Reklama

Reklama

The Last of Us

(seriál)
  • USA The Last of Us
Trailer 1
USA, (2023–2025), 16 h 7 min (Minutáž: 43–80 min)

Hrají:

Bella Ramsey, Pedro Pascal, Gabriel Luna, Merle Dandridge, Jeffrey Pierce, Nico Parker, Murray Bartlett, Con O'Neill, Anna Torv, Troy Baker, Storm Reid (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(2) / Epizody(18)

Dvacet let po zániku moderní civilizace je otrlý přeživší Joel najat, aby propašoval čtrnáctiletou Ellie z nebezpečné karanténní zóny. Oba se musí vydat na cestu napříč Spojenými státy a spoléhat jeden na druhého, aby přežili. (HBO Max)

Diskuze

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

Celkem silná slova od někoho, kdo sám a celkem běžně dělá bez mrknutí oka to, za co pak napomíná jiné a na svoji obranu se vytasí s argumentem o nastavení zrcadla a ještě se (jak je pro něj jinak obvyklé) hrozně diví, že se nad tím někdo pozastaví.. :)

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

já ti nic nezakazuju, jen ti píšu, že se tě nikdo na tvou adoraci Belly neptal a svou původní reakcí na tebe jsem ti akorát nastavil zrcadlo, toť vše:) Nevím, proč máš potřebu se v tom stále rochnit, čuníku...:)

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

Já o pozornost jako ty nestojím a už vůbec si ji takovými způsoby jako ty nevydupávám, to už bys mohl za tu dobu, co se v diskuzích potkáváme vědět. Já nejsem ty. Naštěstí :)
A co se Belly Ramsey a jejího hraní týče, tak stran toho si o ní může každý myslet i říkat (nebo psát) co chce, aniž by se ho na to někdo musel ptát. Nebo jsi snad správce a moderátor zdejších diskuzí, že mi chceš kázat co si zde mám či nemám myslet/psát o Belle či komukoli jiném? Nemyslím si...

na příspěvěk reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

když někde uvidíš, že reaguju na uživatele stejně jako tys tady reagoval na dragona94, tak prosím, nastav mi zrcadlo stejným stylem, jakým jsem ho já nastavil tobě o pár příspěvků níže, nemám s tím problém:) Nic to ale nemění na faktu, že se tě tu na tvou adoraci herecky průměrné a asi trochu dowňácké Belly Ramsay nikdo neptal:)

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

A ty snad vždy reaguješ striktně jen na to, co bylo směrované na tebe? Ne. V diskuzích jako např. u Avatara se tě někdo ptal na tvůj názor, když jsi tam tak vehementně a aktivně zastával názor o tom, jaká je to blbost a ti co to hodnotí vysoko se spokojí s málem? A nejsi to náhodou ty sám, kdo zdejší hodnocení považuje za objektivní ukazatel kvality toho daného filmu nebo seriálu, aby jsi ho jinde zase neuznával? Snad aby sis v tom všem udělal nejdříve pořádek ty sám a začal se tím řídit, než se začneš starat o jiné a kázat jim, hmmm.. ? ;)

na příspěvěk reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

ale to já ti taky ze srdce přeju, že sis tento seriál užil, jen ti tu podobnými příspěvky, na které se mě tu nikdo neptal, nastavuju zrcadlo tvého diskuzního angažmá, ale vím, že ty takovéhle věci stejně nebudeš schopný zpracovat, jsou nad tvé chápání...:)

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

cyphercz

Budiž ti takový pohled na věc přán. Ve finále jsem já ten spokojený, co si projekci max. užil a ty nikoli... A i to ti ze srdce přeju, jen aby bylo jasno ;)

na příspěvěk reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnocení, recenze)

Jakkob

tak když už si tu sdělujeme ty osobní dojmy, na které se nás tu nikdo neptal, tak po tvém vzoru:

Já byl tedy s Bellou coby Ellie naprosto nespokojený a mám u ní velmi mnoho "ale" a za její obsazení jsem fakt nerad, nemluvě o tom, že její her. výkon mi tam přijde dost na pěst.

