• Aleee89
    ****

    Tak tohle jsem nečekala! Už dlouho mě totiž žádná komedie nezaujala a nebavila tak, jako tato! Návštěvníci byli prostě super. Ten námět uchopili z dobré strany a povedlo se jim vytvořit opravdu skvělou komedii. No možná to je také tím, že to dělali Francouzi a ne Američani, kteří dokážou hodně věcí zprznit... Chtě nechtě jsem se pořád musela smát, opravdu se mi to líbilo, a to moc!(27.6.2013)

  • Anderton
    ***

    Nebudem tu obhajovať Návštevníkov, že sa mi nepáčili iba vďaka mojim vysokým očakávaniam. Tým by som urazil všetky filmy, ktoré ich naopak ešte prekonali. Návštevníci a navštívení neustále celých 107 minút melú a melú, až mi začalo byť úplne jedno o čom a o kom. A to mám rád rovnako ukecaného Blbca na večeru. Veľmi divný humor, ktorému som prišiel na chuť iba v scénkach, odkazujúcich na nemú grotesku. Čiže vtedy, keď niekomu skončí na hlave hrniec s jedlom. No a to je trochu až trochu dosť málo. Reno aj Clavier mi tu boli značne nesympatickí a mal som chuť ich poslať namiesto nazad do minulosti skôr do horúcich pekiel. Čudujem sa vedľajším postavám, že tak neučinili a podľa diváckych očakávaní sa s hosťami začali zbližovať. Možno niekedy nabudúce tomu prídem na chuť. Aspoň že záverečná pointa bola vydarená. 50%.(26.10.2013)

  • kingik
    ***

    Navštívila nás dvojka ze středověku. Rytíř se svým sluhou, kteří se po požití lektvaru ocitli v současnosti. Střet vyspělé civilizace se středověkými zvyky je nejsilnější přísadou francouzské hitové komedie, ale překvapivě na tom až tak nestaví. Konfrontace s neznámým prostředím je vystavěná dobře. Jean Reno & Christian Clavier jsou komediální a funkční dvojka, která gagy podává s patřičným nadhledem a originálně. Naopak slabší až chudá výprava a nijak zvláště propracovaná režie nedaly vzniknout něčemu mimořádnému. Je to návrat ke starým dobrým francouzským komediím, které jsou na úbytě. Pobavil jsem se na střední úrovni a rafička dobrých gagů nepřesáhla požadovanou normu. Klidně to celé mohlo být ještě odvázanější, ale série měla na to ještě další dva díly. Není kam chvátat. 60%(26.5.2012)

  • Segrestor
    *****

    Návštěvníci patří nejen k těm nejlepším francouzským komediím, ale především stojí i za zamyšlení. Kromě té legrace, kdy se rytíř a jeho sluha ze středověku konfrontuje s naší dobou, nám tvůrci předkládají (na to, že je to vlastně jen taková fraška) sci-fi prvky, které už fraškou nejsou. Nelze nalézt chybu v žádné jejich teorii cestování v čase a to ani v laické rovině. Nevím ovšem, jestli to byl záměr nebo náhoda. Ale to asi není to hlavní, co je na filmu nejvíce obdivované. Samozřejmě jde o tu srandu i herecké výkony a určitě i příběh. Rozhodně se jedná o unikát, jelikož druhý díl je asi největší pičovina, co jsem kdy viděl. Vlastně jsem jej ani nedokoukal a to už to zkouším nějakých dvacet let. Tyto Návštěvníky jsem viděl nyní už osmnáctkrát.(25.9.2014)

  • Phobia
    **

    Tak tohle byla ta slavná, takřka kultovní francouzská komedie? No tak alespoň konečně vím, proč jsem se jí tak dlouho vyhýbala... škoda jen, že jsem v tom nepokračovala. Víte, kolikrát jsem se zasmála? Ani jednou. Víte, kolikrát jsem se usmála? Jednou, při koupací scéně. Víte, jak často jsem se cítila trapně, že na to vůbec koukám? Imrvére. Příšerně užvaněné, děsivě uječené, veskrze blbé (to poslední je možná klad, ale určitě se s daným tématem dalo udělat víc, aby se divák chechtal). Já radši anglický sarkasmus, než hlučné žabožroutí pitvoření - to mě mohlo bavit, dokud jsem byla děcko. Jůůů, Clavier odplivnul kemra na něčí sako, jůůů, Clavier se ubzdil u jídelního stolu, jůů, Clavierovi táhne z držky... no ha-ha-ha! 10% za ten jeden úsměv, 10% vybojoval Jean Reno, 5% za efekty a 10% za to, že mě fascinuje doba středověku. To máme 35% a polibte mi mou odvrácenou dolní tvář s tímhle druhem humoru.(14.7.2011)

  • - Natáčelo se ve středověkém městě Carcassonne na jihu Francie, zámek Montmirail byl ztvárněn zámkem Château d'Ermenonville, který leží zhruba 50 km severovýchodně od Paříže a dům Beatrice se nachází ve městě Thoiry přibližně 50 km na západ od Paříže. (Cheeker)

  • - Na konci filmu Godfroy (Jean Reno) změní směr kuše doleva, aby znovu netrefil otce (Patrick Burgel) své nevěsty Frénégondy (Valérie Lemercier), avšak během následujícího záběru otočí kuši doprava. (Cucina_Rc)

  • - Godefroy (Jean Reno) v jednom z rozhovorů pronese, že u něj v království nezůstal už ani jeden hektar volné přírody na lov. Hektar a obecně metrický systém byl zaveden až po Velké francouzské revoluci roku 1789, kdežto film se odehrává v 11. století. (Mr.Hudson)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace