Reklama

Reklama

Epizody(8)

Když se osamělá astronautka po nehodě na palubě Mezinárodní vesmírné stanice vrátí zpět na Zem jako hrdinka, zjistí, že se stěžejní součásti jejího života změnily, a to včetně malé dcerky. (Apple TV+)

Recenze uživatele kenkaku k tomuto seriálu (9)

Konstelace (2024) 

Seriál pracuje s myšlenkou kvantové superpozice a rozvíjí do zcela idiotský vyprávěného (zmateně a nesmyslně) děje. Zmatenost podtrhuje i několik zcela nezapadajících faktů (tedy seriál se nedrží ani vlastního konceptu, nebo v tom má sám scénárista bordel. Tomu by odpovídal i zcela lobotomický závěr a odfláknutá práce s detaily (viz neschopnost sjednotit vzhled jedné z hlavních postav kterou hrají dvojčata a která lze zřetelně rozeznat jak se střídají náhodně od scény nebo dokonce od záběru). Podrobně u jednotlivých epizod. ()

Raněný anděl (2024) (E01) 

1) zase křečovitě tabulkové 2) vůbec nevidím náznak konceptu (o čem že to vlastně je?) 3) posledních pět minut to komplet zabilo. Jestli mě druhá epizoda nezasype vysvětlujícími informacemi, snížím zpětně hodnocení. ()

Žít a nechat zemřít (2024) (E02) 

Samozřejmě vysvětlení nula. Stále se mění scény aniž by bylo jasně jestli je to vzpomínka nebo halucinace. Co mě vyloženě nasralo je idiocie s dvojčaty. Postavu Alice (10. létá dcera) nehraje jedna, ale dvě herečky. Lze je od sebe rozeznat (jedna má pihu na horním rtu). Jeden by řekl pecka šance na halucinogenní výstupy… oni je ale střídají náhodně! Takže jak se to hodilo dle lokace natáčení. Kdyby alespoň amatéři tu pihu lepili i na druhou sestru… takže šlendriánství ve vyprávění, scénáři i provedení. ()

Kdesi ve vesmíru dlí srdce mé (2024) (E03) 

První zřetelný náznak toho co se (možná) děje padl díky Ireně. Díky tomu dává výslech celkem smysl. Bohužel díky scénáři a neschopnosti vyprávět “něco divného” nevím jestli to co je vidět je “divné” nebo neschopnost filmařů. Př. Bydlení Alice. Je v Německu nebo ve Švédsku? Nebo má dva? Nebo je to “to divný”? To samé chujovina s Budem… je to idiotský způsob vyprávění (flashbacky) nebo uvažujeme “něco divného”? A to mi na příběhu vadí. ()

Levá ruka Boží (2024) (E04) 

Tak tohle fakt ne. Do auta sedne holčička bez pihy a 5 sekund na to už pihu má. Jaká logika v natáčení vede k takové výměně herečky? Dál ten chaos s liniemi/realitami. Scény se skládají náhodně jako prezentace v PowerPointu a nemají žádnou návaznost ani posun. Naprosto nula informací o časové souslednosti (veškeré záběry “na sněhu” jsou evidentně časový odskok). Za mě naprostý fail ve vyprávění a už nečekám nic než průser. ()

Osm kilometrů odsud je zvuk nejčistší (2024) (E05) 

konečně epizoda, kde se srozumitelně vyložily karty na stůl. Tedy až na (samozřejmě) náhodné prohazování Alice (na loď vyrazí s pihou, ale z lodě telefonuje bez pihy). A bez vysvětlení proč Alice má vidiny, když ve vesmíru nebyla ani nepřišla do styku s udělatkem. ()

Paul je mrtvý (2024) (E06) 

Nálož odpovědí a řekněme vysvětlení na 80% otázek (pár zásadních stále chybí). Za mě důkaz jak špatně je seriál napsaný. Během jedné epizody šlo odvyprávět, co se z druhé strany zmateně patlalo epizod pět a zdaleka ne s tak dobrým výsledkem. Pozn.: samozřejmě s holčičkou filmaři kvedlají stále náhodně (pihu mizí a obětuje se zcela bez konceptu). Dokonce se jednou na spodní čelisti Rosie udělal pupínek (scéna se skříní v Rusku), který v druhém záběru zmizel… protože byla v záběru najednou Davina). ()

Skrze zrcadlo (2024) (E07) 

Prakticky převyprávěný začátek první epizody do smysluplné roviny. Za naprosto geniální považuji scénu s kočkou (živá/mrtvá kočka… a pak dokonce současně :)). Přesně vyjadřuje princip kvantové superpozice na které seriál staví. Co mě vyloženě vytočilo je chování postav ve vztahu k “udělátku” (nechávají ho válet ve sněhu), plus nevysvětlené prohození jedné z postav. ()

Tyto kousky opírám o svou zkázu (2024) (E08) 

Naprosto jsem nepochopil jak se dostala do toho “ruského koncentráku”… dál, nepadlo vysvětlení proč holčička (bez “udělátka” a i když nebyla nebyla ve vesmíru) stále komunikuje se svou druhou verzí přes kazeťaček co SHOŘEL! A samozřejmě ten závěr. Ten to zabil komplet. Naprosté selhání scénáře. ()

Reklama

Reklama