Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Nejhorší na tom celé je, že v tomhle dílu nasadilo AB Barrandov do dabingu stejné lidi jako v předchozích dílech, ale do jiných rolí (a to ani nemluvě o klasické české nemoci, kdy Antonín Sajc či Vladimír Vrabec hovoří každý asi deset různých postav, to je potom ve filmu takovej bordel, že se nestačíte divit, za koho se ten a ten ve filmu převlékl, když mluví svým hlasem, a o no jde samozřejmě o naprosto jinou postavu, no fuj). ()

Colonist 

všechny recenze uživatele

Ukamenujte mě, ale tento díl se mi rozhodně líbil víc než Pomsta RP. První polovina je sice slepenec vystřižených scén (hlavně z předminulého dílu RP znovu zasahuje) a dějově to je dosti nevyrovnané, ale já to beru jako poctu Sellersovi a jeho humoru. Ať už byly dané scény z původního filmu vystřiženy z jakéhokoliv důvodu, Sellers v nich stejně kraluje a ať se jedná o doutníky nebo "mesáž", stále jsem se u toho dobře bavil. Druhá půlka filmu je zase vzpomínkou na předchozí filmy, stejně jako závěrečný sestřih při titulkách. Film má bohužel otevřený konec, na který navázalo příšerné pokračování, které do série vůbec nepatří. U tohoto vzpomínkového dílu jsem ale Edwardsovi jeho touhu ždímat ze série další peníze ochoten prominout. ()

Reklama

donkocicak 

všechny recenze uživatele

Za podívání stojí jen první půlhodinka filmu, kdy vidíme ještě Petera Sellerse. Některé scény s ním pocházejí z předchozích snímků, jiné byly natočeny až pro tento film, než zemřel. Byla by tedy škoda, kdyby je diváci nikdy neviděli. Za zmínku stojí mj. scéna s pokojskou nebo v letadle. Zbytek je ale více než trapný. Ale Herbert Lom tu má několik vtipných scén (bazén či sezení u psychiatra). ()

waits 

všechny recenze uživatele

Dnes by asi Edwards místo přípravy podivně splácaného filmu připravil na youtube jednotlivé skeče z první části filmu, které jsou maximálně clouseauovské a působí trochu jako podklad na variace příhod Mr. Beana nebo rovnou jako odkaz na rané grotesky (Clouseau ve výtahu, Clouseau v taxíku) a splnují nejvyšší standardy Růžového partnera. Vůbec nejsou špatné vstupy Herberta Loma a pokud se Edwards už rozhodnul pustit se do natáčení, mohl zkusit postavit zbytek filmu na něm. Zvolená forma s reportérkou a záběry ze starších snímků působí únavně a nemá valný smysl. První půlka čtyři, druhá jedna. ()

OG_Swifty 

všechny recenze uživatele

Po předčasný smrti Petera Sellerse přišel Edwards s geniálním nápadem o natočení filmu, věnovanému Sellersovi, z čistě archivních a nepoužitých záběrů z předchozích filmů, což si během svého života Sellers nepřál. Výsledkem tedy byl komerční a kritický propadák spolu s žalobou na tvůrce filmu. Co se filmu týče, těch pár vyškrtnutých scén převratných nebylo (výjimkou je snad jen scénka z hotelu v Anglii), opakování scén z předchozích filmů zbytečné a nový materiál se starým Nivenem a hnusnou (a starou) Capucine trapný. Pocta Sellersovi / Clouseauovi se dala udělat jinak, líp - třeba nějakým dokumentem, ale určitě ne žádným neúspěšným obchodním plánem o novým celovečeráku. ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Jediný díl, ve kterém můžeme spatřit manžellku inspektora Charlese Dreyfuse (Herbert Lom). Paní Dreyfusová (Madlena Nedeva) je zmíněna již v prvním Růžovém panterovi (1963), kdy jí odmítne manžel přijmout na telefonu. (doktofaust)
  • Víceméně celou třetinu filmu tvoří nepovedené a do té doby nepoužité záběry, vzniklé při natáčení filmu Růžový panter znovu zasahuje (1976). Všechny další důležité sekvence nového filmu tvoří flashbacky do minulosti, které byly samozřejmě převzaty z původních úspěšných filmů. [Zdroj: Zdeněk Bauer – kniha Herbert Lom, nejslavnější český herec na světě] (mar48)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno