Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 315)

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Holky jsou hot (možná až moc) a ten, kdo jim bude celou dobu koukat jenom na pusu se časem možná bude nudit. Pindají o hovně a proto většina lidí smete dialogy jako slabinu. Jenže ten kdo brousí očima třeba po Warrenově baru, kde visí spousta plakátů, stojí fajný jukebox a nalévá se tam dobré pití, pochopí že Quentin to má sakra dobře promyšlené. Do toho holky sem tam utrousí podezřele známou repliku z jiného filmu a každému komu to pálí dojde, že tady má někdo zatraceně dobře nastudované dějiny (nejenom) braku. Ač je mi pulpová estetika docela vzdálená, užil jsem si s Quentinem tuhle rozkošnickou jízdu stejně dobře jako Stuntman Mike svoje auto. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Nějaká ta šikovná režisérská libůstka, tradičně poslouchatelný soundtrack a sem tam milé cameo. Víc mi Tarantino nedal a touhle zoufalou podívanou mě tak maximálně naštval. Dvě úplně stejné party načančaných přitroublých kočiček s dialogy otravnými tak, že i rozhovory z horších režisérových scénářů se zdají na úrovni geniality. A k tomu na dlouhé minuty mizející hlavní záporák, díky kterému je vidět jeden nesexy taneček a jedna utahaná automobilová honička. Pošuk z videopůjčovny na čas přišel o nápady a stává se znovu pouze pošukem, který se rád dívá na poněkud zvláštní filmy. Neberu mu to, ale ať se v tom případě nechvástá nálepkou jakýchkoli "nej". S odstupem více než dekády jednoznačně nejhorší tarantinovka, naštěstí znamenající čiré dno, od kterého se šlo odrazit jedině vzhůru, naštěstí rovnou o spoustu pater. ()

Reklama

H34D 

všechny recenze uživatele

Tarantino si ve svých narážkách na grindhousové filmy a filmy 70.let vyhrál pěkně s detaily, ale úplně zapomněl na pár velkých věcí, a na to jak mohou působit na obyčejného diváka. Natočil tak film, který se svým předlohám podobá natolik, že je kvalitou téměř nepřevyšuje, rozporuplné dialogy nesou Tarantinovského rukopisu poměrně málo, uměleckost a Tarantinovská genialita nikde, styl zajišťuje jen charismatický Kurt Russell... Přesto první polovina představovala ještě příjemný kompromis (+ božský lap dance), za to hloupé nány snažící se být drsné a cool v polovině druhé, byly příšerné. Aspoň chytlavá honička to mohla celé napravit, jenže to by nesmělo být zbabělého přerodu Russellovy postavy... SE verze: 5/10 ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Auto zabiják nejenže byla uváděno jako dvojfilm s Planetou Teror, ale samo o sobě připomíná double feature (zejména ovšem v uncut verzi, která vyšla na DVD). Dvě povídky s různými postavami, vlastní gradací, dlouhou „retardační“ dialogovou sekvencí a nápadně odlišnou texturou a mezi nimi černobílé intermezzo. První, stylisticky špinavější a zároveň nedokonalejší část (rušivé střihy a zoomy, špatné rámování) má blíž ke slasheru a zároveň jde o ultimátní podívanou pro fetišisty s fixací na ženské nohy (dlouhé ženské nohy vidíme buď naživo, nebo na různých plakátech od začátku a pointu představuje jejich výsostně neerotické „vytržení“ z kontextu). Druhá část je stylisticky úhlednějším (jasné barvy, dialog řešení po vzoru Gaunerů kroužením kamery okolo postav) kaskadérským filmem vrcholícím dlouhou automobilovou honičkou. Není to ale jen Russellův zabiják na čtyřech kolech, který obě poloviny spojuje. Teprve jejich spojení naplňuje konvence rape revenge filmu. Skupina žen je nejdříve znásilněna (autem) a jiná skupina žen ve feministickém finále následně (autem) znásilní agresora (spojení mezi sexualitou a automobily je dost zřetelné i bez hlášek o ojíždění zezadu, kterými Kim doprovází narážení do Mikeova auta). Přestože tuhle přehlídku exploatačních subžánrů a režisérových obsesí považuji za nejméně soudružný Tarantinův film, zároveň jej obdivuji jako jeho nejsmělejší narativní experiment, který jde v záměrném neuspokojování diváckých očekávání dál než jeho oceňovanější počiny. 80% Zajímavé komentáře: Bluntman, Arx, V-Ray ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Ta dokonalost mi došla až po několikáté projekci. Celý DEATH PROOF, to jsou v podstatě dva superdlouhý prcní dialogy, každý z nich zakončen akčně-násilným cumshotem. Miluju čelní náraz se smrti-odolným Chargerem. A mám dojem, že kdekomu při hodnocení ušlo, co je to vlastně "grindhouse". Vygooglete si to;) Ať žije Tarantino po roce 2000. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama