsem místy těkal očima sem a tam, až jsem málem nestíhal. Pak se film začíná pomalu utápět v nudě a nezáživnosti. A to se přesto furt něco děje. Třeba pronásledování, kdy řídil Walker a vedle něj seděl Bale – bylo celkem obstojné, ale mě to moc nechytlo. Ještě pak následoval souboj Walker proti několika protivníkům u auta a pak už to bylo horší a horší. Nudné scény a situace a často se tu objevila i nějaká ta nelogičnost. Walker a Balle si jdou v pohodě za hlavním zločincem, vyjednávají jakoby – takže ta odlehčenost mi zde opravdu vadila. A co záporáci ? No, určitě nebyl účel se jich bát, nebo aby vzbuzovali respekt. To rozhodně ne. Navíc to ani snad nebyly záporáci, fakt nevím tedy. Akce ke konci následuje především ze soubojového hlediska, které ale ani nebylo tak dobré jako na začátku. Úplný konec následoval pointu, která mě sice překvapila, dávala trochu smysl, ale nesedla mi. Bylo to takové nedodělané, takže kdyby byl film o půl hodiny delší a pokračovalo to tak kolísavým tempem, asi by bylo hodnocení o dost horší. Musel jsem se ke konci až smát hloupým gangsterům. Nejlepší byl týpek zvaný „ŠTÍTNÁ ŽLÁZA“  Hudba byla aspon celkem dobrá. Takže nevím jak dále pokračovat. Není to nějak extra špatný film, ale mě nesedl a i z objektivního hlediska usuzuji, že to žádná pecka není a průměr to nemůže být prostě. Takže, něco se tu furt dělo, souboje, tempo slušné, nic těžkého na pochopení, ale to bohužel není všechno. Akčnáky zbožnuju – jak starý tak moderní. Tohle není ani jedno z nich. Hodnotím rovnými 2 hvězdy, páč jsem to místy bral i jako komedii (tím především myslím ty hloupé gangstery). Takže proč být moc kritický. Ještě něco málo a už by té kritiky bylo více. () (méně) (více)

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Uuuuffff, sterilní kastrát největší francouzké akční pecky století v americkém hábitu.Je mi líto, že poslední film Paula Walkera je zrovna taková mizerná kopie, modleme se, že se tvůrcům FAF 7 povedlo důstonější rozloučení s touhle filmovou legendou.To, co ve Francii působilo svěže, neotřepaně, mělo to šmrnc a neskutečný náboj a akční sekvence z níchž se tají dech, to v americe vypadá jako vykleštený vřed bez ducha.Pár scén je pozměněných, ale jinak jde v celku o přesnou kopii originálu.Paul Walker se k takovému stroji jakým je David Belle zoufale nehodí, je unylý a toporný a jejich akční souboje působili jako když se dva malí klucí perou ve školce o krabičku Pokémonů.Akční sekvence tragicky sestříhané, souboje nemají vůbec žádnou šťávu a jejich choreografie je směšná.Walker prostě není Cyril Raffaelli a bylo to znát doslova na každém kroku.Navíc scénář, který byl i u originálu dosti chatrný, ale schoval se za kadenci nářezové akce a vypiplaného vizuálu budoucnosti Paříže, tady je vše tak okleštěné a vykastrované, že všechny ty strašné píčoviny ve scénáři vás bijí do očí a když na konci udělají z hlavního padoucha matku Terezu, chtělo se mi doslova zvracet.Špinavý a brutální originál vystřídala americká toporná uhlazenost.Jako by někdo vzal Okrsek 13 a ufiknul mu koule.Jediné pozitivum které na tom vidím je fakt, že se David Belle snad konečně dostal do širšího podvědomí amerických režisérů, protože takových jako jen on je zatraceně málo a scéna, kdy Walker nestači Belleovi a propadne k němu stropem.Jinak opravdu zoufalé a 2* jsou jasně pouze z uctý k památce Walkera.Sterilní a hlavně zbytečný kastrát dokonalého originálu.30%. ()

Galerie (71)

Zajímavosti (10)

  • Natáčení filmu probíhalo v Montrealu v Kanadě a v Detroitu v USA. (willy1)
  • Doupě je posledním filmem, který Paul Walker dokončil před tragickou smrtí – zemřel v listopadu 2013 ve čtyřiceti letech při autonehodě. (Zdroj: 2media.cz)
  • Vo filme sa spomína, že otec postavy, ktorú stvárnil vo filme Paul Walker, tragicky zahynul. Zhodou náhod tragicky zahynul aj herec Paul Walker v reálnom živote. (andykanadan)

Reklama

Reklama