poster

Vlkodlak

  • USA

    The Wolfman

  • Slovensko

    Vlkolak

  • Austrálie

    The Wolfman

Horor / Thriller / Drama

USA, 2010, 103 min (SE: 114 min, Director's cut: 119 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ***

    I člověk s čistým srdcem, modlící se každou noc, se může stát vlkem..... Za dávných časů, kdy se ještě cikánům říkávalo cikáni a staré venkovské sídlo působilo tajemně i když v něm nebydlel A.Hopkins, když vykvetla oměj a na obloze zářil úplněk, bylo lepší zůstat doma. Osud totiž někdy nehraje spravedlivě! Hezky natočená a solidně namíchaná směsice akce, napětí a romantiky se skvělou hudbou D.Elfmana. To je asi tak vše. Prostě tomu něco chybí. A krev to není!! Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Nevím, k čemu jsou dobré stříbrné příbory (neplést s hliníkem!). 2.) Přítel chce chodit ven jen při úplňku. 3.) Stále je pro mě nejstrašlivějším vlkodlakem Ivan z Mrazíka. PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ **(11.6.2010)

  • Djkoma
    ****

    To je ale malé hodnocení, asi někdo čekal něco trochu jiného. Mě naopak Vlkodlak příjemně překvapil, nejen objemem krve a záběry na rány, ale také atmosférou plnou mlhy, lesů, luceren a mužů v kabátech s pistolí (a bez nočního vidění a podpory satelitů, že). Nádech Viktoriánské Anglie na každém kroku, od oblečení až po architekturu, určitě potěší nejednoho obdivovatele tohoto období a universal hororů (na které film s úctou nejen odkazují). Je však škoda, že dobovou atmosféru a lesy nedoplnila také stará dobrá oldschool práce v podobě Benicia jako vlkodlaka bez počítačových efektů. Krom toho psychologie postav i větší hloubka příběhu se nějak nedostavuje, snad to byl účel a nebo zbytek problematických příprav. Slabší 4*. PS: 150 milionů do rozpočtu u hororu s vlkodlakem je čiré šílenství.(5.8.2010)

  • novoten
    *****

    Čekal se horror, čekala se pocta originálu. Ale nečekalo se po všech stránkách komplexní drama, které kombinuje více žánrů než jsem mohl kdy doufat. Scénář od samého začátku dává tušit, že tady se půjde do těch nejtemnějších vod a přerod do zrůdy ukazuje v podobě pokročilého duševního rozkladu. Na první pohled vypadají "falešné" lekavé momenty jako klišovitý neduh, ale filmu jako celku právě tyhle scény slouží jako postupující trauma. Jako noční můra, ze které se hlavní hrdina trhaně probouzí, aby se budil do skutečné, plíživé a neodvratné skutečnosti, která si s děsivými představami nezadá. Johnstonova režie navíc tohle všechno umocňuje na depresivní druhou. A když si to v dialogu vyříkají Benicio Del Toro s Anthonym Hopkinsem, tak není co řešit. Vzniklo velmi specifické dílo, které určitě není pro každého, ale kdo se na něj dokáže podívat i jinak než jako na monster horror, může si odnést více, než by kdy čekal.(13.9.2011)

  • J*A*S*M
    ***

    Výpravný historický horor s vymazlenou atmosférou, pěknými maskami a kvalitními herci v hlavních rolích. To je pro horor celkem dobrá vizitka, bohužel několik klíčových vlastností Vlkodlakovi schází. Nedokáže vyvolat strach, nedokáže strhnout a napnout, nepobaví, nezhnusí, nešokuje. Jen si tak klidně a jakoby mimochodem proplyne okolo, že jej sotva zvládnete zaregistrovat, natož si jej nějak víc zapamatovat. Není to špatný film, jen mě tak nějak mrzí, že spousta mladých skromějších tvůrců by za peníze vražené do Vlkodlaka dokázala natočit hned desítky lepších hororů.(18.2.2010)

  • castor
    ***

    Přiznám se, že hlavním důvodem mého oťukávání s Vlkodlakem byla po zhlédnutí Správců osudu přítomnost Emily Blunt. Přiznám se ale podruhé, že od člověka, která napsal 8 mm nebo Sedm bych čekal mnohem víc.. O průšvih rozhodně nejde, ale po celou svoji stopáž nikdy nestrhne a na rozvleklém příběhu se dalo zapracovat výrazně víc. Je vidět, že výsledná podoba byla přetáčená, dotáčená, hrabalo do ní asi víc lidí, než by bylo zdrávo. Přesto pár momentů tu máme, třeba tehdy, kdy se hlavní hrdina utrhne v blázinci ze řetězu a vydá se do nočního Londýna, ostatně celá druhá polovina je o poznání vydařenější, než ta první. Potěší i Weaving a Del Toro, s Hopkinsem už je to horší, Blunt zase nemá co hrát. Nicméně, světe, div se, trhání a drásání leckdy divákovi stačí. Mně moc ne, každopádně nudou jsem netrpěl..(8.7.2011)

  • - Medvěd ve vlastnictví cikánů je ten samý, který byl použit i ve filmu Zlatý kompas (2007), kde byl pomocí animace přeměněn z ledního medvěda na grizzlyho. (R´Hell)

  • - Film měl režírovat Mark Romanek, ale měl jinou představu o rozpočtu než producenti. (Hal_Moore)

  • - Úvodní logo studia Universal Pictures se shoduje s logem, které bylo použito i v původním filmu z roku 1941. (R´Hell)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace