Reklama

Reklama

Taxikář Samy Naceri musí využít své řidičské mistrovství a ujet rozzuřeným zabijákům a zachránit tak japonského velvyslance a dívku svého přítele... Řidič Daniel musí se svým supertaxíkem opět vypomoci svému příteli, nešikovnému policistovi Emilovi, a také celé francouzské policii v případu únosu japonského ministra. Jakuza totiž chce zabránit rozvoji francouzsko-japonských vztahů. Spolu s japonským ministrem však unesou i Emilovu přítelkyni a kolegyni Petru. Daniel chce jet za svou přítelkyní Lilly, ale nakonec se rozhodne pomoci kamarádovi zachránit jeho milovanou kolegyni. Díky rozvážečům pizzy, s nimiž Daniel dříve jezdil, zjistí, že se štáb jakuzy ukrývá v jedné pařížské rozestavěné budově. Spolu s Emilem a japonskou agentkou osvobodí Petru i ministra. Fenomenální řidič a démon rychlosti, taxikář Daniel Morales, se svým superrychlým, speciálně upraveným Peugeotem 406 stále pomáhá zákazníkům v časové tísni a budí zaslouženou pozornost. Právě v kopcích nad Marseille předehnal šokované závodníky velké rallye, projel cílem a zastavil až před porodnicí, kam vezl rodící ženu a jejího manžela. Vzdechy rodící ženy sice způsobí Danielovi komplikace, protože jeho přítelkyně Lilly si je v telefonu vyloží poněkud jinak. Sotva se mu ji podaří přesvědčit, musí spěchat, aby stihl oběd s jejími rodiči, před kterými se musí vydávat za medika. Mezitím získá jeho přítel, nešikovný policista Emil, řidičák, přestože jeho řidičské schopnosti nejsou valné. Zoufalý učitel autoškoly se ho totiž chce konečně zbavit. Policie v Marseille rozjíždí důležitou akci. Na jednání o spolupráci Francie a Japonska v boji proti jakuze totiž přilétá japonský ministr, který tu má podepsat několik významných smluv. Uvítání se má zúčastnit také Lillyin otec, generál Bertineau, jehož služební vůz je nepojízdný, a tak se Daniel nabídne, že ho na letiště sveze. Následuje další zběsilá jízda, která sice dopraví generála na letiště včas, současně však Daniela nesnášejícího uniformy zaplete do dění kolem významné návštěvy. Ministr je totiž unesen jakuzou, která chce jednání překazit. Spolu s ním je unesena také Emilova milovaná, policistka Petra, a tak se Daniel rozhodne příteli pomoci s její záchranou. Společně s japonskou agentkou Yuli z ministrovy ochranky se pustí po stopách únosců. Zjistí, že jejich skrýš je v jedné rozestavěné pařížské budově. Daniel se obrátí s prosbou o pomoc na generála Bertineau a zanedlouho už se trojice v Danielově taxíku snáší na padáku přímo do pařížských ulic. Podaří se jim sice osvobodit zajatého ministra i Petru, musejí však prchat před zabijáky jakuzy. V Pařížských ulicích se rozpoutá zběsilá honička. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (298)

Paldiny 

všechny recenze uživatele

“Uniesli ministra! Akého? Japonského, načo by im bol náš...“ Pokračovanie Taxíku zostalo ďaleko za očakávaniami. Tempo to má ešte svižné, zopár odfrkov pobaví, ale výskyt trápnych momentov nabral na sile. A opakovanie sa motívu zlých medzinárodných vzťahov, aktuálne z ďalekého východu, tomu tiež nepridá. Ešteže stará zostava zostala pohromade a obstojne ju doplnil vyšinutý otecko pohľadnej Lilly. Lietajúca funkcia autíčka bola už príliš. ()

T-pack 

všechny recenze uživatele

Série Taxi mě až na čtvrtej díl baví naprosto neskutečně (a i ten čtvrtej beru na milost). Miluju ten praštěnej Francouzskej humor, zabíraj tu na mě tak i ty víceméně prvoplánový fóry. Akce tu divák dostane požehnaně, ať už jsou to bitky, nádherný automobilový honičky nebo občasná exploze. Over-the-top mix akce a humoru kulminuje ve scéně, kdy před Eiffelovou věží lítá jedno policejní auto přes druhé a plechy úpí. Naházet tolik aut na jednu hromadu je odhodlání, který musim ocenit pěti hvězdama. ()

Reklama

mzss1 

všechny recenze uživatele

[50%] Sakra, ani první díl nebyl bůh ví nějaká pecka, ale zabavilo mě to. Prostě oddechovka se sympatickým ústředním duem taxikářem a poldou. Zde mě tato dvojice už moc nebavila. Tato dvojka se snaží být vtipnější a akčnější, ale oba aspekty mě moc nezajímaly. Ještě tak ta první třetina byla výborná, pak už to upadalo a já se docela nudil. Záporáci, děj – to vše bylo slabé. Kvůli dobrému pocitu z prvního dílu to moc shazovat nechci a tu třetí nejslabší hvězdu se slabým průměrem nakonec dám. Nic mě zde vyloženě neiritovalo, ale i tak jsem trochu zklamaný … ()

Lateef 

všechny recenze uživatele

Vůně či spíš zápach spálených pneumatik nás znovu zavádí do ulic francouzské Marseille...ďábelský taxikář Daniel Morales(Samy Naceri) opět dráždí závodní spojku svého vytuněného Peugeota 406, tentokráte však vyměnil spolujezdce - místo antitalenta na řízení a postrachmana všech autoškol Fredérica Diefenthala alias Emiliena vozí japonského ministra obrany!!...snímek z produkce Luca Bessona přiváží ve své nádrži směs nablýskaných aut, dobře provedené akce a humorných gagů počínaje šíleným šéfem marseillské policie vyžívajícím se v názvech svých rádoby operací a bandou členů jeho sboru, kteří mu na jeho operace brutálně kašlou a mastí radši karty, konče...vtipné scény a akční povaha snímku jsou vlastně jeho jedinou tažnou sílou, jelikož příběh je ubohý jako Emilienovo džudo...jde spíše o nahromadění zábavných situací než o souvislý příběh, ale dokud to nějaký trouba jako třeba já neproflákne, funguje to celkem dobře = nenudí to. 61 miliónů dolarů(výdělek celosvětově) ()

Abdul 

všechny recenze uživatele

S neuvěřitelným nadhledem a vtipem ztvárněný úvod a jízda (či spíše let) na letiště. Dialogové mezihry postrádají švih a jsou ještě průhlednější a násilnější než v jedničce. Závěrečná honička s (narozdíl od prvního dílu) mnohem jednoduššími a méně charizmatičtějšími protivníky pak divákovi nepředá tak finálovitý efekt jako první díl. "Debilní" postavy jsou ještě debilnější, což je ovšem jen na škodu. I tak výborně odlehčující podívaná. ()

Galerie (43)

Zajímavosti (20)

  • 17. srpna 1999 při natáčení scény, kdy měl kaskadér přeskočit autem cisterny, byl zabit ostřič Alain Dutartre. (HappySmile)
  • Když komisař Gibert (Bernard Farcy) předvádí superauto Kobru, tak má tónovaná skla, přes něž není vidět dovnitř, ale když posléze bouchnou airbagy, tak je vidět dovnitř skrz normální čirá skla. (Kubula333)
  • Pro hlavní automobilovou roli bylo použito celkem osm Peugeotů 406. Po skončení natáčení se jich ujala různá muzea. Několik z nich je přímo v muzeu Peugeotu v Sochaux, kde se nachází i pásová verze z Taxi 3 (2003). (Stejšn)

Reklama

Reklama