Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hirnlego
    ***

    Kdyby měl scénárista koule (a že je kdysi měl jak medicinbály), o které ho nejspíš připravilo deset let na tvrdém fetu (nebočem), nechá tu zbytečnou šlapku na konci rozsápat (megaspoiler, oops!). Celkově jedna velká, v klidu koukatelná nuda. Chci dvojku s opravdovým scénářem a Hugem v rozervané košili!(15.2.2010)

  • Hal_Moore
    ***

    Vlkodlačí horory to u mě až na výjimky nemají lehké (stejně jako upírské), vždy jim však dám novou šanci. Vlkodlak ji dostal, avšak po polovině stopáže ji promrhal. Benicio Del Toro přijíždí vyřešit zmizení a následnou smrt svého bratra, potýká se s odcizeným otcem a nepřátelskou atmosférou městečka. Potud na jedničku. Atmosféra je hutná a z každého filmového políčka je cítit viktoriánská Anglie. Výprava, kostýmy, herci - to vše dělá z prvních pětačtyřiceti minut něco, co tu už dlouho nebylo. Poté však přijde zvrat, který pošle většinu zmíněného do kopru. Žánr se otočí o sto osmdesát stupňů a namísto perfektního mysteriozního thrilleru tu máme béčkový akční horor, který si hraje na rodinné drama o válce mezi otcem a synem. Takhle promrhanou příležitost jsem neviděl už delší dobu, alespoň se na obrazovce promenádují vynikající herci. Benicio je výborný v obou polovinách Vlkodlaka a Hugo Weaving si zaslouží vlastní spinoff, všechny ale strčí do kapsy Hopkins s jablkem ve scéně na schodišti. PS: Spoiler - namaskovaný Hopkins je výborným nechtěným digitálním vtipem. [Unrated director's cut](19.9.2010)

  • POMO
    ***

    Vo vzťahu k predchodcom nevýrazné a zbytočné. Ľakačky a napätie nefungujú, aspoň že krvi sa tvorcovia nebáli. Pekná retro výprava a kvalitné obsadenie bojujú s vanhelsingovským komplexom samoúčelných digitálnych atrakcií. A vzťah otec-syn, ktorý mal byť dramatickým motorom filmu, nefunguje vôbec. Oscaroví laureáti Hopkins a Del Toro sú tu bohužiaľ iba preto, aby pre letnú hollywoodskú jednohubku evokovali punc vyššej kvality. Viac diváckej radosti než oni dvaja, vzbudí inšpektor Scotland Yardu - „vedľajšák“ Hugo Weaving.(17.10.2010)

  • Slasher
    ****

    Originál ideálně uzpůsobený dnešku, to aniž by ztratil svůj původní feeling, ale přitom dostatečně odlišný na to, aby se nedal označit za bezcennou kopii. WOLFMAN (první přímý remake klasické verze z roku '41) se může pyšnit zajímavým twistem, bezchybně zmáknutým prostředím Anglie konce 19. století (jak temnými lesy poblíž zapadlého panství, tak Londýnem), charismatickými pány herci (na prvním místě Hopkinse), chvályhodně skromnou love story, ale také slušnou porcí trhání, drásání a kousání. Netvor sám (jak v přeměně, tak ve finální verzi) se vyvedl a svým vzezřením čerpá hlavně z originálu. Po stránce zběsilosti a hrubé síly uspokojí, nic se ale nepřehnalo. Celkově je to podívaná poměrně komorního rázu, čili zapomeňte na nějaké popkornové orgie. Nejsem unešen, ale dopadlo to velmi dobře, těžko bych doufal v něco víc. A ne, nenudil jsem se. Nejslavnější vlkodlačí příběh se myslím úspěšně zahryzává do šíje nového milénia.(18.2.2010)

  • verbal
    ***

    To máte, jako když potkáte nádhernou ženskou. Perfektně udělanou. Kozy jako z katalogu a od její luxusní prdelky téměř nemůžete odtrhnout zrak. Po ucházející půlhodinové předehře si myslíte, že bude fuckt dobrá a jste celý říčný, co bude dál. Když tu náhle sebou dáma flákne na záda, zafixuje pohledem strop, přimhouří oči a začne monotónně funět. A z této polohy se prostě nehne, ani kdyby jste stál na hlavě a hrál s ním maňáskové divadlo! Navíc s hrůzou zjistíte, že madam jen tak nevyvrcholí a minimálně ještě další hodinu a půl do ní budete muset intenzivně bušit, aby jste kamarádům mohl vyprávět, že jste to dotáhl do konce. Máte chuť se na to vysrat, nicméně pohled na ty její dokonalé kozy vás pořád těší a navíc jste napnutý.... nedopadne-li to náhodou jinak, než si myslíte. Ne! Takže poté, co ona ukončí své nudné funění krátkým, táhlým "ááááá", dvakrát divoce zakmitá pánví a začne pět ódy, že tohle ještě nezažila, vy celé to nekompatibilní setkání ukončíte chladným polibkem na čelo, drze si ho utřete do její pečlivě vybělené záclony, smažete její číslo z telefonu a už ji určitě nikdy víckrát nezavoláte! Tedy snad jen v případě, že by příště inspektor Aberline povýšil na Komisaře Rexe.(24.5.2010)

  • - Studio chtělo, aby se Anthony Hopkins oholil. Herci ovšem bezvousý muž v příběhu z Anglie v 19. století připadal divný, a tak řekl: "Vyberte si. Buď zůstane moje bradka, nebo já odejdu." (zdeny99)

  • - Vlčí design Benicia Del Tora vytvořil maskér Rick Baker, držitel Oscara za film Americký vlkodlak v Londýně. Baker má mimo jiné na svědomí přeměnu Michaela Jacksona v jeho filmu Thriller. (mahler)

  • - Inspirací pro postavu inspektora Francise Abberlinea (Hugo Weaving) je skutečný detektiv téhož jména, který koncem 19. století vyšetřoval v Londýně vraždy Jacka Rozparovače. (casyy)