Reklama

Reklama

Náhodné setkání nadějného spisovatele Briana s okouzlující Francouzkou přeroste ve vášnivý milostný vztah. Má to ale háček. Ona je vdaná a může se s ním scházet jen na dostaveníčka v hotelu mezi pátou a sedmou hodinou večer. Před hotelem St. Regis na Manhattanu se nadějný mladý spisovatel Brian (Anton Yelchin) poprvé setká s Arielle (Bérénice Marloheová), kultivovanou manželkou francouzského diplomata. Přestože je Arielle starší, vdaná a má dvě děti, Brian jí zcela podlehne a oba se spolu začnou scházet na odpolední dostaveníčka. Brian se tím dostane do rozporu nejen se svými tradičními hodnotami, ale i s rodiči (Frank Langella a Glenn Closeová), kteří se s touto zprávou jen těžko vyrovnávají. Jenže Brian je v tom až po uši. Čím hlubší je jejich vzájemná láska, tím víc Brian touží po tom, aby spolu začali trávit delší čas, než jen mezi pátou a sedmou hodinou večer. Oba milenci jsou záhy postaveni před nejdůležitější rozhodnutí svého života. Emocionálně silný debut scenáristy a režiséra Victora Levina ukazuje, jak těžké je bojovat za lásku, když se všechno staví proti vám. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (95)

italka63 

všechny recenze uživatele

Anton Yelchin byl skutečně ve svých pocitech uvěřitelný, leč Bèrenice Marlohe se mi neustále jevila jako před astmatickým záchvatem, ani chvilku neměla pusu zavřenou a neustále cenila zuby, tak trochu paťavá...vyznění filmu bylo hořkosladké ponaučení o tom, co všechno našim citům život dokáže přichystat. ()

easaque 

všechny recenze uživatele

-5* netypická romantická komedie, která si pohrává s otevřeným vztahem, kde se od sebe odděluje sex a láska. Kontrast mezi konzervativním americkým a volnomyšlenkářským francouzským pohledem je zdrojem mnoha vtipných situací, ale zároveň i zdrojem k zamyšlení. Svět je pestrý a vždy záleží na vzájemné dohodě v páru. Přesto že se jedná o americký film, tak svým neamerickým závěrem Vás jistě překvapí. Mými 5 hvězdičkami chci podpořit tento málo známý film a doporučit k shlédnutí, i když vím že někteří zatvrzenci, zejména ženy, s ním můžou mít velký problém. [ PŘÍBĚH: 2 /// SMYSL: 2 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 1 /// ORIGINALITA: 3 /// NÁLADA: 2 /// ART: 1 /// STYL: 1 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"V New Yorku nikdy nejste dál než šest metrů od někoho, koho znáte nebo máte poznat." A tak Brian přešel ulici, zakouřil s Arielle a já jsem mu to trošku záviděl. Arielle totiž byla krásná, úžasná a jedinečná, takže by mi nevadilo, kdyby na mě měla čas jen od pěti do čtvrt na šest. Samozřejmě troubovi Brianovi rozumím, že se mu splašily hormony a chtěl všechno, jenže já jsem toužil do sebe vstřebat víc jejich štěstí. Ale oni na můj vkus příliš mrhali svým omezeným časem a rozhodně to neroztočili tak, jak bych to dokázal já s Arielle a penězi jejího manžela. ()

joker.george 

všechny recenze uživatele

To, co se mi tolik líbilo v La La Landu, dovádí Od pěti do sedmi k dokonalosti. Samotný průběh filmu je normální romanťárna se sympatickými postavami, s hřejivými slovy a ne úplně běžnými vztahy. Všechno to funguje tak, jak by v ideálním případě mělo, a bezmračný průběh děje krásně koresponduje s jeho závěrem. A chválím i vydařenou vedlejší dějovou linku rodičů. ()

pepo 

všechny recenze uživatele

Festivalová romanca ako lusk. Krásne zahraná so zaujímavou atmosférou. Bérénice Marlohe je bohyňa a Yelchina je veľká škoda. Jediný problém som mal okrem občas rozkolísaného tempa s tým, že vzťahy medzi postavami, mi hlavne v prvej polovici prišli tak mimózne, že som čakal kedy sa z toho vykľuje nejaký psychothriller prípadne nejaký zamotaný mindfuck. Žánrové vrcholy sú síce inde, no aj tak malé neznámea veľmi príjemne prekvapenie. Silnejších 8/10 ()

Galerie (79)

Zajímavosti (7)

  • Režisérovi trvalo 27 let, než natočil tento film. V roce 1987 se setkal se dvojicí, které měla otevřený mimomanželský vztah, ale až o 13 let později ho napadlo, jak by se mohl podle jejich příběhu odehrávat film. Scénář napsal v roce 2007 a v roce 2013 se začalo natáčet. (Tonula)
  • O příběhu říká jeho režisér, že by ho nikdy nenatočil, kdyby se mu nenarodily děti. Teprve potom pochopil, že je možné dát přednost vztahu s dětmi před životní láskou. (Tonula)

Reklama

Reklama