Reklama

Reklama

Série(5) / Epizody(45)

Obsahy(1)

Oblíbené trio je zpět. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se vrací v novém seriálu The Grand Tour, který je nepřímým pokračováním jejich posledního působení v Top Gearu. Naše trojka se vydává na cestu po celém světě, kde testuje různá auta, plní úkoly a především si užívají život jako "motoristi ve středním věku", kdy každou epizodu uvádí v jejich mobilním stanu. (UncleMorty)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (175)

Santino7

všechny recenze uživatele

Hodnotiť tento projekt nejdem, nakoľko som dosiaľ videl len prvé dva diely (a je dosť možné, že v najbližšom časovom horizonte nijaká ďalšia u mňa nepribudne), no v rámci stručného okomentovania musím skonštatovať, že mi sedí o poznanie menej než ich predošlý projekt Top Gear. Či už za to môže vec zvyku (na onen ustálený formát) alebo iné faktory, skrátka to tak je, k tejto relácii som si zatiaľ cestu veľmi nenašiel. Nie je to vinou ústredného tria Clarkson-Hammond-May, ich humor je rovnako nekorektný a úžasný ako predtým, skôr mi vadila značná obsahová/formálna odlišnosť. Prišlo mi to až príliš veľkolepé, príliš sa snažiace ohúriť, no a žiaľ i primálo britské (čo do veľkej miery stálo za úspechom oného predošlého projektu). Nie som stotožnený ani s väčšou špecifikáciou a zameraním na drahé superšportiaky a pretekárske okruhy, to, v čom pre mňa bol Top Gear najlepší, boli skôr bláznivé reportáže spojené s cestovaním po rôznych krajinách a kontinentoch. Taktiež mi prekážala voľba prechodného štábu putujúceho po svete - to je na jednej strane určite vysoko hodnotné pre skalných fanúšikov programu z daných častí sveta, ktorí eventuálne majú šancu prísť osobne, avšak z mojej strany boli tie ustavičné aplauzy a výbuchy smiechu zo strany publika niečím priam neznesiteľným. To je však čisto osobný názor, rešpektujem, že iným tento formát naopak plne vyhovuje, budiž. ()

Urukhaj98 

všechny recenze uživatele

Clarkson, Hammond, May. To oni jsou, respektive byli, Top Gear. Po jejich odchodu pořad ztratil svoje kouzlo, nicméně na pomoc přispěchal Amazon a tak mohla takhle nyní již ikonická trojice pokračovat v duchovním nástupci Top Gearu, vtipně (a možná i z trucu) pojmenovaném The Grand Tour. A ačkoliv je z pořadu znát, že nejlepší léta z Top Gearu už jsou za námi, pořád se jedná neskutečně zábavnou podívanou, která nyní víc než na autech stojí právě na komediální sehranosti moderátorů. A mně to vůbec nevadí. 9/10 ()

Reklama

Marrdaa 

všechny recenze uživatele

13. díl poslední série v Mongolsku byl pravděpodobně ten nejkrásnější, který sem od trojky May, Hammond a Clarkson viděl. Přenádherné scenérie, fórky, ale hlavně spousta postřehů a zajímavostí z úst všech tří protagonistů, které mi vnukli naději, že už by se do budoucna nemuselo jednat jen o natuplou show, kde si ze sebe všichni akorát střílí. Pánové tu záplavu informací dávali na vrub své týdenní střízlivosti (což je sama o sobě zajímavá myšlenka). Inu nová show konečně dotáhla tu starou a dokonce ji i v pár případech předčila. Vzpomínám na skvělou epizodu o historických závodech rally Lancie (s02e07), příběh boje Davida s Goliášem vyprávěný Jeremym bral dech. Nebo krátká biografie Jima Clarka (s03e05), historicky jednoho z nejúspěšnějších jezdců F1 o kterém jsem do té doby sice nic nevěděl, ale na konci epizody jsem měl slzy na krajíčku. Nicméně co neukáplo po cestě k dnešní poslední epizodě 3. série muselo všechno ven naráz krátce po ní. Jelikož Jeremyho Clarksona považuju za jednoho z velikánů 21. století, velmi mě zarmoutilo jeho prohlášení na konci dílu. Pánové nám totiž oznámili, že tohle není jen poslední díl série, ale poslední díl vůbec... Chtěl bych jim proto poděkovat, alespoň prostřednictvím tohodle strohého příspěvku. Za těch 17 let jejich práce mě ani na chvíli nepřestali bavit, vytvořili seriál jehož každý díl jsem viděl minimálně 2x (TG Americký speciál třeba i 20x) a z jehož každého dílu jsem si odnesl něco nového, nějakou informaci, pocit, emoci a hlavně TUNY smíchu. I když mě to mrzí, tak tenhle krok chápu, protože končit se má v nejlepším a že to pánové v posleních dílech opravdu dotáhli do dokonalosti o tom si myslím není sporu. Díky <3 ()

ghatos 

všechny recenze uživatele

1. díl - nelze brát příliš v potaz (nejen) zdejší vysoké hodnocení. Tahle parta má tak silné jméno, že by uspěla i s pořadem o kutilství. Clarkson dále pokračuje v hyperoblíbeném, osvědčeném tv show konceptu (cestování ve stanu je dobrý nápad). Horší to bylo s někdy s nuceným humorem. Vypadlo to dost blbě. Snad postupně více přitlačí na pilu. Na Amazonu se nemusí korektně politicky hlídat a v tom tkví celé kouzlo úspěchu. 74%. ()

TeeAge 

všechny recenze uživatele

Tak vkusne vyhodené hory peniazí som ešte nevidel. Konečne prišiel niekto, kto sa odvážil urobiť show na najvyššej úrovni s megalomanským rozpočtom, tomu adekvátnym obsahom, a hlavne: V 4K!!! Zábery, z ktorých mi nestály len chlpy... :D Absolutly amazing. 2160p, THX, LED meter aj niečo. Audiovizuál: 1000% Umelo generovaný humor: thumbs down. Update: Po štyroch epizódach môžem povedať, že nadšenie z pilotného dielu celkom rýchlo vyprchlo, nakoľko ďalšie diely už nie sú zďaleka tak velkoformátové. Dalo by sa povedať, že pilot ma navnadil na niečo, čo potom séria nedokázala naplniť. To nič nemení na geniálnosti pilotu a nadpriemernosti ostatných dielov. ()

Galerie (98)

Zajímavosti (30)

  • Při natáčení první série nacestovali 1.474.546.320 mil, což je v přepočtu asi 2.373.000.000 kilometrů. (Maulincio)
  • V jedné scéně lze vidět značku FURY na Hammondově Focusu při průjezdu kaluží, ale v dalších záběrech už není. Tuto značku obdrží Hammond od Jeremyho až o několik desítek minut déle, kdy už ji má na autě po zbytek epizody. (Habansz)
  • Pořad získal jméno až po 9 měsících od podpisu smlouvy o natáčení. (Maulincio)

Související novinky

Amazon zachránil The Expanse

Amazon zachránil The Expanse

28.05.2018

Nejspíš vám neuniklo, že zažíváme válku kabelovek a streamovacích služeb. Všichni se totiž snaží mít co nejlepší a nejatraktivnější obsah a předehnat tak konkurenci. V čele pelotonu se momentálně… (více)

Reklama

Reklama