Reklama

Reklama

Prázdniny pana Beana

  • Velká Británie Mr. Bean's Holiday (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Pan Bean vyhraje v dobročinné loterii týdenní pobyt na Riviéře a videokameru, kterou má natočit všechny svoje zážitky. Nadšeně se vydá na cestu. Původně chtěl na Francouzské riviéře pouze nachytat trochu bronzu a pár dní si odpočinout. Trable začnou už při přestupu v Paříži, kde Bean způsobí, že ruský filmový kritik nestihne vlak do Cannes, ve kterém sedí jeho malý syn. Pan Bean se chlapce v návalu soucitu ujme a pokouší se s ním dostat různými dopravními prostředky za otcem na filmový festival. Život věčného smolaře nešetří a v podstatě pohodová cesta se změní na sérii zmatků, nehod a katastrof, které vyvrcholí neplánovaným promítáním jeho peprného deníčku. (TV Nova)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (609)

Oskar 

všechny recenze uživatele

I Mr. Bean se někdy utne, ale ne vinou Rowana Atkinsona. Prázdniny pana Beana jsou vůbec prvním beanovským opusem, na němž se autorsky nepodílel Richard Curtis. Přičemž to byl ale právě on, kdo vždycky vymýšlel ty úžasně gradované situace. Většina gagů tohoto filmu se vleče šnečím tempem a zůstává bez razantní pointy (např. nacistické intermezzo, hon za slepicí a asi 20 dalších). Ty, které pointu mají, obvykle zabíjí režie a střih (např. šéf luxusní francouzské restaurace, pojídající hamburger). Takový nedostatek smyslu pro timing opravdu zamrzí. A pak je tu i starý známý problém prvního filmu - Bean je jen dobromyslný popleta, empatický a mravně nezávadný. Zatímco v televizních skečích se děti stávaly jedinými, komu se cítil být nadřazen a s gustem je všelijak šikanoval, ve filmu... hanba mluvit. Mé tři hvězdičky berte jako hodnocení narkomana, který po deseti letech kruté abstinence dostal další dávku. Byla dietní, přesto se mi pár scén opravdu líbilo - Beanovo operní vystoupení, přestrojení za babu (kde se mimo jiné připomene jeho nevšední výtvarné nadání) a milé finále s písní Beyond the Sea, například. 50% ()

hladass odpad!

všechny recenze uživatele

Naprostá zrůdnost bez jakéhokoliv děje, ve které se Rowan Atkinsom pitvoří asi desetkrát více než je u něj obvyklé, ale vtipné scény jaksi nepřicházejí a divák se zpočátku nudí a s postupujícím časem je mu už jen trapně... Mr. Bean by se měl držet krátkých vtipných scének, které mu jdou nejlépe a u kterých děj nepotřebuje, protože jeho prázdniny jsou ještě hořší než Největší filmová katastrofa... ()

Reklama

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Pan Bean by měl raději zůstat v seriálu, film mu totiž nesluší. Seriál si vystačí s po sobě následujícími vtipnými scénkami, film potřebuje děj. A to je problém. Polovina humoru je zde založena pouze na tom, že se Atkinson ksichtí ještě víc než obvykle, z druhé půlky je navíc skutečně vtipná pouze malá část. Zklamání, 40% ()

Zodd 

všechny recenze uživatele

Právě do té připitomělosti námětu, rodinně naivního a inflantilního konceptu postav, pseudo-polodokumentárního/polofilmového pojetí a francouzské scenérie náš fazolový muž zapadne daleko lépe než do toho experimentu v Americe, kde byl výjevem někde z Marsu. Recyklování není zde nejhorší, ale hraje se na efekt až moc. Ale aspoň si Willem Dafoe zahrál s Rowanem Atkinsonem. ()

dzej dzej 

všechny recenze uživatele

Jak zde několik lidí správně napsalo tohle NENÍ Mr. Bean. Ten pravý žije v minimalistických půlhodinových skečích, nepotřebuje efektní scény, překombinované zápletky ani jakékoliv jiné filmařské berličky, ten pravý je utopen v osmdesátkové patině thatcherovské Velké Británie. Prázdniny jsou veskrze trapným a nudným filmem, který se líbí maximálně šestiletým dětem a který obsahuje jen jediný vcelku oslnivý moment (ano, film Plyaback Time režiséra Carsona Claye který bych strašně rád viděl celý). ()

Galerie (34)

Zajímavosti (27)

  • Prázdniny pana Beana byly oficiálním filmem pro tzv. Den červených nosů 2007, přičemž peníze z filmu byly věnovány charitativnímu sdružení Comic Relief, založeném scenáristou a režisérem Richardem Curtisem a komikem Lennym Henrym. (imro)
  • Scény z červeného koberca sa natáčali na skutočnom filmovom festivale v Cannes 2006. Willem Dafoe neskôr potvrdil, že skutočná premiéra na červenom koberci bola pre film Juventude em Marcha (2006). (Arsenal83)

Reklama

Reklama