Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pitryx
    **

    Proč z té herečky v hlavní roli udělali rezavou poloopici to fakt nechápu. Byla mi protivná celý film. Kazila mi tím dojem furt a stále. Ovšem jinak jsem se dost bavil. Hlavně tím, že třiatřicetiletý chlap se chová jako čtrnáctiletý. Dám čtyřicet za některé opravdu legrační okamžiky. Podruhé netřeba.(2.6.2018)

  • dopitak
    ****

    Šmídmajer u mě boduje celkem pravidelně, a až na trapas se Čtyřlístkem bych ho nikdy neposlal ke dnu. Jako režisér je ještě úspěšnější. Ani tentokrát hodnocení neodpovídá kvalitě. Je to trochu ploché, bezzubé, ale ten chlap od začátku svlíká všechny kočky pod třicet, a za to má ode mě plné sympatie. Asi jako Kratina, jehož erotický bohém ošahává život plnými doušky. Denisa není prototypem sexbomby, ale hrála v Básnících, a to je samo o sobě silný argument. A mimochodem, i ona se poodhalí. Překvapilo mě, jak pěknou postavu má Hana Vagnerová. J.A.N. a jeho trafička. Fajn hudba u titulků na konci.(16.9.2017)

  • Vančura
    **

    Film jsem chtěl vidět, protože mě zaujal jeho plakát a protože se mi líbil Šmídmajerův předchozí film Probudím se včera; jsem z něj ale nakonec velmi zklamaný (byť oba filmy spojuje nadprůměrný výskyt hezkých holek, v tomto filmu dokonce i často zcela nahých). První nelibost - obsazení. Václav Jílek s Denisou Nesvačilovou jsou oba stejným dílem nehezcí a nezajímaví a jejich herectví mě nebavilo (DS v některých záběrech vypadá jako pes). Role Davidovy matky v podání Taťjany Medvecké je vyloženě trapná a nepochopil jsem, proč o ní Davidův otec (herecky naprosto tragický Vladimír Kratina) mluví jako o ženě v přechodu, když jí v době natáčení bylo 63 let (tedy ve věku, kdy už měla klimakterium zaručeně dávno za sebou). V tom filmu se dál vyskytuje celá řada herců, které nemůžu ani vystát: Marek Vašut - děsivě špatný jako vždy, Rostislav Novák - jeden z nejošklivějších lidí co znám, Miroslav Táborský - na stará kolena hrající v čím dál větších kravinách, Josef Alois Náhlovský - zrůdně špatný neherec, a další. Herecky mě tam bavili jen mí oblíbenci Hana Vagnerová a Zdeněk Žák, prostor jejich postav ve filmu je ale bohužel jen malý. Druhá - snad ještě větší nelibost - product placement vyvedený do obludných rozměrů. Miloslav Šmídmajer se podle mě stává nekorunovaným králem českého product placementu, respektive toho, jak skrze něj dokonale film zprasit. Kdysi jsem s ním četl rozhovor, kde uvedl, že bez PP už dnes není možné natočit celovečerní film. Fajn, tak radši nic netoč, já na to - než přivádět na svět takovéto sračky, které jsou PP prolezlé skrz na skrz a vyloženě to křičí z každého záběru (vrcholně dementním příkladem za všechny je asi scéna, kdy David vstoupí do prodejny, kde se cizí žena ptá prodavačky: "Opravdu mi Donna Hair zlepší kvalitu vlasů?"). No a konečně mě ten film iritoval i tím svým pseudoartovým laděním, které se projevovalo například tím, že většina postav ve filmu nosí oblečení modré barvy (do modra jsou vymalované i stěny bytu Davidovy matky - po chvíli už vám ta všudypřítomná modrá začne lézt krkem), nebo že David o Tereze pronese, že "když běží, vypadá jako od Chagalla" - omg, ten, kdo mohl tak stupidní repliku napsat, nikdy žádný Chagallův obraz vidět nemohl. Celkově jsem z toho filmu byl skutečně hodně rozmrzelý a myslím, že je dobře, že chudák Jaroslav Papoušek už není mezi živými, jinak by se asi dost podivil.(29.9.2017)

  • MartinezZ
    ***

    Asi právě tak. Neurazí, nenadchne. Je to taková klasická "pohádka", která není sprostá a obhroublá a postavy v ní nejsou naprosto pitomé. Přesto je to prostě těžce stylizované, aby se u toho nemuselo nebo nesmělo moc myslet a k takové odlehčené atmosféře přispívá i několik humorů, které i zafungují. Takže co většina filmu je poměrně zkousnutelná, tak závěr mi přišel těžce zkratkovitý, jak kdyby ho původní scénář ani neměl a někdo ho musel narychlo domyslet a dát tak smysl názvu filmu. PS: Ten pokus o nalákání pánského doprovodu dámského diváctva přidáním několika nahých "asi modelek" mi také přišel jaksi zbytečně prvoplánový - docela by mě tak zajímalo nějaké srovnání původního Papouškova a finálního použitého scénáře.(30.1.2017)

  • claudel
    **

    Další z řady podprůměrných českých komedií, na něž divák zapomene dříve, než řekne "Denisa Nesvačilová". Je to film na nějaké pošmourné nedělní odpoledne, kdy není nic na práci anebo se člověku nechce dělat vůbec nic. Povedených vtipů se moc nedočkáme, to už více nahých žen, postava Taťány Medvecké mě vyloženě iritovala. Václav Jílek většinu filmu zmateně běhá po městě, ale aspoň je sympatické, že si dvě hlavní postavy vykají téměř celou stopáž. Aspoň, že se během natáčení narodilo pět dětí, to je pozitivní...(22.10.2017)

  • - Natáčení probíhalo v Praze a také v Olomouci na nádvoří univerzitní knihovny. (skudiblik)

  • - Jaroslav Papoušek, autor a režisér filmů o rodině Homolkových a spoluautor Formanových komedií Hoří, má panenko a Lásky jedné plavovlásky, napsal krátce před svou smrtí v polovině 90. let romantickou komedii "Jedním slovem tě miluji modře". Nestačil už jí však realizovat. Chvíli si s myšlenkou režírovat tento film pohrával i slavný kameraman Miroslav Ondříček, finance se však nesehnali, scénář pak dlouho ležel ladem. Miloslav Šmídmajer, producent a režisér filmu Miluji tě modře, přizval ke spolupráci na scénáři spisovatele Pavla Brycze, nositele Ortenovy ceny a scénáristku Lucii Bokšteflovou. Za dramaturgického dohledu Miloše Zahradníka a Márie Dufkové vznikl upravený scénář, který je univerzální a přenosný do každé doby. (Zdroj: Bioscop)

  • - Původní název scénáře "Jedním slovem tě miluji modře" byl zkrácen z toho důvodu, že vtip v názvu ukrytý údajně nikdo nechápal. (Zdroj: Miloslav Šmídmajer) (dwbmb)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace