USA,
2005, 92 min
Režie:
Angela RobinsonKamera:
Greg GardinerHudba:
Mark MothersbaughHrají:
Lindsay Lohan, Michael Keaton, Matt Dillon, Breckin Meyer, Justin Long, Cheryl Hines, Jimmi Simpson, Jill Ritchie, Thomas Lennon, E.E. Bell, Patrick Cranshaw (více)Obsahy(1)
Rodina Peytonova se už několik let účastní automobilových závodů NASCAR. Nejmladší dcera Maggie by také chtěla závodit, ale její otec jí v jakékoliv kariéře s vůní benzínu brání, protože nechce, aby se jí něco stalo. Proto dostane Maggie od otce k úspěšnému zakončení studia jako dárek starý Volkswagen Brouk z vrakoviště. Maggie ho s kamarádem opraví a ke svému překvapení zjistí, že Brouk má jméno Herbie. Jak se brzy ukáže, není Brouk jen obyčejný kus rezavé karoserie s motorem, ale kouzelné auto, které Maggie pomůže splnit její velké sny. (TV Nova)
(více)Zajímavosti (10)
- V autokině promítali parodii Scary Movie 2 (2001). (juta)
- Na premiéru filmu, která proběhla 19. 6. 2005, nabídlo studio Disney volné vstupenky pro všechny diváky se jménem Herbert, Herbie nebo Herb. (Lajty)
- Původní, přímo hippie název filmu zněl „Herbie the Love Bug“, ale potom ho změnili na více rodinný „Herbie: Fully Loaded“. (imro)
- Podle zákulisních klebet upravovali pomocí počítače poprsí Lindsay Lohan, neboť pro Disneyho produkci bylo příliš bujné. (imro)
- V Disneyho studiu dlouho zvažovali oprášení jedné ze svých nejúspěšnějších franchise, která začala v roce 1969 snímkem The Love Bug a pokračovala Herbie Rides Again (1974), Herbie Goes to Monte Carlo (1977) a Herbie Goes Bananas (1980). O dva roky později se objevila ještě krátká TV série Herbie, the Love Bug. (imro)
- Maggie zaplatí Crazy Davovi za Herbieho 75 dolarů. To je přesně ta samá cena, jakou nabídl Jim Douglas za dopravu v původním filmu The Love Bug (1968, r. Robert Stevenson). (imro)
- Lindsay Lohan získala na Teen Choice Awards nominaci na Nejlepší herečku v komedii. (imro)
- Snímek se stal druhým nejúspěšnějším filmem roku 2005 pro studio Disney po Ochránce s Vinem Dieselem (113 mil.). (imro)
- 50-milionový remake vydělal během prvního týdne (22. – 26. 6. 2005) nasazení do amerických kin jen 17,7 mil. dolarů, a jelikož ho promítali již od středy, víkendový zisk byl o 5 milionů menší. Víkendový výdělek byl nejmenším v historii pro film uváděný v počtu 3 500 kin. Během následujícího měsíce ale suma vzrostla až na 55,9 milionu. (imro)