Režie:
Judd ApatowScénář:
Judd ApatowKamera:
Phedon PapamichaelHrají:
Paul Rudd, Leslie Mann, Maude Apatow, Iris Apatow, Megan Fox, Chris O'Dowd, Albert Brooks, Charlyne Yi, Melissa McCarthy, Jason Segel, John Lithgow, Lena Dunham (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Letité manželství Petea a Debbie je v krizi. Čtyřicítku mají na krku a oba se snaží skloubit partnerský život, kariéru a péči o děti. Čas na přemýšlení, jak si užívat život, jim moc nezbývá. Postupně se začínají bořit nejen jejich iluze, že jim mládí vydrží navěky, ale také vzájemný vztah, který je značně opotřebovaný lety společného života. Finanční stabilita dosud velmi dobře zajištěné rodiny se začíná hroutit, Peteova nezávislá nahrávací společnost se blíží bankrotu a Debbie má podezření, že ji její zaměstnanec v butiku okrádá. Soužití s dospívajícími dcerami také moc nefunguje, navíc se oba snaží o sblížení se svými komplikovanými otci. A aby toho nebylo málo, Debbie zcela nečekaně a samozřejmě neplánovaně otěhotní... (TV Nova)
(více)Videa (43)
Recenze (302)
Apatow natočil po výborných Funny People "jen" lehce nadprůměrnou komedii, která sice poskytuje příjemně nenáročnou zábavu, ale bohužel trpí mnohými nedostatky, z nichž nejzásadnějšími jsou nepřesvědčivé herecké výkony (především dětí) a značná klišovitost příběhu. Trochu zbytečný film, který Apatowovu tvorbu nikam neposouvá, ale zůstává koukatelný. ()
Tak tohle me fakt prijemne prekvapilo. Pribehove naprosto jednoduchy, proste dva ctyricatnici s detma, co resi kazdodenni problemy. Jenze Rudd i Mann jsou naprosto skvely, vedlejsi postavy se taky povedly, pro nejaky fuck nebo uchylarnu se nejde daleko a ze sebe obycejnejsi situace se dari vytriskat nejakej for. Skoda typickyho problemu Apatowovo filmu, naprosto premrsteny delky, posledni rozhadane udobrovaci pulhodinka uz je krapet navic a srazi maximalni hodnoceni na slusny 4*. Fakt jsem se bavil. ()
Kevin Smith to má od narození, Judd Apatow se k tomu dopracovává a jeho poslední filmy už začínají mít pekelně blízko k tomu, co považuju za chytré a zábavné rom/comy. I když na špičku žánru, která je právě od Smithe, by to ještě pořád chtělo hodně dobrousit a hlavně prostříhat, protože ty Apatowovské stopáže jsou opravdu skoro škodlivé. Ale i tak se koná přesně to, v co jsem pevně doufal. 75% - a všem doporučuji, aby se rozhodně nenechali odradit nízkým zdejším hodnocením. ()
To, že se Judd Apatow neobává pustit do kterékoliv látky, jsme už tak nějak zvykli. Užvaněná taškařice o životě na prahu čtyřicítky naznačuje, že autor lehce stepuje u dveří serióznější látky ze života. Váhu to má, Apatow ale opakuje své předchozí „chybky“ a „chybičky“. Znovu si každý z jeho vyprávění vezme to své, každý si uvědomí nějakou tu partnerskou pravdu. Režisér svůj nejnovější klenot napěchoval celou řadou citací a narážek na okolní dění, opět mísí hrubozrnnou a romantickou linii, jenže ten nespočet povedených gagů a situací (debata na toaletě, hlodavci na hotelu, závislost na dortících, dospívající dcerky a řada dalších, na které už si ani nevzpomínám) obepínají i ty méně povedené a hlavně naprosto zbytečně ukecané pasáže (z těch 135 minut se zase mělo výrazněji ukrajovat). Neříkám, že stejně jako u soužití ústředního páru zmizela jiskra i u Apatowova pera (myslím psací pero), ale „jen“ ty tři hvězdy dát nakonec musím!! Herci každopádně na jedničku, o tom žádná.. ()
Apatow napočtvrté a zase to samé. Půvabné Leslie Mann se dostalo prostoru, ve kterém by se podařilo pohodlně posadit i dvěma buvolům a půlce zebry, té přední samozřejmě. Až si člověk říká, jak z něčeho tak půvabného může po otevření úst vytrysknout tak vydatný proud sraček. Její hlas si to štráduje po nesmírně dráždivé zvukové frekvenci, která tvrdě znásilňuje divákovy ušní bubínky, a její herecký projev je ve výsledku bolestivější než škrábání se na koulích elektrickým bodcem na dobytek. No, umlčel bych tu rozkošnou flundru jedním dobře mířeným úderem penisu. Přes obličej. Každopádně typický Apatow - lehce přepálená stopáž, hromada dialogů, nespočet FUCKů a pár příjemných popkulturních mrknutích. Nač zapírat, opět mi držka zůstávala zkroucená ve stupidním úsměvu, až jsem za sebe styděl a zapochyboval o úrovni svého smyslu pro humor. ()
Galerie (43)
Zajímavosti (17)
- John Lithgow a Jason Segel sa spolu stretli už pri natáčaní seriálu Ako som spoznal vašu matku (od r. 2005). (Kefas21)
- Cameo si ve filmu střihl zpěvák kapely Green Day Billie Joe Armstrong. (pajik)
Reklama