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

dragon94

Já byl tedy s Bellou coby Ellie naprosto spokojený a nemám s ní žádné "ale" a za její obsazení jsem fakt rád, nemluvě o tom, že její her. výkon mi tam přijde dost dobrý.

na příspěvěk reagoval cyphercz

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Naprosto souhlasím. Ta série byla pořád velmi dobrá a ty peníze na ní byly rozhodně vidět. Některý změny se povedli, jako scéna s odstřelovačkou a mrtvou holkou v autě, i ten Billův příběh mi přišel fajn.. Jiné naopak vůbec Joelovo zranění, zombie polibek, a rozsekání Davida... Já chápu, že chtěli ukázat, že to Ellie zvládá všechno sama. Což mimochodem někde tenkrát po epizodě říkali, že to bylo kvůli tomu. Ale když ji ve hře Joel najde v restauraci a zastaví ji při tom běsnění, tak má ta scéna mnohem silnější emocionální dopad, a opět pomáhá mnohem víc vybudovat a definovat ten vztah mezi něma. Jakoby k ukázání soběstačnosti nestačilo, že Ellie porazila Davida sama.

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

dragon94

Ano, s tím souhlasím. Několik linek bylo zbytečně uspěchaných, zvlášť v závěru a trochu to poškodilo ten hlavní motiv, taky bych opravdu rád viděl více pasáží, kde byli hrozbou clickers a spol, svět občas působil trochu moc prázdně. Ale mělo to stále dost momentů, které byly opravdu výborné, celý úvod série byl prakticky bezchybný (nepočítaje pár divných menších změn) a velmi se mi líbilo i zakomponování Left Behind flashbacku s rozšířením ohledně původu Ellie (co se mi nelíbilo, bylo vynechání pasáže v současnosti, ale to je další věc).

Některé epizody mohly být o něco delší a bylo by po mnoha problémech. 

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Zvládla ale... Pořád je tam to ale..Taky mi nějak extra nevadila jen to nebylo ono.

Víc mi pak vadili ty změny v příběhu, nedostatek akce a vyhnutí se prakticky všem ikonickým akčním sekvencím.. Díky čemuž jsme Joela a Ellie vlastně ani nikdy neviděli pořádně spolupracovat.

na příspěvěk reagoval TheDarKnig, Jakkob

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

dragon94

Jako, já s ní nějak velký problém neměl, roli docela zvládla, ale taky by mi nevadilo, kdyby obsadili někoho jiného. Ale to už je jedno, že jo. 

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Jo tak to by pak dávalo smysl. Tou Bellinou výškou jsou docela dost limitováni. Upřímně si pořád nemyslím, že to byl dobrý casting. Větší dojem ve mě zanechala i Nico Parker, která hrála Joelovu dceru.

na příspěvěk reagoval TheDarKnig

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

dragon94

Však právě. Osobně mi teda Paolina přijde více atraktivní než Isabela, i když to je už věc preference. 

Teď se dívám a možná byl problém taky v rozdílu výšek. Paolina by měla mít 167 cm, kdežto Bella i Isabela jsou prakticky stejně vysoké (155, 156 cm).

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Tak buď chtěli větší jméno, zkušenější herečku, nebo někoho víc sexy kvůli pověsti jakou Dina v Jacksonu měla. I přesto, že ve hře to taky nebyla žádná sexbomba. Respektive hezká byla, ale pořád působila jako normální holka.

na příspěvěk reagoval TheDarKnig

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Zajímavá volba, asi to dává smysl, protože prostě kdyby vzali někoho většího, tak by ten jejich střet mohl působit zvláštně, i když se přiznám, že po traileru na Love Lies Bleeding jsem tajně doufala spíš v někoho s fyzičkou Katy M. O'Brian a mrzí mě, že je na Abby už stará no :)

Na druhou sérii jsem ale hodně zvědavá a těším se, první se mi hodně líbila až na pár drobných chybek.

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Jakkob

No zas bych tu první sérii nepřeceňoval. Spoustu důležitých věcí bylo vynecháno, spoustu důležitých scén odbyto, a spoustu věcí tam nedávalo smysl..

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

dragon94

To je dost dobře možné, ale pokud se tak stane, jistě to bude mít hlavu a patu, stejně jako tomu bylo u tvůrčích změn v první sérii. Tady v tom ohledu tvůrcům věřím.

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Jakkob

Herecky bude báječná. Ale myslím, že výrazně sníží její úroveň nabušenosti. Což je škoda vzhledem k tomu, že to má silný psychologický a příběhový základ.

na příspěvěk reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

Mmm, tak to jsem zvědavý, ale věřím že jako Abby bude skvělá, stejně jako byla Bella Ramsey skvělá jako Ellie.. :)

na příspěvěk reagoval dragon94

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

Ydrosten

Tak oni jí čekají na základě druhého dílu hry, kde podle mě malá ale hodně hlasitá skupina nerozdýchala směr, jakým se příběh ubral a určité události. Takže na základě toho čekají, že i seriál bude  čelit vlně nevole ale myslím, že diváci to přijmou naprosto v pohodě a je to spíš takový ten demage control. Někteří by nejspíš i uvítali, kdyby se to nedrželo předlohy :D

Ydrosten

Ydrosten (hodnocení, recenze)

Kdyby to bylo podle hry, budou do toho rýt ti co hru znají protože ten příběh znají a ví co se stane a začnou hledat detaily aby dokázaly všem okolo že jsou opravdový fanoušci a ví o tom první posledné. Ten strom má být křivej, má udělat 35 kroků, proč nemá modrej scetr ?, Proč nemá svačinu jdyž sedí u ohně v tom lese (víte kde, jak se tam stane TO a TO) .......

Když se odchýlí, seřvou je fanatici / fanoušci za to že se nedrží hry. A vyberte si.

 

Miluju pána prstenů a že ani jeden film nejel na 100% podle knihy mi nevadí, protože to je pořád pán prstenů.

Nenávidím Nadaci, protože si 90% děje vymyslely a s knihama to nemá společného nic.

Atd. .... Máme čekat kontroverzi ? A kdo přesně ? Třeba já kterej tu hru sice znám ale nejsem fanatik kterej nezná detaily ?

Pokud čekají kontroverze, tak ať se jim vyhnou ne ? Asi něco nechápu.

na příspěvěk reagoval W.Dow

highsmith

highsmith (hodnocení, recenze)

Dufam ze scenaristi budu stajkovat min 10 rokov alebo navzdy aby pokracovanie tohto humusu nikdy nevzniklo. A nominacie na emmy to uz cloveku hlava nebere.

Dacsus

Dacsus (hodnocení, recenze)

Based holka, a medzi riadkami tam je vysvetlene aj to, preco su vsetky tie tak obvious LGBTQWSFAR+-/$%^ charaktery tak strasne otravne.

 

BTW:

 

YouTube removed this video for "hate speech." I appealed, and thankfully, they accepted. The video is back up and here to stay. Thank you to the ppl supporting the video <3

 

- isteze nejaky trotel typu TheDarkNigh to tam ihned nahlasil ako hatespeech - to uz tito trotli maju akosi v krvi.
nastastie, su tu naozry ludi priamo z tej komunity, a nie je ich malo (konieckoncov, podobnych videi, prave od gayov, lesieb a bi je na YT uz vcelku velke mnozstvo)

 

- As a lesbian myself, I couldn’t agree more. Well said. 

- I'm glad more normal gay people are coming out and saying these things.

- I'm a lesbian, and I completely agree with you. It's so embarrassing.

- As a bisexual I couldn’t agree with you more. The way I put it to my friends when I came out was “ima date who I wanna date, but I ain’t part of any community”. I still stand by that and respect anyone else that does in this day and age

 

a dalsi, a dalsi, a dalsi...

Uživatel Dacsus smazal svůj příspěvek.

Luicy

Luicy (hodnocení, recenze)

dragon94

Jako mně tam taky několik věcí z her chybělo, ale to už jsou takové moje hnidopišské detaily, které bych sice mile ráda uvítala, ale dokážu bez toho tak nějak žít. Jinak bych z pohledu fanouška řekla, že seriál je fakt povedený (ale dost to srovnávám se současnými adaptacemi jiných her, které jsou mnohdy fakt otřesné a směšné). Ale fakt věc, kterou na seriálu brutálně posrali jsou prostě ti nakažení... však celý seriál pak postrádá smysl, chybí tam ta akce a nějaký ten "strach" diváka o hlavní postavy atp... takhle to na mě působilo hrozně prázdně, což je podle mě obrovská škoda a mohli si s tím určitě víc vyhrát. Zároveň mohli věnovat cordycepsu víc prostoru i z jiných úhlů pohledu. Mě by třeba celkem zajímalo, jak to třeba řešili různí doktoři a vědci atp... matně si teď vybavuju, že v nějakém dílu snad i byla v úvodu doktorka, co tam něco s nákazou řešila, ale dál se tam už nic nerozvíjelo, což mi bylo trochu líto... 

