Nastala chyba při přehrávání videa.
  • genetique
    ***

    Počas trvania filmu som rozmýšľal, čo týmto porevolučným 'básnikom' vôbec chýba. Spočiatku nič. Postavy znova vyžmýkali pár zaujímavých situácií, humor síce trošku zaostal a dobývanie dievčat sa už nekoná na takej spanilej úrovni, všetko chce byť moderné, ale to by ešte tak nevadilo. Čím bol film dlhší, tým som si uvedomil, čo mu vlastne chýba. Alebo skôr nechýba. Určite mu nechýbajú nadbytočné minúty, pretože na jednoduchosť takéhoto snímku sú dve hodiny jednoducho až príliš. A záver bol oproti záverom prechádzajúcim úplným výkrikom do prázdna. Osvedčené pravidlo trilógie neplatí len pre Hollywood. 60%.(8.4.2008)

  • Ryuuhei
    *

    Ne, ne a ještě jednou ne. Je mi líto. U první čtvrtiny jsem cítil jakýsi záblesk naděje, že po druhém díle čeká něco jemu podobné, tentokrát zasazené do devadesátých let a ačkoliv o obdobích vím kulové, zřejmě to i pěkně vystihlo onu dobu a změny nejen v naší republice. To by ale nesmělo být tak zoufalé, utahané, s naprosto debilním zakončením. Tohle si už rozhodně znova nedám. Básníci měli skončit už dávno. 25%(1.10.2017)

  • Aven
    ***

    Z tohoto dílu básníků mi bylo dost smutno. Ani ne tak kvůli bezradnosti Štěpána v porevoluční době, ale spíše kvůli jeho předchozím láskám, které se filmu mihnou. Obě dvě si místo romantika vybrali idiota, který má peníze a teď by si se Štěpánem chtěli vrznout, protože jim, logicky, ve vztahu chybí láska. Ovšem, aspoň se dostaly na dovolenou k moři, což by se jim přece s romantikem nestalo. Smutné, ale takhle to žel funguje i dnes.(6.9.2010)

  • kingik
    **

    Tvůrci básníků se tak nějak utrhli z tvůrčího řetězu a napěchovali sem snad všechno, co po pádu bolševika bylo "moderní". Návštěva bordelu, reklamy, typická podnikatelská móda počátku devadesátých let a samozřejmě největší prostor je věnován husté vlně podnikání všeho druhu a ve všech dostupných oborech. Hodně filmům se to v té době nevyhnulo, stihlo to i básníky. Jenže všechno je to zoufale křečovité, fádní a nepříliš humorné. Tedy příjemný humor nahradily spíše hrubozrnné gagy nebo většinou dvojsmyslné narážky. Kříž a spol. podali v tom slepenci obstojné výkony. Kvalita však šla rapidně dolů. 40%(6.1.2012)

  • Subjektiv
    **

    Ne, nemám pocit, že by týmu kolem Kleina došel dech. To jen ten nápad reflektovat kapitalismus, ten film sráží. Všude tam, kde se film společenských změn nedotýkal, šlo skorem o staré dobré básníky, jen trochu cyničtější. Bohužel takových chvilek však je ke spatření příliš málo na dobrý film. Oněm "reflexím" se může smát jen ten, kdo má pocit, že mu to nové zřízení zle ublížilo.(26.2.2009)

  • - Pavel Kříž a Tereza Brodská byly již v době začátku natáčení partnery. (M.B)

  • - Chyba ve filmu: Když vedou dva synové svou maminku od léčitele Písaříka (Pavel Zedníček) ke svému autu, celou dobu je v okně auta dobře vidět odraz mikrofonu zvukaře. (rakovnik)

  • - Natáčení probíhalo v nemocnici na Kladně. (Cucina_Rc)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace