Epizody(8)
Obsahy(1)
Nemocnice jsou plné byrokracie a lékaři se jí musejí, ať chtějí nebo ne, podřizovat. Ale pak je tu tahle lékařka Daimon Mičiko, které je veškerá byrokracie ukradená. Nepatří k žádné nemocnici, pracuje tam, kde jí dobře zaplatí. Nepracuje přesčasy, za každou službu navíc si účtuje pěkné penále. Lékařům v nemocnici, ve které ji zrovna platí, je jako trn v patě. I tak vedení stojí za to jí ty peníze zaplatit, protože ona při operacích chyby nedělá... (Zíza)
(více)Hrají
Rjóko Jonekura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Novinářka (2022) (seriál)
Juki Učida
Japonsko
Nejlepší seriály:
Inosento rabu (2008) (seriál)
Ittoku Kišibe
Japonsko
Širó Itó
Japonsko
Rjú Raita
Nejlepší seriály:
Kekkon dekinai otoko (2006) (seriál)
Bloody Monday (2008) (seriál)
Smile (2009) (seriál)
Mizuki Jamamoto
Nejlepší seriály:
Boku no ita džikan (2014) (seriál)
Piece (2012) (seriál)
Summer Nude (2013) (seriál)
Fúka Košiba
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sekando Rabu (2015) (seriál)
Kandži Cuda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mr. Brain (2009) (seriál)
Jin 2 (2011) (seriál)
Mičiko to Haččin (2008) (seriál)
Kazujuki Asano
Japonsko
Nejlepší seriály:
Tennó no rjóriban (2015) (seriál)
Hero (2001) (seriál)
Atenšon purízu (2006) (seriál)
Šinnosuke Micušima
Japonsko
Nejlepší seriály:
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Nahý režisér (2019) (seriál)
Hanazakari no kimitači e: ikemen paradaisu 2011 (2011) (seriál)
Kami Hiraiwa
Japonsko
Nejlepší seriály:
Koi wa cuzuku jo doko made mo (2020) (seriál)
Bitter Blood (2014) (seriál)
Šingo Curumi
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hero (2001) (seriál)
Atašinči no danši (2009) (seriál)
Hana jori dango 2 (2007) (seriál)
Midoriko Kimura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Nagareboši (2010) (seriál)
Smile (2009) (seriál)
Summer Nude (2013) (seriál)
Seidži Fukuši
Japonsko
Nejlepší seriály:
Nodame cantabile (2006) (seriál)
Summer Nude (2013) (seriál)
Inosento rabu (2008) (seriál)
Šindži Rokkaku
Japonsko
Nejlepší seriály:
Mr. Brain (2009) (seriál)
Sora o kakeru jodaka (2018) (seriál)
Jasunori Danta
Japonsko
Šigeru Muroi
Japonsko
Nejlepší seriály:
14-sai no haha (2006) (seriál)
Jin 2 (2011) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Kazušige Komacu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Unubore Deka (2010) (seriál)
Takajuki Kinošita
Japonsko