Epizody(8)
-
Auspicia (S04E01)
-
Well Enough Alone (S04E02)
-
Annees Folles (S04E03)
-
Generation Loss (S04E04)
-
Zhuangzi (S04E05)
-
Fidelity (S04E06)
-
Metanoia (S04E07)
-
Que Será, Será (S04E08)
Obsahy(1)
Dolores zapomněla vše, co se stalo. Žije novým životem. Má novou identitu (Christina), práci a přátele. Jenže minulost ji dohnala. Caleb se snaží žít normální život se svojí ženou a dcerou. Zjišťuje, že to asi nebude možné. I Maeve tvrdě narazí. Napadne ji totiž banda zabijáků. Muž v černém vyhlásil válku výtvorům a hodlá si vzít zpět, co mu bylo ukradeno. (Varan)
(více)Videa (2)
Recenze (47)
Asi se mi to naposledy stalo u Ztracených, že se skvělý seriál stal tak neuvěřitelně špatným. Westworld ve čtvrté sérii dává smysl ještě míň, o to víc se v něm mohutně žvaní. O čemkoli. Podle IMDb ještě konec není, na naší CSFD už je rok 2022 s uzavřenou závorkou, ale proboha, jestli někoho napadne pokračovat, je to blázen!!! 50%. ()
Přiznám se, že mi moc nedává smysl existence této řady. Možná jde jen o těžení peněz z úspěšného seriálu, protože v určitých částech se podepsal nižší rozpočet na vizuální triky v seriálu. Logika šla tentokrát také hodně stranou. Jak kdysi jednou psal recenzi POMO o filmu Interstellar, tak zde to bylo stejné. Série se tváří strašně epicky a podkres hudby dodává divákovi jistotu, že tvůrci seriálu ví co dělají, ale není tomu tak a potvrdili to silně poslední dvě epizody seriálu, kdy došlo k takovým dějovým otočkám, že to až nedávalo smysl. Podle mě tvůrci ani neví jak to mají zakončit (což se mi i potvrdilo, když jsem se dozvěděl, že zrušili finální řadu seriálu). Za mě seriál mohl skončit třetí řadou. Ten konec by byl důstojný. ()
Do sebe zahleděné, plné křečovitých dialogů, které se tak motají v kruhu těkavosti, zmatených myšlenkových pochodů a náznacích, že by z toho Krajčo upletl novou kariéru. A bohužel i dějově slabota, který se zmůže na pouhopouhé vykrádání jiných (Matrix, Moon), případně rovnou sebe sama (první série). Ne že by tu nebyl potenciál, ale toho rádoby intelektuálního balastu, který je všude okolo, je tolik, že se to opravdu pořádně nedá sledovat. Kvůli tomu, že na životě žádné postavy vlivem neustálého oživování nezáleží, je mi dávno jedno, co se vlastně stane. Jen fascinovaně pozoruji, jak se z kdysi možná jednoduchého, ale silného konceptu stala ubíjející tvůrčí onanie, která neustále motá slova labyrint a hra. Opuštění parku byla prostě chyba. 30 %. ()
Mě se čtvrtá série moc líbila, oproti zmatené trojce mi přijde, že se čtyřka vrátila do starých kolejí a konečně nasadila to správné tempo. Hodně příběhu se tady uzavřelo, ale teď je otázkou jestli napořád, věřím, že se nějaké oblíbené postavy v páté sérii vrátí. I když tahle řada byla zdařila, tak už by to ten seriál asi chtělo ukončit, ať to zbytečně neprotahují. ()
Já si prostě nemůžu pomoct, ale po pro mě začal Westworld pořádně až třetí řadou. První dvě řady byli pro mě spíš zklamáním, které se furt tak nějak točili v kruhu, a přišlo mi, že se vlastně nic neděje. Jak však přišla s třetí řadou změna prostředí, a i určitá změna ve vyprávění, tak to pro mě dostalo to pravé grády. No a čtvrtá řada pokračuje v trendu té třetí. Ničím si nemůžeme být jistí, reality se tu střídají jak ponožky, a každá postava tu má několik svých vlastních variant. Složitost celé řady v podstatě neumožňuje její pochopení na první dobrou, a když se k tomu ještě přidají týdení pauzy, tak to v hlavě musí šrotovat opravdu na 100%, aby se toho dalo pochytit co nejvíce. Nemluvě o dvouletých pauzách mezi řadami, kdy přiznávám, si toho třeba z prvních dvou už příliš nepamatuju, a když se objeví některá vedlejší pauza, tak musím dost lovit, jestli už byla v seriálu někdy dříve. ()
Galerie (78)
Photo © Home Box Office
![Westworld - The Choice - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/166/425/166425302_80e368.jpg)
Zajímavosti (1)
- Tak jako v předchozích řadách hrálo ústřední roli Město vědy a umění ve Valencii španělského architekta Santiaga Calatravy, které v seriálu představuje sídlo společnosti provozující parky, v této řadě je ústředním motivem telekomunikační věž umístěná do New Yorku. Věž je přímým odkazem k telekomunikační věži Calatravy v Barceloně. (TroiMae)
Reklama