Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ****

    ,,NEJSEM SI JIST, CO TO ZNAMENÁ... VŠECHNO, ČÍM JSME SI PROŠLI... VŠECHNO, CO JSME UDĚLALI… PROSTĚ JSME JEN BYLI LIDMI. TO LIDÉ DĚLAJÍ…“ /// Film co začíná a končí smrtí. A příběhem, v němž se už brzy v Německu začnou rozbíjet výlohy a pálit knihy. Stávám se součástí vztahu dvou dětí, získává si mě G. Rush a zjišťuju, že i ta E. Watson má parádní roli. Ať si kdo co chce říká – ta atmosféra 40cátejch let je super! Sere mě, že tady nezní němčina. S ní by to mělo parádní autenticitu! Ovšem i tak jde o hezkej příběh s několika dojímavejma okamžikama. A věta: ,,NESNÁŠÍM HITLERA“ zní z těch dětskej úst neuvěřitelně romanticky! Navíc smrt jako vypravěč – NIKDO NEŽIJE VĚČNĚ – já vím, a nemusí mít na sobě ani pyžamo. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Stejnojmennou knihu, kterou v roce 2005 napsal Markus Zusak, číst nebudu. 2.) Zajímá mě, jak se dá přes příručku hrobníka dopracovat k lásce knihám. 3.) Thx za titule ,,cetar“. /// PŘÍBĚH ***** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(22.1.2014)

  • lamps
    ****

    Na papíře musí film působit jako neúměrně protahovaný a značně sentimentální slepenec všech klišé, které si lze z příběhů o svinských nacistech a síle přátelských hodnot v dobách války vybavit. Přiznám se ale, že finální podoba, její účelné narativní strategie, herecké výkony, přístup k divákovi i to, jak film sám sebe prezentuje, mi tak nevtíravě a zároveň nátlakově imponovala, že musím nižší objektivní hodnocení subjektivně navýšit. Na poeticky ironickém komentáři nevšedního vypravěče, na lehkých tónech Williamsova soundtracku a na ryzích humánních poselstvích skrze optiku nezkažených lidských duší jsem se pohodlně svezl k silnému filmovému zážitku, který je možná vzhledem k závažnosti námětu až moc příjemný, ale co sdělit chce, to sdělí účelně a beze zbytku...(16.10.2016)

  • ripo
    ***

    Lacný príbeh, kde autori stavili na "osvedčené" témy. Židovský chlapec, ukrývaný v dome v Nemecku, počas vojny. Malé, nevinné stvorenie v čase vojny. Proste klišé nad klišé bez hlbšieho príbehu, bez presvedčivých hereckých výkonov. Tie tri hviezdičky dávam len zo slušnosti. Ako toto mohol byť knižný bestseller rokov minulých? Žeby až tak to filmoví tvorcovia zmrvili ? 3***(2.10.2015)

  • Jacinda
    ***

    pěkné, leč nudné. Do ted jsem ke všemu nepochopila, proč Alex ležel ve sklepě, když ho nahoře mohli najít úplně stejně jako dole. Možná proto, aby měli záminku tam poslat toho nácka. V patře by se totiž bunkr dělal docela blbě. Konec zbytečně krutý, nepomohl tomu ani velmi nepříjemný český dabing Lízy (ostatní hlasy jinak báječné)(29.12.2016)

  • Jinny
    ****

    Zlodějce knih se pravděpodobně nepovede zkušenějšího diváka jakkoliv překvapit a chybí jí invence del Torova Faunova labyrintu a Prince bez království. Svým klasickým (ale naprosto profesionálním) zpracováním tématu a hraním na emotivní notu si podává ruce spíše s ještě dalším filmem o dětech během II. světové války - Chlapcem v pruhovaném pyžamu. Můj hlavní problém je v tom, že samotný příběh (adaptované knihy) je plný lásky ke knihám a literárnímu vypravěčství. Ne nadarmo taky důležitou roli v příběhu hraje Lieselina schopnost číst a psát. Film u mě vyvolal chuť přečíst si jednou předlohu, ne vidět ho znovu.(26.5.2014)

  • - V kategorii nejlepší hudba byl za svou práci na Oscara nominován John Williams. (Ivet.K)

  • - Když Liesel (Sophie Nélisse) leze oknem do knihovny, shodí stojan s knihami, který pak postaví zpět. Knihy během dalších záběrů neustále mění stranu, kde leží. (hansel97)

  • - Původně měla být po titulcích další scéna, ve které je hrdinka Liesel v současnosti a na iPadu hraje "Call of Duty". (reban)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace