Režie:
Seth MacFarlaneKamera:
Michael BarrettHudba:
Walter MurphyHrají:
Mark Wahlberg, Amanda Seyfried, Morgan Freeman, Seth MacFarlane, Patrick Warburton, Jessica Barth, Giovanni Ribisi, Richard Schiff, Martin Klebba (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Některým plyšovým medvědům nestačí, že umí chodit, mluvit, hulit a milovat se s prsatými blondýnami. Někteří si dokonce chtějí pořídit vlastní dítě! Mimořádně úspěšná komedie Méďa názorně předvedla, že když jste z plyše, nic vás nezastaví, aspoň co se humoru týče. Dobrou, i když možná i lehce znepokojující zprávou je, že v pokračování se Méďa Ted vydává v doprovodu věrného parťáka Johnnyho v podání Marka Wahlberga ještě o pár kroků dál. Dobré příběhy končí svatbou, ten náš jí začíná. Urostlé a blonďaté pokladní Tami-Lynn nevadí, že je její manžel chlupatý po celém těle a navíc měří o metr a půl míň než ona. On by jí na oplátku chtěl dopřát miminko, jenže jaksi technicky... plyšák a lidská bytost... Nakonec se rozhodnou pro umělé oplodnění. A v okamžiku, kdy Ted s Johnnyho pomocí má potřebné sperma takřka na dosah ruky (či spíše packy), zařehtá úřední šiml, který rozhodne, že medvěd původem z hračkářství nemá na potomky nárok. Jenže Méďa a Johnny jsou hromský kámoši, jen tak něčeho se neleknou, a tak si najmou právničku (Amanda Seyfried). Je blonďatá, okatá a taky trošku hulí, takže veskrze sympatická. Nesourodá trojka se pustí do předem prohraného boje s takovou vervou, že se nebudete stačit divit. Sice jim to možná k vítězství nepomůže, ale hlavně že bude sranda. (CinemArt)
(více)Videa (16)
Recenze (728)
Film, který neměl vzniknout. Párkrát jsem se uchechtl a rozvedení nápadu zda je Méďa člověk, nebo věc bylo docela zajímavé, ale prostě to vůbec nefunguje. Wahlberg celej film čumí jak tele a jeho, pomalu ale jistě, stárnoucí ksicht už se na tuhle roli nehodí. Nejhorší je, že to prostě vůbec není vtipný. Fakt jeden z nejrozpačitějších sequelů vůbec. MacFarlane by se na to asi měl vysrat, protože se zdá, že s prvním Méďou vyčerpal svůj potenciál k natočení dobrýho filmu. ()
Seth MacFarlane má hlavu plnou nápadů, ale filmy prostě neumí. Smysl pro humor samozřejmě má, ale jednoduše ho nedokáže prodat. Tak to prostě vnímám já. Celou stopáž sleduju spoustu politicky nekorektního humoru, který je tak nějak vtipný nebo se tomu alespoň blíží, ale nějak mi nejde hnout koutky. Ujíždí na bizarních dialozích, hodně krutých gazích, strefuje se do kdekoho. Zápletka pokulhávala už minule (tentokrát náš držkatý plyšák přijde o status „lidská bytost“, nemůže adoptovat dítě – ano, nemá péro, i když tuším, že v jedničce skóroval – navrch mu anulovali manželství a vyrazili z práce), na vážnou notu, ač je míněná jakkoliv, by MacFarlane hrát neměl vůbec. Může být tak akorát rád, že do všech svých filmů angažoval výborného Giovanni Ribisiho. A že vymyslel návštěvu improvizačního večera nebo komiksového festivalu. ()
Hromský kámoši se vrátili opravdu ve velkém stylu. První půlhodina je naprosto boží a strká do kapsy i jedničku. Kadence hlášek je na maximu a frekvence cameo rolí nemá obdoby. Při soudním procesu tempo lehce upadlo, ale Seyfried se ukázala jako skvělá volba a dokázala si ze sebe udělat srandu jako málokterá herečka. ()
Opravdu nesnáším slovní spojení „nekorektní humor“! Jde o lingvistický paskvil, sloužící výhradně upjatým, přechytřelým teploušům k rádoby yntelechtuálnímu vyjádření pocitu, že je něco dře v jejich dokonale vyběleném rektu podobně jako „drátěná šprcka“, „vegetariánský salám“ nebo „ostnatá okurka“. Objektivně může být humor třeba drsný, fekální nebo dementní, avšak nikdy ne nekorektní, neboť to zavání pouze povýšeneckým pohrdáním nemalými skupinami všech těch usměvavých pojídačů žiletek, koprofilů či mentálních zabržděnců. Tumor pana Mkfr-lejna je určitě maligní, mnohdy metastázuje až do bránice, avšak jeho pičující plyšák dost nevyzpytatelně žongluje se všemi výše uvedenými ingrediencemi a po čtyřech až pěti frcích hraničících s naprostou genitalitou vám je Set vzápětí schopen s downovským chichotáním rozmazat po xichtě hovno či čerstvý ejakulát, nebo po vás hodit smradlavou, lepkavou kouli holyvůdského patosu. Škoda. Ale i tak od jedničky velký pokrok a daleko vyváženější mix, v němž konečně začíná vítězit temná strana, která jej všemi cestami přibližuje k hrobu. A hnusné Amandě se musím omluvit, neboť jsem jí evidentně křivdil, když jsem se domníval, že je tak vytlemená, protože ji vždycky před klapkou někdo v přívěsu foukne do prdele obří kládu. ()
Neměla bych si stěžovat, protože jsem chtěla duchaprázdnou vypalovačku na vypláchnutí mozku, čehož se mi přesně dostalo. Ale i ve stavu totální otupělosti nešlo přehlídnout, že příběh neexistuje, je to jen sled historek, kde největší díl legrace představuje, že plyšová hračka mluví sprostě a chová se jak tupý buran. A tak pořád dokola a dokola. Jeho absurdní manželství je důležité jen proto, aby ho vyslalo na cestu. Jinak s manželkou nemají žádný vztah (jaký taky mít vztah s plyšovou hračkou?). Vrcholem trapnosti jsou sentimentální kecy u soudu, kdy se tahle nesoudržná trapárna ještě navíc začne tvářit pateticky. ___ Snad jen pár scének z Comiconu bylo k pousmání, jinak je to pubertální srandička plná exkrementů. ()
Galerie (112)
Photo © Universal Pictures
Zajímavosti (32)
- Mila Kunis si svou roli Lori z prvního dílu nemohla zopakovat kvůli těhotenství, místo toho tedy Seth MacFarlane vytvořil postavu Samanthy (Amanda Seyfried). (Shadowspark)
- Při scéně na Comic-Conu se Guy (Patrick Warburton) převleče jako Tick a Rick (Michael Dorn) se převelče jako Worf. Patrick Warburton hrál Ticka v seriálu The Tick (od r. 2001) a Michael Dorn hrál poručíka Worfa v seriálu Star Trek: The Next Generation (od r. 1987). (tedvidek94)
- Film obsahuje po titulcích scénu s Liamem Neesonem. (MATADOR)
Reklama