Reklama

Reklama

Assassin’s Creed

  • Velká Británie Assassin's Creed (více)
Trailer 4

Usvědčený vrah Callum Lynch (Michael Fassbender) je nedobrovolně vysvobozen z cely smrti jen proto, aby se stal součástí staletého boje mezi asasíny, templáři a španělskými inkvizitory. Jeho novým vězením se stává tajné zařízení Abstergo vybavené revoluční technologií Animus, která odhaluje v lidské DNA genetické vzpomínky a tím umožňuje vrátit se a prožít vzpomínky předků, které byly dosud ztracené v minulosti. Callum se díky Animusu propojí se svým prapředkem žijícím v Granadě a Seville v období španělské inkvizice v 15. století. Jmenuje se Aguilar de Nerha a je členem bratrstva asasínů, které už několik století vede skrytou válku s řádem templářů, svým odvěkým nepřítelem. Tajná organizace asasínů se zavázala chránit svobodnou vůli lidstva a snaží se zabránit tomu, aby se templáři s pomocí inkvizice zmocnili mocného artefaktu nazývaného Jablko Ráje. A právě tento artefakt je podle přesvědčení templářů nástrojem k ovládnutí celého světa. (Cinemart)

(více)

Videa (20)

Trailer 4

Recenze (959)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Hm, film se tváří jak šalamounovo hovno, ale efekty se podbízí co nejpočetnějšímu publiku. Tvůrci se tak zaměřili na to, aby vše bylo krásně digitální až zapoměli na to podstatní, na výplň. Vypočítavější flm jsem už dlouho neviděl, opravdu mám chuť dát odpad a teď tu přemýšlím proč ho nedat a jediný důvod vidím, že IT lidi za pc odvedli fakt dobrou práci hlavně po vizuální stránce. ()

mzss1 

všechny recenze uživatele

|35%| Žádnou hru Assassin’s Creed jsem nehrál, tudíž nemám co porovnávat. Do tohoto jsem šel především s tím, že mě herec Michael Fassbender v poslední době dost baví, zejména v novém Vetřelci mě téměř nadchl. No, herecky to v tomto případě uhrál opět dobře, do této role se vžil vcelku solidně. To je ale asi tak vše, co mě trochu zaujalo. Přiznám se, film mě skoro vůbec nebavil. I začátek filmu mi přišel dost specifický, nemohl jsem se vžít do příběhu, nezaujalo mě to a i jsem jisté věci moc nepobral, za což může hůře podaný příběh, režie atd. Ale kritizovat to moc nechci. Akční scény jsou podle mého gusta dost rozporuplné. Líbila se mi akorát prostřední, dlouhá akční sekvence, jinač mi to přišlo dost na oko digitální. Ani finále nebylo moc záživné. Ale co, zkusil jsem to. Nesedlo mi to a i z objektivního hlediska to žádná velká pecka není. Za zmínku stojí celkem solidní soundtrack, Kurzel i pěkně složil hudbu k novému Vetřelci. No, to je vše. ()

Reklama

Kaka 

všechny recenze uživatele

Zajímavý, umělecky ambiciózní pokus. Vizuálně podobně "černobílé" a artově vyšisované jako cokoliv od Nolana, nebo třeba Spectre. Scénář je ale břečkoidní a pohřbívá osobitost a sebevědomý směr, kterým se tvůrci ubírali. Parkour je fajn, Španělsko 15. století také, avšak cokoliv v přítomnosti bída. A v tomto případě se obávám, že na rozdíl od Warcraftu tady nebudou nadšení z filmové adaptace ani sami hráči tak slavné hry. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PRACUJEME V TEMNOTĚ, ABYCHOM SLOUŽILI SVĚTLU. JSME ASASÍNI“… /// Vymazlený pokoukáníčko o cestách časem plných CGI akce a zajímavý příběhový současnosti. Pohádka s děravým příběhem, která mě jako celek baví a je povinností slaboduchýho jí jistou prostoduchost odpustit. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Pocestnej si u mě schoval jablko. 2.) Zabil jsem a čuměl na to vorel 3.) Thx za titule „-OverLord-“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

