Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Galadriel
    ****

    Pěkný muzikál plný humoru a skvělých písniček. Barbře Streisand tahle role dohazovačky sedne jako nic jiného (to byl první film s ní, který jsem viděla a v téhle roli už asi zůstane pro mě napořád) a ani Walter Matthau není špatný. Svělá pasáž v restauraci s Louisem Armstrongem... Jedinečná klasika.(28.4.2003)

  • Falko
    ****

    Uz som sa bal, ze to bude pre mna iba priemerny muzikal, ale to sa zmenilo obrovskym komparzom, ktory som obdivoval pri velkolepom karnevale v centre mesta, ale este viac sa mi pacila tanecna choreografia casnikov, v tom sa Gene Kelly nezaprie. Avsak od neho a s nim sa mi o nieco viac pacil iny muzikal SPIEVANIE V DAZDI (1954), ktore si cenim ako po pribehovej, tak aj choreografickej casti. V tomto filme som mal pocit, ze sa arogantne spravanie Waltera Matthaua nikdy nezmeni, teda ze ani Barbra Streisand ho nedokaze zlomit, ale ako to dopadne, to uz sami uvidite. Z modernych muzikalov sa mi nadalej paci MOULIN ROUGE (2001). Film ziskal 3 Oscary za vypravu, hudbu a zvuk, ale mal nominaciu aj za najlepsi film roka 1969. Avsak väcsie stastie mala drama od Johna Schlesingera s Dustinom Hoffmanom PULNOCNI KOVBOJ (1969), ktora dokazala nominaciu za najlepsi film premenit na Oscara... 04.09.2010 _______ Barbra Streisand - (Dolly Levi) +++ Walter Matthau - (Horace Vandergelder) +++ Michael Crawford - (Cornelius Hackl) +++ Marianne McAndrew - (Irene Molloy) +++ Danny Lockin - (Barnaby Tucker) +++ E.J. Peaker - (Minnie Fay) +++ Louis Armstrong - (Louis Armstrong) +++ Hudba: Lennie Hayton, Lionel Newman +++(4.9.2010)

  • ABLABLABLA
    *****

    Další Barbramusical viděn, juchu:) A naprosto jsem byla utančena k radosti a veselí. Nevím, čím to je, ale tahle hudba je tak hrozně krásně pozitivní a "tance" aka divná chůze jsou skvělé. To taneční číslo na nádraží mi až nápadně připomínalo twerking. Už ten začátek mě uchvátil svým klapáním podpatků, z čehož se udělal start songu - bomba. Vůbec tahle doba 90. léta 19. století musela být báječná. Nejlepší postavou byl samozřejmě pan Wandelgelder (řekněte to třikrát za sebou:D) - cokoliv co řekl, tak bylo tak neskutečně vtipné, že z toho člověk skoro brečel smíchem. "To je urážka! - Ty sám si přerostlá urážka." ......... "Víš, že 90% lidí na světě jsou hlupáci a nám ostatním hrozí, že se od nich nakazíme." ....... "V klidu jsem s ním pohovořil. Vysvětlil jsem mu, že je velký pitomec." .......... "Já umřu. - Na co? - Utrápím se. - Hloupá smrt." ......... "Povyšuju tě na hlavního příručního. - A co jsem byl doteď? - Ten drzý hlupák. A tebe povyšuju z tupého učedníka na neschopného příručního." No a Dolly tomu breku nepomáhala. Tuhle ukecanou, prešibanou a pletichářskou osůbku musí mít rád každý. Prostě z toho čiší neskutečný optimismus a je mi jedno, že to bylo trochu naparáděné, přepychové, pompézní, monstrózní až kýčovité. "Nevrátíme se, dokud nepolíbíme děvče. Bude mi 29. Jednou začít musím. - Mě je 19 a půl. U mě to tak nespěchá." ........"Peníze jsou jako hnůj. Ten taky nemá žádnou hodnotu, ale když se rozhodí po poli, pomáhá mladým rostlinám růst." P.S. a kdybyste něvěděli, tak "Kratší než vteřina je chvilička."(13.2.2014)

  • Mylouch
    ***

    Resuscitace Broadwaye na filmovém plátně působí hezky a mile asi jako králíček v oblečku (což je bohužel i pozice Armstronga ve filmu). Taneční čísla nedělají žánru, který proslavili Ginger a Fred, přílišnou čest a nenabízejí ani distanci typu pocta, parafráze ap. Důvodem, proč muzikál vidět, tak zůstává hlavně osnova příběhu ve vztahu Bárbry a kouzelného Matthaua, kořeněná konverzačními oživeními. Hudba se bohužel převaluje v mezích glam-bigbandových aranžmá bez inovativních prvků. Důvod ke znovushlédnutí se ve srovnání s vrcholy žánru bude hledat těžko.(11.1.2014)

  • MarekT
    ****

    Je pravda, že z jedné strany mince má film takový předvídatelný příběh, kdy jsem poměrně dlouho před koncem věděl, jak to asi skončí. O kýčovitém průběhu ani nemluvě. Ale písně jsou tak příjemné (za sebe doporučuji si je pouštět v odpolední atmosféře), že vás donutí si je i po skončení filmu notovat (za nejlepší považuji It Takes a Woman a profláknutá Hello, Dolly! je také dobrá), no a trefou do černého bylo obsazení Waltera Matthaua. Hlavně on vám během sledování vykouzlí úsměv na tváři, ovšem více než jeho notoricky známý komediální talent mě překvapilo, že UMÍ zpívat. Pro mě je skutečným tahounem filmu, ač jím má být Barbra Streisand. Ne, že bych proti ní něco měl, zde hraje dobře, ale jak jsem psal, favorita mám jinde. Ten zvedl celkem hloupoučký film o nějaký ten stupeň nahoru, a tak mohu dát této klasice bez uzardění čtyři hvězdy. O finálním hodnocení rozhodl mimojiné i závěr filmu, který se mi zdál oproti různým romantickým filmům (hlavně těm z dnešní doby) celkem normální a chválabohu vybočující z řady. A pro nadprůměrné hodnocení se přimlouvá i moje zalíbení ve starých filmech (ne nepodobné Oskarovi).(28.3.2009)

  • - Scéna, v níž se objeví Louis Armstrong, se natočila na jeden záběr. Louis Armstrong měl velmi málo volného času a na natočení měl vyhrazeno jen půl dne. (Posheidon)

  • - Walter Matthau prohlásil na adresu Barbry Streisand, že nemá většího talentu, než motýlí prd. (Posheidon)

  • - Při natáčení filmu Jentl (1985), který se filmoval v bývalém Československu, se byla Barbra Streisand podívat na muzikál "Hello, Dolly!" v hudebním divadle v Karlíně. Hlavní roli Dolly v muzikálu hrála Laďka Kozderková a Streisand byla jejím výkonem unešena. (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace