poster

Kill Bill

  • USA

    Kill Bill: Vol. 1

  • USA

    Kill Bill - The Whole Bloody Affair

  • Slovensko

    Kill Bill

  • Slovensko

    Kill Bill prvá časť

  • Velká Británie

    Kill Bill: Vol. 1

Akční / Krimi / Thriller

USA, 2003, 111 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gudaulin
    *

    Starší tarantinovky mám opravdu rád, i když se pohybují v oblasti žánrů, kterým zrovna neholduju, tak je Tarantino dokázal natočit nápaditě a s přidanou hodnotou, kterou musí ocenit každý filmový fanoušek. A´t už šlo o Gaunery, Pulp Fiction nebo Jackie Brown, vždycky jsem našel něco, co mě obohatilo. Kill Billem začala u Tarantina éra filmů bez přidané hodnoty, které sice můžou fanoušky žánru fascinovat svou "čistotou", ale mě obchází velkým obloukem. Kill Bill je hold akčním východoasijským filmům, což je záležitost, která mě naprosto neoslovuje. Postavám schází byť jen minimální hloubka,o scénáři ji zbytečné hovořit. Jak napsal Cival, je to "naprosto prázdná, samoúčelná hovadina, jíž se nedostávají emoce ani psychologie postav." Já dodávám, že má slušnou kameru a hudbu, za což si ode mě zaslouží jednu hvězdičku. Cival tutéž "samoúčelnou hovadinu" odměnil třemi, což mě překvapuje víc, než pět hvězdiček od nadšeného žánrového fanouška...Celkový dojem 25 %.(16.2.2008)

  • POMO
    ****

    Mimoriadne sľubný rozjazd verím tomu že mimoradne skvelého filmu. Čiste vizuálna a akustická fashion-žranica s farebne promenlivou paletou nálad. Ale je zcestné hodnotiť ju samostatne. Prvá polovica je trochu bez šťavy, zatiaľ čo pri tej druhej som nedýchal. Teoreticky by v duchu druhej polovice mal začať Volume 2. Ak začne, potom som naozaj zvedavý, aké bude vyvrcholenie celej šou. Ak to skutočne bude ešte ďalej gradovať, ako z trojhodinového celku z toho vzíde geniálne dielo, ktorého DVD si dám za sklo do zlatej vitrínky. Verím tomu že sa tak stane a predbežne dávam 5*. A kladiem si kľúčovú otázku: Je vôbec možné, aby sa z tak nulového námetu dala natočiť tak efektná a coolová filmová seansa?!(7.10.2003)

  • Jeanne
    *****

    Měla jsem to štěstí, že jsem oba filmy viděla současně, takže mi v hlavě vznikl obraz jednoho Kill Billa, přesto se je teď pokusím rozdělit. Takže, je lepší jednička nebo dvojka? U mě je to jednoznačně jednička na pozadí dvojky! První část bez druhé nemá moc velký smysl, a sám druhý díl je téměř běžný film (jestliže je to u Tarantina vůbec možné?) :) Jistě, obsah je neoddělitelnou součástí formy a každá forma v sobě nese i obsah, přesto jen výjimečně tvoří vyvážený celek, vlastně myslím, že naprostá rovnováha mezi formou a obsahem není možná. Snad jen z pohledu jednoho tvůrce, nikoli současně i v očích publika... Pak dvě části tohoto filmového díla představují tyto dvě oddělné hodnoty. Mám dojem, že kdyby se však přestříhaly v jeden jediný celek, nepřinesly by zmiňovanou vyváženost, ale naopak by ztratily to, čím vynikají tak, jak jsou. Takže teď konkrétněji. Kill Bill 1 je pro mě výjimečný zejména tím, že jeho audiovizuální forma obrovskou měrou převyšuje obsah, a to tak dokonale, že se po nějakém obsahu vůbec neptám. Jen fascinovaně hledím na střídání náznaků žánrů, nálad, barev, zvuků a nechávám se unášet vždy úplně jinou hudbou, než jakou bych v dané scéně čekala. V extrémně rychlém sledu děje (přitom bez děje?) :) stačí podat důkaz o překvapujících možnostech využití animovaného filmu, o nahrazování skutečné podoby násilí jakýmisi polovičními symboly... - proč ukazovat reálnou tvář smrti a krve, když se nevěstin boj na tanečním parketu může tolik podobat tanci (no během kterého sice trochu poletují odseknuté končetiny...)? :) Množství krve překoná jistou hranici a stane se tak jen symbolem, takže film pak možná nezobrazuje skutečné násilí... Funguje to, protože, jak jinak by vás film s takovým tématem (a ono to téma vůbec není takové) mohl naplnit energií a dobrou náladou?(10.10.2004)

  • Lima
    *****

    Zapomeňte na to, že uvidíte další "tarantinovku". Žádné pro něj typické hlášky, či přehršel absurdních situací. Jednou z mála ozvěn jeho prvních dvou filmů je absurdní scéna z nemocnice, kdy "Buck přijde na fuck" a potom jeho oblíbené řazení děje do kapitol. Místama mně film emočně sejmul, místama jsem si v duchu říkal "To snad Tarantino nemyslí vážně? Tohle mu máme sežrat?" Ale po celou dobu jsem ani nedutal a seděl v křesle jako zařezaný. Jsou tu scény, které mají velmi magickou atmosféru. Zejména závěrečný souboj v zasněžené japonské zahradě. Lucy Liu v bílých šatech a pantoflích, padající vločky a v kontrastu s tím žlutý oblek Umy Thurman. To vše krásně nasvícené a do toho zajímavý zvuk vodní pumpy. Nebo např. moment, kdy se při jednom z bojů náhle změní pozadí na modrou plochu s černými rámečky a před ní pouhé siluety bojovníků je velice působivý. Kill Bill obsahuje tolik audio-vizuálních vjemů, že ta hodina a půl úplně stačila. Dějově je to sice plytké (při závěrečné větě jsem měl pocit, jako bych slyšel útržek z nějaké telenovely), ale forma zde drtivě vítězí nad obsahem. Tarantino dokázal z provařeného žánru a nepříliš originálního námětu udělat velmi působivou podívanou. Uvidíme při Volume 2, jestli mu to vydrželo.....PS: Nutno sledovat v ŠIROKOÚHLÉM formátu!!! S ořezem na TV tenhle film HODNĚ ztrácí (viz. Nova dnes).(11.10.2003)

  • Hal_Moore
    *****

    Včera jsem shlédl nejkrvavější film, co jsem kdy viděl: Kill Bill. Kill Bill má vše co od takového filmu očekávám a ukazuje ještě mnohem víc. Quentin Tarantino natočil film na který jsme od něj zvyklí. Úžasné. Tarantino natočil úžasnou poctu tradičním samurajským filmům s kombinací vynikající akce a perfektních dialogů. Soundtrack (věřím, že je původní) vyznívá jako ze 70. let s velmi chytlavými melodiemi, podobnými z filmů s Brucem Leem. Samozřejmě film není vůbec realistický, ale o to tady nešlo. Zaměření snímku už naznačuje samotný název. Vizuální efekty a použití nádherných lokací dělá z Tarantina ikonu akčního filmu nového tisíciletí.(26.6.2005)

  • - Konečná podoba kombinovaného scénáře k oběma částem měla 222 stránek. (beran-ek)

  • - Šest let trvalo napsání kompletního scénáře, než byl rozdělen na dvě části. (HellFire)

  • - Invalidní vozík, na kterém Beatrix (Uma Thurman) uniká z nemocnice, je Hoyer H-1000. (Velorahex)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace