Epizody(9)
-
Sousedé (E01)
-
Kamarádi (E02)
-
Stopařka (E03)
-
Střepy pro štěstí (E04)
-
Smolař (E05)
-
Fígl (E06)
-
Vrata (E07)
-
Děti k pohledání (E08)
-
Šampáňo (E09)
Obsahy(1)
Cyklus soudniček, které mají společné téma – automobil. (Česká televize)
Hrají
Jiří Brož
Československo
Nejlepší seriály:
Bakaláři (1972) (seriál)
Paragrafy na kolech (1984) (seriál)
Hříšní lidé města brněnského (1999) (seriál)
Martin Růžek
Rakousko-Uhersko
Nejlepší seriály:
Krkonošské pohádky (1974) (seriál) - vypravěč
Zahrada (1974) (seriál)
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Jana Viščaková
Československo
Nejlepší seriály:
Návštěvníci (1983) (seriál)
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Eva Snášelová
Nejlepší seriály:
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Paragrafy na kolech (1984) (seriál)
Svatava Válová
Nejlepší seriály:
Největší z Pierotů (1990) (seriál)
Historky od krbu (1994) (seriál)
Paragrafy na kolech (1984) (seriál)
František Husák
Československo
Nejlepší seriály:
Sňatky z rozumu (1968) (seriál)
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Zdeněk Srstka
Československo
Nejlepší seriály:
Česká soda (1993) (seriál)
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Ludmila Zábršová-Molínová
Československo
Nejlepší seriály:
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Návštěvníci (1983) (seriál)
Pan Tau (1971) (seriál)
Jan Teplý st.
Československo
Nejlepší seriály:
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Muž v pozadí (1995) (seriál)
Chalupáři (1975) (seriál)
Raoul Schránil
Rakousko-Uhersko
Nejlepší seriály:
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Panoptikum Města pražského (1987) (seriál)
Uršula Kluková
Německá říše
Nejlepší seriály:
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Bakaláři (1972) (seriál)
Helena Gabrielová
Československo
Nejlepší seriály:
Přísahám a slibuji (1990) (seriál)
Paragrafy na kolech (1984) (seriál)
Když se slunci nedaří (1995) (seriál)
Theodora Remundová
Československo
Nejlepší seriály:
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Paragrafy na kolech (1984) (seriál)
Lubomír Bryg
Československo
Nejlepší seriály:
Vlak dětství a naděje (1985) (seriál)
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Dobrodružství šesti trampů (1969) (seriál)