Nastala chyba při přehrávání videa.
  • B!shop
    ****

    Hodne zajimavej film, ale par vyhrad k nemu mam. Precejen, kdyz jsme si film poustel, vedel jsem, ze je o lovcich lidi a tudiz sem cekal nejakou neskutecnou akci, poradani honu na lidi a to vse se zbesilou kamerou. Jenze prakticky jedina poradna akce je ta zaverecna, navic je celej film tak nak nic nerikajicne zakoncenej a naopak nekdy je Tony zbytecne doslovnej a vse vysvetluje, nekdy i pomoci obrazku. Co se tyce pribehu, tak dokaze zaujmout, ale nic extra originalniho to neni a prave ta zbesila kamera Tonymu dost pomaha, protoze misty filmu dochazi tempo, coz kamera slusne maskuje. Co se tyce hercu, prekvapilo me, ze ackoliv tu je Rourke prakticky porad, namluvi toho jen minimum a je jen takova postava v pozadi. Zato Keira vypada jako drsnacka dost dobre, vetsinu casu ji to i verite a kdyz to obcas nezvladne, kamera to opet zachrani. Potesili me dva idioti z Beverly Hills. Ackoliv se mi film hodne libil a nemam k nemu nejakou velikou vytku, stejne mi pride, ze Tony jen tajtrdlikuje okolo niceho.(23.4.2007)

  • novoten
    **

    Keiru chci za jiných okolností vidět i v nesledovatelných nesmyslech, ale tady bohužel selhává ve všech směrech. Nevěrohodně tvrdí situaci, nevěrohodně střílí a dokonce i nevěrohodně vypadá. Terč netrefil ani Tony Scott, který si asi výtky týkající se jeho přílišné vizuální vyměklosti (rozuměj občasnému racionálnímu střihu) u Muže v ohni vzal příliš k srdci. Rozklepaná kamera a plno filtrů či zoomů jsou sice prima nápady, ale aby mě bolely oči i při záběru na zlatou rybičku, to je pro mě nevítaná novinka. Nebýt Christophera Walkena, šel bych klidně ještě níž, protože tohle je místo slibovaného trháku naprostá křeč, u které jen kroutím hlavou a nechápu hlášení o postmoderně.(7.3.2006)

  • venus
    **

    Tvůrcům se dostal do ruky velmi poutavý námět, ze kterého mohl být filmový trhák... bohužel to nejzajímavější - samotný lov lidí, je ve filmu minimálně, vlastně téměř vůbec. Když to shrnu byly to 2 hodiny nedůležitých šarvátek, bláznivého střihu, divných barev, plné amerikanismu a rádoby drsných řečí. Takže plno sraček, co najde v kdejakém americkém akčním filmu...(23.7.2008)

  • Renton
    ***

    Scénář: Richard Kelly .. Tony Scott se stejně jako jeho brácha dopustil loni filmařského kroku vedle! Scénář je sice dosti nápaditý zejména černý humor je výborný, ale závěrečné vyústění to dosti kazí. Také osobité vizuální zpracování je tentokrát dotažené až do extrému, který už mi neseděl. Chaotické, přefiltrované a zmatené. Kladem je parádní soundtrack a kráska Keira v hlavní roli, kde mi nikterak nevadila. Svoji dosti netypickou postavu zvládla velmi dobře. Zbylé osazenstvo je taktéž dobré, zejména Rourke a Liu jsou více než přesní, stejně tak Green a Zielering tradičně tragičtí. Přesto všechno je tento film zklamáním!(28.1.2006)

  • Cival
    **

    Slátanina všeho potácející se mezi bezobsažnou absolutní nudou a dojákem s násilně implantovanou „sociálně-soucitnou“ pointou. Se Scorsesem by se Kellyho rozmáchlý a komplikovaný scénář možná ujal, zvlášť kdyby v něm Marty zvýraznil satirické motivy a trochu víc se přimkl ke Keiřiným pocitům (ne jen prostřednictvím zlatých rybiček). Jenže magor Scott svým vizuálním běsněním Kellyho povrchní předlohu ještě víc vyprázdnil, vygumoval a poskytl tím nesourodou pitomost, která má par hlášek i chytrých momentů, ale ani díky nim nepřekročí hranici načančané a nezajímavé nudy. Trpěl jsem v kině jako dlouhé měsíce předtím ne. A přeju si, aby Scott konečně pochopil, že neustálá touha být cool a trvalé prolínání frameů, ve výsledku zabíjí efektnost jednotlivých scén i celku, Přitom by stačilo tak málo – filtrovanou kameru na chvíli zkrotit a kytary napálené do jejich pohybu nechat vyniknout daleko nad okolní vatu. Zkrátka nedobré. S pár svěžími místy a chlapeckou Keirou, která není ani drsná, ani sexy... prostě nic. Stejně jako celé Domino. Rádoby drsný biják o potřebě zaopatřit děti.(7.12.2005)

  • - Tony Scott se setkal s Domino už před více než deseti lety kvůli filmu, ale projekt se rozhýbal až s příchodem scénáristy Richarda Kellyho, který dal příběh dohromady. (imro)

  • - První slova, která ve filmu zazní, "Hlava, budeš žít. Orel, zemřeš.", zazní z úst skutečné Domino Harvey. (HellFire)

  • - Mickey Rourke se původně rozhodl vystoupit z produkce, neboť se mu nelíbil scénář, a vzal roli v současně natáčeném snímku Revolver. Když Tony Scott dal jeho postavu přepsat, Rourke se vrátil na plac. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace