Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Recenze (354)

Aktuálně.cz (Irena Hejdová)

"Výsledek je tristní; a bohužel nepůsobí ani nezáměrně směšně, spíš je u něj divákovi stydno - za posunutou míru Kotíkova nevkusu, za všechny ty herce, kteří se před kamerou kompromitují, i za všechny ty firmy, které na něj daly peníze." více

Filmo.cz (Petr Semecký)

"Celé fiasko nicméně nepodtrhuje hudba, obskurní reklamy (ty jsou překvapivě slušné a částečně i nechtěně vtipné), papundekl všude okolo, ani neumětelství hlavního lodivoda, nýbrž herecká sestava, z níž minimálně jedna osoba by měla okamžitě odevzdat herecký průkaz a odejít do důchodu." více

Filmpub.cz (Petr Trella)

"A to jsem se ještě ani nedostal k povětšinou téměř ochotnickým výkonům většiny herecké sestavy. Chcete to vůbec slyšet? Že ne? Tak pro dnešek končíme a kina zase jednou vezmeme pořádně, ale pořádně velikánským obloukem. No jo, když ale on je tam ten Vydra a ten přece tak suprově tancoval v tý…"

MovieZone.cz (Václav Rybář)

"Proč tedy tři hvězdičky? Kotík se zlepšuje. Možná proti svému vlastnímu svědomí a možná jen ztrácím imunitu a bláznivě se směju té demenci, kterou zvládne vyrobit. Možná je to vděčnost, že někdo zacelil díru vzniklou Troškovými Kameňáky a zvládá vyrobit tak špatné filmy, že se u nich můžete i za…" více

Premiere.cz (Václav Rybář)

"V chudých interiérech jak z Ošklivky Katky budete vděční jen za ukázky z fiktivních reklam, které se statečně snaží být tak špatné, až jsou ve výsledku dobré. Trapnost ale převládne, a film zůstává jen podprůměrným celovečerním sitcomem, ze kterého čouhá bezbřehá ochota prodat divákům s hloupým…" více

Tiscali.cz

"Kotíkovo vedení filmu přitom nedokládá neumětelství, je to naopak cílené nasměrování k tomu nejhloupějšímu (ne)vkusu. Dotírá na nás odevšad: z bezprizorně nasnímaných exklusivních prostranství a prosklených budov, z rádoby vtipných rozmíšek, které nejčastěji nabývají podobu hihňavých hlášek, z…"

Reklama

Reklama