Reklama

Reklama

Eastwooda poznáváme v roli Earla Stonea, muže, který je ve svých osmdesáti letech zlomený, opuštěný a navíc čelí propadnutí majetku své firmy kvůli neplacení hypotéky. V této situaci je mu nabídnuta příležitost k výdělku – místo řidiče. Brnkačka. Jenže Earl neví, že se právě upsal jako kurýr drogovému Mexickému kartelu. Počíná si dobře — popravdě tak dobře, že zboží, které přepravuje, roste exponenciálně na objemu až vše dospěje do okamžiku, kdy Earl dostává celý kšeft na starosti. Earlovy potíže s nedostatkem peněz jsou tytam, jeho minulost je mu však neúprosně v patách a kartel není jediný, kdo na Earla dohlíží. Tajemný pašerák také poblikává na radaru snaživého agenta DEA Colina Batese (Bradley Cooper). Dávné hříchy na Earla doléhají a není jisté, podaří-li se mu všechny urovnat dříve než bude dostihnut strážci zákona nebo vymahači Kartelu. (Vertical Entertainment)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (538)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Jsou režiséři, které člověk pozná podle jejich obrazového rukopisu, ale Clinta já poznám podle jeho vyprávěcího stylu. Lidskost hlavního hrdiny, která se postupně a pomalu v průběhu příběhu tvaruje a s blížícím se finále emotivně graduje. Clint si samozřejmě svou postavu dokáže sám sobě přizpůsobit tak, aby působila věrohodně. Musím ho však pochválit i za Bradley Coopera, který tady nemá až tak prostoru, ale jeho postava i za krátký čas se mě dokázala dostat pod kůži. Naopak mě hodně zkalmalo, že Andy a Clint neměli jednu větší společnou dialogovou scénu, to by si tito dva pánové zasloužili a velectěné diváctvo užilo. ()

Cappuccino 

všechny recenze uživatele

Celkom chutná, ale príliš dlho naťahovaná žuvačka. To by však popravde až tak nevadilo. Prekážala mi skôr nevyrovnanosť medzi kriminálnou časťou filmu a vzťahom Earla k jeho rodine. Jeho práca v karteli prestala byť časom príliš zaujímavá (no i tak ju hodnotím lepšiu ako druhú) a z komunikácie medzi rodinou a Earlom som necítili veľkú autentickosť. Napriek tomu som si sledovanie snímky relatívne vychutnal, nemám s ňou väčšie problémy, no predošlé výhrady zostávajú. Bolo to o.k., na Eastwooda však slabšie. ()

Reklama

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Člověk by čekal, že těžší práce to bude za kamerou a nikoliv před ní, nesmrtelný Clint Eastwood nám ale s dalšími roky ukazuje, že točení filmů je vlastně brnkačka. Samozřejmě přeháním, Clint má u Warnerů neotřesitelnou pozici a může si natočit takřka co chce, zvlášť když i Pašerák vydělal celkem slušné peníze. Tentokráte se definitivně loučí s hereckou kariérou a ačkoliv by si jej asi většina lidí raději pamatovala z předposlední role v Gran Torinu, the Mule je vlastně takový fajn staromilský, lehce zrežírovaný, kousek (který na rozdíl od předchozího 15:17 to Paris se zdržuje jakéhokoliv politického komentáře), jež téměř 90ti letého Clinta ukazuje v trošku jiné poloze než jsme zvyklí, ačkoliv kdyby se pokoušel stále řešit věci jako Drsný Harry, asi by daleko nedošel. 😃 Feel good 7/10 a potěšil dvorní herec Bradley Cooper, toho vždycky vidím rád. ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Clint Eastwood už je taková legenda, že si může natočit cokoliv ho napadne, ale naštěstí se stále drží při zemi a nepokouší se o nějaké experimenty. Tentokrát si natočil malý film o důchodci, který si začne vydělávat spoluprací s mexickým kartelem. Eastwood je prostě profík, to se mu nedá upřít a Pašerák je docela sympatický snímek, který v mých očích trpěl pouze tím, že v něm chybí jakékoliv napětí a to je u takového snímku problém. ()

pepo 

všechny recenze uživatele

Clintova verzia Babího léta. Nejde o žiadny strhujúci thriller, ale pohodový a zábavný feel good film o dôležitosti rodiny. So žúrovaním, ku*vami, drogami v kufri a policajtmi aj drogovým kartelom v pätách. Nie je to tak dokonalé ako jeho najlepšie filmy, no od tých jeho zlých to má takisto ďaleko. 7/10 ()

Galerie (17)

Zajímavosti (16)

  • Přesto, že film není přesnou životopisnou rekonstrukcí, je inspirován pašerákem Leonardem Sharpem (1924–2016), který ve velmi pozdním věku pracoval pro drogový kartel. (ClintEastwood)
  • Film s rozpočtem 50 milionů amerických dolarů debutoval v USA a Kanadě na druhém místě žebříčku s tržbami 17,5 milionů dolarů. A protože Clintova cílovka chodí do kina pozvolna a ne nutně o prvním víkendu, po pětačtyřiceti dnech promítání tržby překročily hranici 100 milionů dolarů. Je to v jeho půl století trvající kariéře režiséra teprve pátý kousek, kterému se to povedlo. (Petr.Kocfeld)

Reklama

Reklama