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Luicy

No ono to tak nějak bude. Kdybych nebyl fanoušek hry tak bych tomu dal asi taky 3*.

Pamatuji si, že jsem byl z prvního dílu nadšený. U druhého se mi moc nelíbil ten polibek na konci a přál jsem si, aby Joel a Ellie bojovali ještě s obyčejnými nakaženými předtím, než se pustili do křížku s Clickery, aby bylo vidět o kolik jsou silnější.

Třetí byl fajn, ale to že Joel vyrobil baterku z věcí, které našel v lednici během 10 minut.. To už bych byl radši, kdyby tam prostě ležela.

Ve 4. se konečně začala objevovat ta správná chemie mezi Joelem a Ellie, ale už se tam více objevovali věci, které se mi tolik nelíbili.

5. díl měl tu největší akční sekvenci a docela ušel.

6 díl byl fajn, ale né tak fajn jako ve hře a to zranění Joela mě fakt hodně zklamalo. A tohle je ta epizoda kdy se to u mě zlomilo a uvědomil jsem si, že to nakonec nebude taková pecka jak jsem si zezačátku myslel.

U 7. dílu jsem se hodně obával, že to celé bude Flashback a fakt jsem si přál, aby to bylo jako ve hře. Tedy půlka Flashback a půlka hledání léku, který mohla Ellie Joelovi bodnout na konci epizody a lehnout si vedle něj. Místo toho udělali celoepizodní flashback, který by se dal odvyprávět maximálně v 10-15 minutách.

8. byla docela dobrá, ale zase ten konec nebyl ani zdaleka tak silný jako když Joel našel Ellie v restauraci. Navíc ve hře tam byla bouře tak dávalo smysl, že si obyvatelé hořící restaurace hned nevšimli.

No a 9.. Zase tu nejlepší akci vystřihli a nechali tam docela efektní vyvražďovačku v nemocnici..

Zkrátka jako fanouškovi a hráčovi mi tam spoustu věcí z her chybělo. Spoustu věcí bylo změněno k horšímu. Ale nejvíc tam chyběli ti nakažení. Ktěří vlastně byli jen v 1,2,5 epizodě. U 1 vlastně jenom při vypuknutí. Pak se teda jeden chytil do Billovi pasti ve 3. díle. Ten tam nebyl ani vteřinu. A pak jeden kousl Ellie a jeden kousl herní Ellie. Oboje ve Flashbacích. A to bylo vše.

Upřímně se mě kolega, který hry nehrál, v práci někde u 7-8 dílu ptal jaký je rozdíl mezi obyčejnýma nakaženýma a clickerama, protože mu na tuhle otázku seriál nedal odpověď.

na příspěvěk reagoval Luicy

Luicy

Luicy (hodnocení, recenze)

dragon94

Já si osobně myslím, že ze začátku na to koukali hlavně lidi, kteří měli k seriálu blízko skrze hry. Tam je pak jasné, že to hodnocení bude trošku výš, avšak postupem času se to dostávalo i k lidem, kteří hru absolutně neznaj a tam už třeba plně chápu, proč se hodnocení snížilo. Upřímně, kdybych byla člověk, který hry nikdy nehrál, tak bych na seriálu asi neviděla nic extra výjimečného, aby to dostalo víc jak 3*... hrozně se to podle mě snížilo tou absencí nakažených lidí, ale o tom už jsem psala v recenzi pár měsíců zpátky... 

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

W.Dow

Zrovna tahle linka mi moc nevadila. Byla to taková backstory pro Sama a Henryho. Větší škoda mi přišlo, že tam Sam a Henry byli jen na jednu epizodu. Než si k nim divák vypěstoval vztah, tak už byli mrtví.

Chemie mezi Joelem a Ellie fungovala to jo, ale bylo by mnohem lepší, kdyby se naučili spolupracovat a spoléhat jeden na druhého. A nemuselo by té akce nebo nakažených být moc, ale nějací by tam být měli, aby to nepůsobilo tak, že vlastně nejsou žádná hrozba.

Ten kus pálky byl ale špatnej.. A já bych raději viděl ten pád. Ani nemusel být z takové výšky a ani ho ta tyč nemusel probodnout, ale bylo by to mnohem lepší, než to co jsme dostali.

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

dragon94

Mě osobně třeba zrovna akce nijak neschází a vítám spíš to zranění kusem pálky, než ten jeho pád přímo na kus železe, protože upřímně? Pochybuji že tohle by ještě rozchodil, natož že by stačili jen nějaké ty antibiotika a neměl by nějaké zlomeniny, vnitřní krvácení atd. Chemie mezi Joelem a Ellie mi fungovala.

Spíš mi s odstupem času vadí, že nevyužili víc ty nové postavy, jako třeba tu ženskou co naháněla Henryho se Samem, ta linka byla taková nevyužitá a pak utnutá hordou nakažených z podzemí. Takhle to prostě bylo zbytečný.

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Janko_Vlyrd

Nejde o to, že by to mělo být lez, střílej, utíkej atd.. Je jasné, že nemůžou všechny hratelné sekvence převést na obrazovky. Ale TLOU má hned několik ikonických a originálních akčních sekvencí, které tvůrci naprosto nesmyslně vysřihli. Ať už je to Joel na laně vzhůru nohama, nebo třeba ta sekvence, kde se Joel zraní pádem z balkónu a s pomocí Ellie se musí dostat ke koni. Hledání baterky ve škole. Nebo scéna se zatopeným autobusem atd..

Absence těchto ikonických scén + několik blbostí jako třeba, proč nikdo nepřišel hasit na konci 8. epizody.. + absence nakažených (hrozby) + naprosto nesmyslné vynechání šíření nakažení skrze spóry (jsem zvedav jak si s tímhle poradí ve druhé sérii) a místo toho vymyšlení nějakého propojení skrze zemi, což využili nakonec jen v jedné epizodě.. Určitě mohlo za to, že hodnocení po prvních epizodách začalo postupně klesat. Protože se fanoušci těšili na to, že uvidí své oblíbené scény, ale místo nich dostali některé fakt ofláklé věci, jako bylo to zranění Joela.

Navíc myslím si, že pro vztah Joela a Ellie bylo klíčové, aby na sebe začali navzájem spoléhat, předtím než Joel Ellie zalže.. SPOILER Navíc toho spolu už moc nestihnou pokud se bude děj příběhově držet her.

na příspěvěk reagoval W.Dow

Janko_Vlyrd

Janko_Vlyrd (hodnocení, recenze)

dragon94

Podľa mňa ten nedostatok akcie nie je kritika v pravom slova zmysle. Je to subjektívne. To by potom každá epizóda bola v istej pasáži o tom istom (v hre si robil tie iste činnosti dokola len v iných prostrediach - strieľaj, lez, utekaj, plávaj, taktizuj, crafti), čo hra a toto by mohlo práve odradiť divákov, ktorí predlohu nehrali/nepoznali. Navyše kvôli tomu by mala každá epizóda dlhšiu stopáž. Hlavne by sa to ešte intenzívnejšie porovnávalo s TWD, a toto tvorcovia nechceli. Myslím, že akciu a tu spoluprácu Ellie a Joela, si nechávajú tvorcovia do ďalšej série, kde to v konečnom dôsledku bude dávať hlbší zmysel.

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig

To i v USA, když se podíváš na hodnocení epizod na IMDB, tak 3. a 7. díl má nejnižší hodnocení. Přičemž ten 7. je na tom s hodnocením hůře, i přesto, že tam LGBT skoro vůbec není. Minimálně naprosté minimum oproti 3. epizodě.

Ale ano. Určitě to má na hodnocení také vliv. Lidem už leze krkem jak se to všude na sílu cpe. (I když to není příklad tohoto seriálu)

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

dragon94

Na imdb 8,8/10. 68. nejlépe hodnoceny seriál. Ale tak neříkám, že za to může jen vše prostupujici homofobie v techto našich zaprděných kotlinách. Ale hraje to zcela zřejmé roli.

na příspěvěk reagoval dragon94, Dacsus

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Janko_Vlyrd

Upřímně... Ona si objektivně 7 epizoda víc jak 2* ani nezasloužila. Byla jednoznačně nejlabší ze všech. Já jí dal sice 3, ale já jsem fanoušek tak seriálu trošku nadržuju.

Jinak opravdu si nemyslím, že by LGBT byl hlavním problémem nízkého hodnocení seriálu.

