Komentáře uživatelů k filmu (28)

  • Iggy
    ***

    Harpo jako žokej a obvyklý pobuda, Chico jako poskok v krachujícím sanatoriu a Groucho jako veterinář, který má sanatorium zachránit, jakožto věhlasný lékař a oblíbenec Margaret Dumontové. Jako snad v každém filmu bratří Marxů se tu opět dočkáme několika vychytralých padouchů, toužících vydělat na cizím neštěstí, a romantického vztahu, který to nemá lehké. A hlavně všudypřítomného chaosu, který neustále rozpoutávají nezkrotní bratři Marxové. Jeden z jejich údajně nejlepších filmů mě ale překvapivě zklamal. Na Marxe příliš dlouhá stopáž, natahovaná slabými hudebními čísly (snad až na to černošské), neobvykle málo ztřeštěných gagů (zejména Harpo zde zdaleka nevyužil svůj potenciál) a snad až přílišný důraz na linearitu a smysluplnost děje na úkor marxovské anarchie. Nejpovedenější byla podle mě scéna, v níž se Chico a Harpo všemi silami snaží spasit Groucha od svůdné podvodnice. Ke konci film vcelku nabíral tempo, ale Marxové podle mě před tímhle filmem i po něm předvedli víc.(28.8.2007)

  • Houdini
    ****

    Oscar 1 nominace: Choreografie - "All God's Children Got Rhythm"(7.4.2004)

  • Tosim
    ***

    Už na začátku filmu jsem měl obavy, které se potvrdily, neboť Kobylkáři mi připomínají Noc v opeře. Nejenom oním tenorem, ale také motivem milenců, kterým je třeba pomoci, některými vtípky a hlavně hudebními čísly. Větší střeštěnost snímku už byla spíše na škodu. Několikrát jsem i zaklimbal...(16.12.2003)

  • Matty
    ***

    Proč jen jsem se nemohl zbavit pocitu, že sleduji Noc v opeře s lehce pozměněnými vtipy? Navíc prodlouženou o půlhodinu tanečních, pěveckých, či jinak nevtipných scének. Chicovo klavírní sólo bylo fajn, akorát se tolik nemuselo tolik podobat tomu z Noci v opeře – to samé Harpova hra na harfu. Holt, opakovaný vtip již není vtipem. 60%(25.7.2005)

  • Pohrobek
    ****

    Marxové si dělají, co chtějí - a to doslova. Scénář dost rozsekaný, fóry zcela nevázané, ale naprosto vypečené. Další "marxistické" mlsání.(1.8.2005)

  • Rob Roy
    ****

    Bratři Marxové jsou v totální pohodě (obzvláště Groucho). Netušil jsem, že bláznivé komedie ve stylu Leslieho Nielsena se točily už ve 30. letech. Jenom ty zpěvácká čísla si mohli odpustit.(19.12.2003)

  • RHK

    Jedna ze 140 nejlepších komedií - 140 Greatest Comedy Movies http://www.csfd.cz/uzivatel/136528-rhk/.(21.7.2010)

  • Fabienne
    ***

    První film bratří Marxů, který jsem měla čest vidět. Bylo to setkání moc příjemné, do té doby jsem neviděla podobnou černobílou grotesku (měla jsem k nim odpor kvůli Vlastu Burianovi, ve kterém stále nemůžu nalézt "krále komiků"). Musela jsem si chvíli zvykat, přeci jen podoba komedie z let třicátých a začátku jednadvacátého století se značně liší. Ale právě to, že mě dokázala rozesmát i po sedmdesáti letech (což se každé současné "komedii" nepovede), je skvělý příklad toho, že bratři Marxové nezestárnou. Teď dávám jen 3 a ½*, ale myslím, že až Kobylkáře uvidím někdy znovu, svoje hodnocení změním.(9.8.2005)

  • Javert
    ****

    Čtvrtá hvězda z velké části za GENIÁLNÍ "Florida Call"...(6.11.2011)

  • Slarque
    ****

    Skvělá zábava, která přestává být zajímavá, když se pár minut na plátně neobjevuje žádný Marx. Konkrétně na jistého tenora začínám být alergický - zvláštní je, že v Noci v opeře mi nevadil.(15.12.2003)

  • Chrustyn
    ***

    Méně bláznivé a vtipné, než legendární "Noc v opeře", ale přesto zábavné dílo s nezapomenutelnými Marxovými a legendárními scénami (telefonování mě velice pobavilo).(9.8.2013)

  • Jirka_Šč
    ****

    "Tolik bahna jsem neviděl od posledních voleb." Miluju Grouchův slovní humor! Líbí se mi jeho "chemie" s Chicem a jsem schopen přežít Harpovu komičnost, která je místy na hranici dnešního dobrého vkusu. V průběhu sledování filmu jsem si ale bohoužel až příliš střízlivě uvědomoval, jak je děj nudný, když tito tři "slezou" z plátna. V průběhu "černošské" hudební scény mě napadla kacířská myšlenka DVD "popostrčit" (případně film vypnout). Ale vydržel jsem a nelituji. Poslední čtvrthodina na závodišti totiž byla geniální. Takže poslední čtvrthodina a všechny scény, ve kterých mluví Groucho: 5*, všechny ostatní scény s bratry Marxovými (a Margaret Dumont): 4* a všechno ostatní: slabší 3*. Konečný resultát: 4*. ■ P.S. Noci v opeře jsem dal hodnocení o hvězdičku vyšší a myslím, že zaslouženě. Přestože je také "sledem komických scének", je konzistentnější.(21.6.2011)

  • Terva
    ***

    Dávno před Monty Python, jsou Marxovi, ale není to ono.(25.7.2013)

  • liquido26
    ***

    Brutálně nevyvážený film, který je dosti poškozený tím strašným množstvím hudebních, pěveckých a tanečních výstupů, který děsně nudí. Co se humoru týká tak je to o dost slabší než Noc v opeře nebo Kachní polévka. Objeví se pár dobrých hlášek, sem tam nějaká povedená scénka, ale jinak je to docela nuda.(17.1.2010)

  • jondzavid
    ****

    Ako obvykle u Marxovcov - geniálne gagy a zbytočné hudobné čísla (až na to jedno úžasné s černošskou komunitou). Na komédiu trochu pridlhé, ale stále hodne vysoko nad priemerom bežných komédií.(8.8.2005)

  • Wiliem
    ****

    Scéna s hovorem na Floridu a scéna s koupí knih byly skvělé. Taneční a pěvecké čísla byly celkem vkusné a nepůsobily podle mě příliš rušivě. 3 1/2 hvězdičky. 70%(24.1.2009)

  • Morloth
    ***

    Na můj vkus množství zbytečně přetažených hudebních čísel. Často jsem se bavil, často nudil a několikrát si vzpomněl na Vlastu Buriana.(9.1.2010)

  • kaylin
    ****

    Snímek mě překvapil hlavně tím, že ani po osmdesáti letech příliš nezestárnul a ten humor je pořád dobrý, i když místy je hodně ztřeštěný, ale tohle k bratrům Marxovým prostě patří. Pak mě ještě zaujalo, že tohle není ani zdaleka pojaté jako malý film, ale je to velký film, kde je velmi dobrá výprava.(14.6.2016)

  • kinderman
    *****

    Nebýt dlouhých tanečních a pěveckých výstupů, které film neúměrně protahují a s vlastním dějem nemají nic společného (byť jsou dobře zaranžovány), jde o ohromnou legraci, ze které naplno čerpal W.Allen ve Spáči a Lásce a smrti.(20.3.2007)

  • MarekT
    ****

    "Buď je mrtvý, nebo se mi zastavily hodinky." Je to překvapení i pro mě, ale navzdory prodloužené stopáži a určitému opakování předchozích děl se mi snímek líbil více než předchozí dvě setkání s nejosobitějšími sourozenci v dějinách kinematografie. Množné číslo je tentokrát opravdu na místě - chápu, že třeba se někomu může zdát Harpo nevyužitý, ale vzhledem k tomu, že já osobně jeho komiku považuji za obtížněji přijatelnou, si myslím, že omezení jeho sólových výstupů filmu spíše prospělo. Tím nechci být ale nijak jedovatý, vypadá to, že si pomalu, ale jistě zvykám na specifickou marxovskou poetiku. Jako příklad může sloužit třeba zdejší nejsympatičtější skeč - lékařská prohlídka Margaret Dumont - proceduru, umýváním rukou počínaje, si nedovedu představit jen v podání zbylých bratří. Pár trnů ale na silněji růžolícím květu přesto zůstalo - tradiční slavičí přebornictví mi opět přijde umístěné v nesouladu s předchozím dějem, nemluvě o tom, že když je jim věnována více než čtvrthodina, nemusí to úplně každý divák přijímat s nadšením (chápu ale argumenty obhajoby - viz profil v časopisu Cinema, číslo 1/93). Nejedná se tedy o pětihvězdičkovou záležitost jako stejnojmenné album mé oblíbené skupiny Queen, ale v mém vnímání tohoto táty moderních crazy komedií je den strávený na dostizích důležitým milníkem. 80%(10.4.2011)

  • Aargh
    ****

    Nečekal jsem, že se budu u 70 let starého filmu tak dobře bavit (až na ty zpívané muzikálové části). "Ještě že mám po ruce nohy!"(16.12.2003)

<< předchozí 1 2
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace