• dobytek
    **

    Nejlepší na týhle detektivce je oficiální text distributora. Autor těch textů by si to měl po sobě aspoň číst. V první větě napíše, že na ulici našli zavražděnou ženu, ale ve druhý větě už píše, že ji našli v kině. Jinak je to dost nudná detektivka, která nijak nevybočuje z Hanibalovy šedivý tvorby. Čas možná pracoval pro vraha, ale rozhodně nepracoval pro dobro filmu. Jak čas ubíhal, začínalo mě to víc a víc nudit.(9.3.2013)

  • KarKulA
    ***

    Po dlouhé době poměrně kvalitní česká detektivka kterou jsem neznala, s velmi dobrým hereckým obsazením, kterému bezpochyb vévodil charizmatický František Němec. Pokud se tak člověk přehoupne přes krapet té ideologie, je tu docela ucházející detektivní zápletka, na dnešní dobu samozřejmě ne tak akční. Docela zaujme i vedlejší linie řešící rodinné problémy kapitána Marhy - i když bohužel nedotažená. Výsledně dávám takové lepší 3* s tím, že to je výborné pokoukáníčko na nějaké deštivé víkendové odpoledne.(1.10.2012)

  • otík
    **

    Úvod vypadá velmi dobře, moderní hudba provází poměrně slušné první dějství, jenže pak se veškerý děj naprosto zpomalí, kapitán Marha začne řešit osobní rodinné problémy, pak se zcela naivně nechá nalákat do pasti, aby ke konci vše zdárně vyřešil jeho tým bez nějakého výraznějšího překvapení pro diváka. Poměrně odtažitá, studená detektivka sice s charakterním, ale zcela nezaujatým Němcem v hlavní roli. Hudba: Jan Hrábek(7.7.2012)

  • Romadoor
    **

    No co se týče hulení cigár tak tenhle film překonává cokoliv - už jen to, že hlavní hrdina :spoiler: celý film odolává kouření a na konci podlehne. Vcelku zajímavá je i linie rodinných problémů, která se někde ve 2/3 vytratí a člověk neví jak to dopadlo - jako v životě ostatně často. Jinak pomalé tempo v pořádku k lehké pracovní činnosti + pár zajímavých postřehů jako kachlová kamna v činžovním bytě a tak...ale nějak to postrádá aspoň špetku napětí a taková ta spojovací nitka - unikající čas, který má "pracovat pro vraha" vlastně nemá žádný význam. Jo a ještě úsměvná scéna v závěru kdy hlavní vyšetřovatel o půlnoci asi 5 minut jde do archívu, kde se vlastně odehrála vyšetřovaná vražda...jenom aby tam dostal po palici a následně o vlas unikl smrti.....nemyslím to ironicky, dopadl bych asi stejně :)(14.3.2011)

  • F.W.Colqhoun
    **

    Ideologický podtext mě kadil ze všeho nejméně, bez něho by normalizační detektivka nebyla kompletní. Smutnější věci se stávají při rutinní filmařské práci: pitomá kamera, dialogy, naprosté blbosti [časy to sice byly jiné, ale že bych se ptal policie, proč mi šmejdí po bytě, až 5 minut potom, kdy je k sobě pustím?], nesoudně natahované vycpávkové záběry, snad aby šel řídký případ natáhnout alespoň na povinnou hodinu a čtvrt, a scény aut nořících se do smogu [nic ve stylu Taxikáře, aby bylo jasno] a sledovaček v ulicích. Nedokončené motivy [manželka Němcova fízla je prostě kráva, tečka] a marná snaha skvělých herců protlačit do toho něco zajímavého [Somr, jehož manželka BYLA taky kráva, pije rum z lahve sympaticky koutkem úst, Vlach a jeho dýmka]. Zeitgeist příliš věrný na to, aby mohl bavit.(22.6.2014)

  • - Když tým vyšetřovatelů čeká před kinem na podezřelého, lze spatřit plakát k právě promítanému filmu, kterým je snímek Křidýlko nebo stehýnko (1976). (korbitch22)

  • - V úvodu filmu jede Volha řízená Karlíčkem (Jiří Zahajský) po estakádě z Vysočan na Prosek. V té době měla svítící zábradlí. (jis)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace