Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tosim
    *****

    V průběhu stopáže snímku jsem si říkal, proč se tvůrci tolik orientují na neúspěchy mise, až pozdě mi došlo, že úspěchy byly všechno ostatní a bylo jich víc. Damien Chazelle mě fascinuje, jak zvládl ukočírovat výpravnou, intimní i společenskou složku filmu a pomalu, ale jistě mě uchvacovat. A co předvedl Justin Hurwitz v hudbě, to je přímo esence energie i romantiky! 90%.(18.10.2018)

  • InJo
    ****

    Precizně zrealizované historicko-životopisné drama (těším se, až to někdo bude označovat za sci-fi...), které snadno vzbudí v divákovi pocit naprosto zaslouženého obdivu a úcty ke všem těm lidem, kteří se na (nejen) této misi zásadně podíleli. Všechny ty lety jsou hodně sugestivně natočené a působí velice realisticky (a záměrně nepříjemně). Některé dílčí momenty jsou skutečně moc pěkné (hlavně v závěru), ale hlouběji pod kůži se mi První člověk, na rozdíl třeba od divácky vděčnějšího (a přeci jen výrazně epičtějšího) Interstellaru nebo "komorně" adrenalinové Gravitace, bohužel nedostal (na vině budou především délka v kombinaci s lehkou odtažitostí). Holt asi na mě víc funguje explicitní živelnost předvedená ve Whiplash... 70 %(22.10.2018)

  • mzss1
    ***

    (50%) Viděno v kině. Tak já teda nevím, ale mě to moc neoslnilo. Životopisně je to asi v pořádku, žádná chybka v ději, žádná nelogická díra, ale tak jako tak mě to moc nebavilo. Ve své podstatě se tomu moc vytknout nedá. Scény v raketě, pokusy vyletět, výhledy v kosmu – to vše bylo natočeno dost realisticky a i jsem byl docela napjat. Jinak nebylo moc o co stát. Hudba byla taková nevýrazná. Hlavní hrdina Ryan Gosling byl dobrý jako vždy, roli Armstronga zvládl dobře i když to také nebylo ono. A vedlejší postavy ? Ty už mě vůbec nebavily. Rodinné části a veškerá ta vata okolo – to už mě vůbec nebralo. Celé to bylo takové moc chladné a nezaujaté. Finále bylo ale dobré a jsem rád, že to nebylo vůbec přehnané a přeakčnělé. Divné, nedokážu to ať už subjektivně nebo objektivně kritizovat, ale i tak jsem čekal o něco více. Průměr.(26.10.2018)

  • CrypzzXD
    ***

    Technicky úchvatná show, která však postrádá veškeré napětí, svižnější tempo a pocitově se zdá dvakrát delší než ve skutečnosti je. Je to plné hluchých a nudných míst a opakované herecké výkony Ryana Goslinga ála jeden výraz a prázdné pohledy do ztracena mi už začínají jít docela na nervy. Snímky, které jdou přímočaře po oscarových nominacích, nejsou prostě pro mě. Uznávám určité kvality, ale druhé projekci se obloukem vyhnu. 5/10(8.10.2018)

  • MrHlad
    ****

    Damien Chazelle je jeden z nejzajímavějších mladých filmařů současnosti a sám nevím, jestli je lepší jeho Whiplash nebo La La Land. Každopádně díky těmhle dvěma filmům ukázal, že nehodlá být zaseklý u jednoho jediného žánru, takže jsem se na biografii Neila Armstronga a příběh o dobývání Měsíce dost těšil. A částečně jsem dostal přesně to, co jsem čekal a chtěl. Technicky dokonalý film, kterému sluší velké plátno v IMAXu, má skvělou kameru i zvuky a hudbu, díky které není problém bát se při startu Apolla 11 podobně jako u regulérního hororu. Kouká se na to skvěle. Chazelle se ale pokouší vyprávět možná až příliš mnoho věcí, které se okolo celé události odehrály, a těch příběhů pilotů, inženýrů a rodin je tu zkrátka moc. Tak moc, že spousta z nich vyšumí do ztracena a dějově nikam zásadně nevede, nebo nemá takový emocionální dopad, jak by asi tvůrci chtěli. Celkově jde ale pořád o film, který je nutné vidět a pokud možno v co nejlepším a největším kině. V něm se První člověk může srovnávat s Gravitací nebo Intestellarem. Minimálně po té technické stránce.(4.10.2018)

  • - V roce 2003 koupil Clint Eastwood a jeho domovské studio Warner Bros práva na knížku Jamese R. Hansena „První Člověk - Život Neila Armstronga“, byť to bylo dva roky před jejím vydáním a sám Eastwood neměl zájem o režii. Nedlouho předtím natočil Vesmírné kovboje (2000) o tom, co se stane, když tam nahoru musí jít garda důchodců, kteří si jako jediní pamatují, jak se spravují retro vesmírné mašiny. O deset let později se projektu chopili ve studiu Universal a konečně se odlepil od raketové základny. (CinemaRanger)

  • - Pri natáčaní akejkoľvek scény, ktorá sa týkala misie Apollo 11, bola vždy prítomná osoba ktorá sa tejto misie priamo zúčastnila. Tvorcovia týmto krokom chceli zabezpečiť absolútnu presnosť detailov. (drake31)

  • - Neil Armstrong (Ryan Gosling) nosí hodinky Omega Speedmaster Professional. (Liqid)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace