Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TheDarKnig
    ****

    Obrovský potenciál naroubovat jeho návrat na současnou politickou situaci nevyužit tak jak mohl být a nebylo to ani tak zábavné, jak jsem očekával, ačkoliv první části filmu jsem se pobaveně usmíval skoro stále. A za hlavního viníka tohoto problému jmenuji to, že se někdo místo aby se vydal cestou totální satiry příliš věnoval osobnímu příběhu nudného novináře. Nicméně stále je to kdekoliv a kdykoliv se objeví Áďa, krásně absurdní, zábavné... a děsivé. Zvlášť pokud všechna ta setkání byla opravdu reálná. Tak či tak, závěrečná obrazová koláž ale reálná byla určitě. Byl to ale nepříjemný a divný pocit, když mi Hitler přišel chvílemi sympatičtější než všechno ostatní osazenstvo. Ještě že tam dali tu židovskou pamětnici!(21.9.2016)

  • mm13
    *****

    Keď sa to naplno rozbehlo, zrazu napínavejšie, než sledovať dej, bolo čakať na pointu. Tá prišla v nečakane silnom nástupe, trafila všetky desiatky a obrátila žáner o 180 stupňov. Klobúk dolu, tak nejako som si to predstavoval (bez toho, aby som si dokázal predstaviť čokoľvek konkrétne). Heil Dummheit!(6.8.2016)

  • MessiáŠ
    **

    Ve zkratce: pozoruhodný (převážně) fail. Zhruba 3/4 filmu jsou jarmark marnosti: voiceover (knižního) vypravěče-Hitlera, očekávané frky (časové paradoxy), přiblblý styl (kamera, hudba), neschopnost souvisle vyprávět či udržet styl/žánr/tempo. Jinými slovy, filmová adaptace do té doby přejímá většinu z nešvarů své knižní předlohy, převážně ony zmiňované diletantské vypravěčské schopnosti. Závěrečná 1/4 však přijde hned s několika invenčními nápady (reflektování knižní předlohy; její zfilmování a průběh natáčení; širší reflexe hitlerovského fenoménu, tj. ztělesnění jak freudovského id, tak superega) a vůbec celkovou režijní proměnou (že by sofistikovaný koncept, který kopíruje demaskování podstaty Hitlera? spíš ne), že to nejde úplně jednoduše zhejtovat. Rozhodně ale lepší než bezzubá kniha – i dík příznačně aktualizované závěrečné montáži, což je přesně ten satirický (a důležitý) přesah, o který se kniha pokoušela neúspěšně. I když je zapotřebí se k němu protrpět – ale to už je třeba můj boj...(4.3.2016)

  • kulyk
    ****

    Co jako psát. Plusy převažují minusy. Nacís si po letech frustrací z vlastní historie, migrošů, chudnutí země a multikulturalistického úpadku oné pověstné německé pořádkumilovnosti dopřáli v kině chvilku relaxace. Nechť byl prvotní záměr autora jakýkoliv, film plácá chapadly zleva doprava a ,,nastavuje zrcadlo". Nikomu nenadržuje. Ale též nikoho neuráží, přinejmenším ne tak, jak by bylo v dnešní době záhodno. Spoiler - jo, bestie je stále v nás. A současné pokusy na obyvatelích Evropy ji po desetiletích opět probouzí. Bacha na Goebbelsy, ať už mají jakoukoliv nášivku na svém ,,firemním" tričku. A bafte se, dokud to jde.(9.6.2016)

  • jojinecko
    *****

    Woody Allenova rovnica najlepšieho humoru = tragédia +čas. Ak by tento vzorec platil, komédie o Hitlerovi alebo z koncentrákov sú v súčasnosti akceptovateľná vec a vieme sa na to pozerať s nadhľadom, chladnejším odstupom. To čo v tomto filme začalo ako tá najhoršia možná povrchná odpadová zle natočená komédia, skončilo ako mrazivá dráma (!), pričom záverečné titulky s prestrihom na vodcov krajnej pravice, ktorý sa pomaličky ale isto derú na výslnie, sú na zimomriavky. Aj o našom "Vodcovi - županovi - poslancovi" platí presne ten istý scenár, ako tu bol načrtnutý a historicky sa len opakuje. Najskôr to bola figúrka, na ktorej sa všetci smiali, postupom času ten "pajác" získava moc, aj keď sa ešte usmievame (dokedy?). História sa opakuje a ja len verím, že tento film nie je proroctvom. Inak smutné mi prídu všetky tie povrchné komenty typu: "čakal som lepšiu komédiu a bla bla". Len aby o pár rokov neplatila opäť "Woodyho rovnica" a niekto sa nám nesmial, aký sme hlúpi a pohodlne ľahostajní. Za ten mimofilmový presah dávam piatu *.(24.5.2016)

  • - Skutočný Hitler nepil alkohol a bol vegetarián. Tiež sa vyvaroval telesnému kontaktu s inými osobami. Tieto jeho zásady sú vo filme porušené. (Jumar)

  • - Scéna, v ktorej sa Sensenbrink dozvedá o pomalom krachu firmy je takmer zhodná s podobnou scénou z filmu Pád Tretej ríše (2004). Tá je veľmi populárna aj vďaka YouTube, kde sa na ňu robia titulkové paródie. (Hookiuko)

  • - Scéna, na které se Sawatzki (Fabian Busch) dívá na příchod Hitlera (Oliver Masucci), je odkazem na film Terminátor (1984). (ovitek)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace