Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Deimos
    ***

    DVD/// Obsazení 8/10 Děj 7/10 Hudba 8/10 Efekty 4/10/// +drsná Keira v drsném filmu, našlápnutá hudba, akce -debilní kamera, a proboha ten střih, v závěru film působí natahovaně/// Rozhodně stojí za to vidět. Nejvíc mě těší, že jsem se v ději neztrácel a tu nepřehlednou a obsáhlou dějovou změť v pohodě stíhal. Horší je to s obrazem, který mi tady nevadil tolik jako ve filmu Muž v ohni, ale stejně je to k zblití. Nevím co si o sobě Tony Scott myslí, ale mě jeho režijní rukopis není vůbec pochuti. Naposledy si mi od něj nejvíc líbil film Poslední skaut a to už je pěkná řádka let. I tak ale ten film jde. Je pěkně našlápnutej, krvavej a drsnej. Keira je boží a nebýt to tak dlouhé, asi bych šáhnul i po 4*./// Celkem 67%///(9.7.2009)

  • POMO
    **

    To isté, čo nič nehovoriaci trailer, akurát v dvojhodinovom balení. Tak chaotický, vizuálne do seba zahľadený a v kontexte s tým nezdravo dlhý film, že som ani nemal dôvod a záujem riešiť, čo sa v ňom vlastne deje (a že to po vás tvorcovia vyžadujú!). Pred úplnym fiaskom ho ale zachraňuje slušný casting, notná dávka vtipu a "politického nadhľadu", a jedna hláška od najväčšia drsňáka pod slnkom: "Ženy nás prinútia klaknúť si na kolená. Všetkých."(7.12.2005)

  • Adrian
    ****

    Zatiaľ čo v Man on Fire sa ešte dalo hovoriť o vyrovnanosti medzi dôrazom kladeným na príbeh a jeho formálnym spracovaním, tak v Domino zachádza Tony v užívaní svojej epileptickej, vizuálne prefiltrovanej hyperdynamickej montáži záberov oveľa ďalej až do sféry pózerstva. Film je jedným dlhým videoklipom, zbesilo striedajúcim lokácie, farby ako aj zvukové podfarbenie. V totálnom područí vizuálnej opulencie je žiaľ príbeh, ktorý nemá šancu zviazať formálne besnenie, ale práve naopak, je ním trieštený a prekombinovaný. Výsledkom je na audiovizuálne receptory búšiaca kanonáda rôznorodého štýlu a výpovednej hodnoty, ktorej lacnosť a povrchnosť sa naplno prejaví v záverečnom, zlyhavajúcom snažení zviazať príbeh do hlbokomyselnejšieho celku.(21.10.2005)

  • Eddard
    *

    Fyzická nevolnost. Má-li tohle být směr, kterým se Hollywood vydá v budoucnosti, velice rád mu dám sbohem. Mě ten film přišel pokrytecký až hanba, nezajímavý a místy až směšně rozbředlý. Jeho (pro mě) sporné formální kvality jsou mi tedy dost ukradené. Několik světlejších momentů, které mi pomohly tuhle zběsilost snést a dodívat do konce - záběry na Keiřin zadeček, charizma Mickeyho Rourka a cameo Toma Waitse, jehož scéna byla moc pěkná právě proto, že působila jako z úplně jiného filmu...20%(26.5.2008)

  • choze
    ***

    Film podle skutečných událostí (tak trochu) od scenáristy DONNIE DARKA a nejstaršího videoklipaře Hollywoodu? Narozdíl od surrealistického a pro mě ve výsledku jen pramálo uspokojivého DARKA musím Kellyho pochválit za jednoduchý a přehledný scénář (plný legračně drsňáckých keců), který mě vysloveně nenudil, ale ani ničím nezaujal. To samé platí o pěkném, nepřetržitě blikajícím halucinogenním Scottově kabátku, který mě s výjimkou takto dokonale pohřbeného akčního finále (přestřelka ve stylu Tonyho PRAVDIVÉ ROMANCE) kupodivu ani moc nesral. Velká režisérská exhibice, která paradoxně nespasila průměrný scénář. Oceňuju ale (jako asi všichni) Iana Zieringa a Briana Austina Greena a závěrečné titulky pouze s křestními jmény účinkujících.(25.11.2006)

  • - Domino sa stala lovkyňou ľudí už v deväťdesiatych rokoch, nie začiatkom milénia, ako je to prezentované vo filme. (Tch9721)

  • - Díky Gusmanovi Cesarettimu, který často spolupracuje s Michaelem Mannem, se podařilo do filmu dostat i skutečný pouliční gang – 18th Street Gang z Los Angeles. (imro)

  • - Práva na životní příběh Domino Harvey byla pojištěna na částku 500 000 amerických dolarů. (HellFire)