dennykr 

všechny recenze uživatele

Assassin's Creed je tak trochu krásnou zradou. Hravě „prázdný“ film. Skvělým příkladem jsou tři scény v Animu. Tyto očekávané sekvence začínají tak, jak by si mnoho fanoušků přálo, tedy krásnými velkými celky, výraznou hudbou a množstvím akce. Jenže jakmile se ke slovu dostane Aguilar, jsou akční scény z minulosti narušovány, nejdříve (a) přílišným důrazem na polodetail, čímž se komplikují prostorové vztahy, (b) zvyšující se frekvencí prostřihů do současnosti, do třetice pak (c) až (ne)příjemnou nekomunikativností vyprávění. Ani jeden ze zmíněných aspektů nepovažuji za „tvůrčí selhání“ jako spíše záměrnou snahu dezorientovat diváka. Což podporuje výrazná stylizace, důraz na kombinaci velkých celků a pohyblivého rámování (paradoxně pro ustavení majestátních prostorů mimo akční scény), volba španělského jazyka pro historické dialogy i jistá odtažitost a neproniknutelnost postav a prostředí. Jako by Kurzel lehce deformoval klasické vyprávění tím uměleckým. Skvělé jsou také momenty, kdy film divákům nedovoluje prozkoumat (potenciálně) bohatý a široký fikční svět, nikterak důsledně nerozvádí historii konfliktu obou stran, a dokonce hlavní postavy nijak výrazně nepsychologizuje. Assassin's Creed je vlastně zábavná ukázka toho, jak moc příjemné může být sledování až lehce nepříjemného filmu. Trailery i marketingová kampaň slibovaly akční nálož, která se hrdě postaví vedle vynikajících videoherních blockbusterů, ne podvratnou jednohubku, která diváka trochu potrápí. // Další důkaz toho, že videoherní adaptace jsou extrémně podhodnocené. ()

Galerie (71)

Zajímavosti (29)

  • V herní sérii „Assassin's Creed“ je zařízení Animus prezentováno jako lehátko, nebo v pozdějších dílech také jako speciální křeslo. Ve filmu je však Animus ztvárněn jako obrovská, pohyblivá robotická paže. Videoherní Animus také nevyžaduje žádné dráty a na uživatelův mozek se připojuje bezdrátově. (S.U.E.S.)
  • Společnost Ubisoft Entertainment chtěla, aby film produkovala společnost Sony. Jednání však zkrachovala, a tak se produkce ujala sama. (obivan568)
  • Justin Kurzel chtěl, aby film působil přirozeně, proto se rozhodl, že bude digitální triky využívat pouze v nejnutnějších případech. (Mr.curry)

Související novinky

Netflix oznámil hraný seriál Assassin’s Creed

Netflix oznámil hraný seriál Assassin’s Creed

27.10.2020

Po Borderlands, The Last of Us, The Division, Just Cause a mnoha dalších videoherních adaptací oznámených v posledních měsících a letech se teď nově dočká již druhého pokusu o adaptaci také populární… (více)

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

12.08.2019

Mohli jsme to předpokládat, teprve minulý týden se to však stalo oficiální. Po propadácích typu X-Men: Dark Phoenix se studio Disney rozhodlo zaříznout drtivou většinu chystaných snímků od studia… (více)

Margot Robbie na lovu nacistů

Margot Robbie na lovu nacistů

06.09.2018

Australská herečka Margot Robbie (Sebevražedný oddíl) a v posledních letech čím dál populárnější belgický herec Matthias Schoenaerts (Rudá volavka) si zahrají hlavní role v novém drsném thrilleru z… (více)

Kdo natočí Call of Duty?

Kdo natočí Call of Duty?

14.02.2018

Herní série Call of Duty se chystá na velké plátno a možná se toho nemusíme bát. Firma Activision si totiž po vzoru Marvelu založila vlastní produkční firmu (Activision Blizzard Studios), která… (více)

Reklama

Reklama