Problémem je nedostatek nakažených. Kde to vypadá, že krom 5 epizody snad nakažení vůbec nepředstavují ve světě hrozbu. Vzhledem k tomu, že za celé jejich putování žádného ani nepotkali. Potom nedostatek akce. Čímž trpí i příběh. Za celou dobu seriálu nenastala chvíle kdy by Joel a Ellie museli spolupracovat, aby se dostali z nějaké šlamastiky. Díky čemuž by se u nich vytvořil hlubší vztah.

S tím pak souvisí i vystřižení několika klíčových videoherních sekvencí, které nahradili něčím tak stupidním jako bylo zranění Joela rozbitou basebolovou pálkou.

na příspěvěk reagoval TheDarKnig, Janko_Vlyrd

Janko_Vlyrd

Janko_Vlyrd (hodnocení, recenze)

PanWolf55

Kleslo to hlavne kvôli tretej a siedmej epizóde. Navyše som si všimol, že "najlepší užívateľ" ČSFD, pán golfista, udelil dve hviezdičky siedmej epizóde, zrejme úmyselne, aby znížil skóre seriálu kvôli tomu, že sa mu na ňom niečo nepáči. Blahoželám! Keď najlepších užívateľ tejto stránky (podľa štatistík) má ísť takýmto príkladom iným užívateľom, tak je to nižšie celkové hodnotenie jasné, prečo je také aké je.

na příspěvěk reagoval dragon94

PanWolf55

PanWolf55 (hodnocení, recenze)

Nejlepší seriál dekády! Seriál v TOP5! 95%! A po pár měsících 80% a 733. nej seriál :D Další důkaz manipulace s hodnocením v době uvedení seriálů a filmů. Neví někdo, kolik by mě stálo dostat můj film do top10?

na příspěvěk reagoval dragon94, Janko_Vlyrd

Dacsus

Dacsus (hodnocení, recenze)

Prometheus69

No vidis, tneto problem som vobec nemal - kameru si predsaj kontrolujes sam, a nie si hadam postihnuty sposobom, ktory by ta obmedzoval v ovladani toho mounta.

Prometheus69

Prometheus69 (hodnocení, recenze)

Dacsus

Jo ten kůň snad nejdebilnějiší nápad... Dat do hry něco co člověka doslova motivuje skočit z výšky na držku... Prostě když nemůžu skočit, je to moc vysoko, tak ten kůň by měl projevit něo jako strach... A né jump a lítej Pegasy... S kombinací opravdu debilní kamery ktera tu vyšku zkresluje. Ještě rad jsem vzpomínal na neviditelné plošinky v DS1 :))))

Ale, na dopravu byl Fosfor dobrej to jo, bavilo mě s ním skákat... Na rychlost, jsem ale použil mód, nebavilo mě jak pomalu běhá... 

na příspěvěk reagoval Dacsus

Uživatel Prometheus69 smazal svůj příspěvek.

Prometheus69

Prometheus69 (hodnocení, recenze)

Dacsus

Jenže otevřenej svět naopak někdy dost škodí než pomahá... Tohle není finál Fantasy. 

A i ten se držel ověřeného pravidla... Že mapa není plně otevřená, mapa se otevírá až příbehem lokace po lokaci.. jinak je z toho jen zmateční bordel. Co naopak člověka flustruje né ho motivuje tento svět prozkoumávat už u tak komplexní hry která je soustředěná především na obtížnost.. -_+

Související novinky

Vrátí se Johnny Depp jako Jack Sparrow?

Vrátí se Johnny Depp jako Jack Sparrow?

06.03.2024

Johnny Depp (Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta) má v posledních letech poměrně turbulentní období. Po soudních tahanicích se svou bývalou partnerkou Amber Heard (Aquaman a ztracené království), z… (více)

NEJ filmy a seriály roku dle žebříčků ČSFD

NEJ filmy a seriály roku dle žebříčků ČSFD

31.12.2023

Blíží se konec roku, a tak opět nastal čas na bilancování toho, které filmy a seriály z letošní produkce se umístily nejlépe v ČSFD žebříčku, jehož podoba není ovlivněna ničím jiným než celkovým… (více)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (více)

Sebastian Stan bude Donald Trump

Sebastian Stan bude Donald Trump

30.11.2023

Nominant ceny Emmy a Zlatého glóbu Sebastian Stan si po svém výkonu v roli Tommyho Lee z chválené série Pam &amp; Tommy zahraje další excentrickou postavu, známou mimo jiné pro své na veřejnost… (více)

Reklama

Reklama