Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kelto44
    odpad!

    Mozno si o mne budete mysliet kvoli mojmu komentaru hocico , uprimne ale mne je to uplne jedno. Tento film sa da vypisat viacerimi vecami , najviac ho ale vystihuje katastrofa. A preco? Pretoze katastrofa to naozaj je a v tomto filme nenajdete ani jednu pozitivnu stranku. Ked sa na to chystate , tak na to aj mozete rovno zabudnut , tak nad tym este popremyslajte. Herci mi su nesympaticki , toto by zahral asi kazdy kto este ma usta ba dokonca aj ja , dokonca aj podla mojho ocakavania scenar tiez je velmi hlupy. Ja som pri tom naozaj mimo , snazil som sa , no nenasiel som ziadnu pozitivnu vec a vobec som nepochytil pointu ani zmysel tohto filmu. Dokonca aj tu nie velmi dobre csfd hodnotenie (42% k 13.4.17) mi pride velmi nadhodnotene. Divim sa ludom , co dali 3 a vyssie a prosim ich o to aby mi napisali ich dlhy nazor alebo rozbor filmu , ved aj hodnotit to 2 je podla mna prilis. /0%/(14.4.2017)

  • Pitryx
    **

    Proč z té herečky v hlavní roli udělali rezavou poloopici to fakt nechápu. Byla mi protivná celý film. Kazila mi tím dojem furt a stále. Ovšem jinak jsem se dost bavil. Hlavně tím, že třiatřicetiletý chlap se chová jako čtrnáctiletý. Dám čtyřicet za některé opravdu legrační okamžiky. Podruhé netřeba.(2.6.2018)

  • Vančura
    **

    Film jsem chtěl vidět, protože mě zaujal jeho plakát a protože se mi líbil Šmídmajerův předchozí film Probudím se včera; jsem z něj ale nakonec velmi zklamaný (byť oba filmy spojuje nadprůměrný výskyt hezkých holek, v tomto filmu dokonce i často zcela nahých). První nelibost - obsazení. Václav Jílek s Denisou Nesvačilovou jsou oba stejným dílem nehezcí a nezajímaví a jejich herectví mě nebavilo (DS v některých záběrech vypadá jako pes). Role Davidovy matky v podání Taťjany Medvecké je vyloženě trapná a nepochopil jsem, proč o ní Davidův otec (herecky naprosto tragický Vladimír Kratina) mluví jako o ženě v přechodu, když jí v době natáčení bylo 63 let (tedy ve věku, kdy už měla klimakterium zaručeně dávno za sebou). V tom filmu se dál vyskytuje celá řada herců, které nemůžu ani vystát: Marek Vašut - děsivě špatný jako vždy, Rostislav Novák - jeden z nejošklivějších lidí co znám, Miroslav Táborský - na stará kolena hrající v čím dál větších kravinách, Josef Alois Náhlovský - zrůdně špatný neherec, a další. Herecky mě tam bavili jen mí oblíbenci Hana Vagnerová a Zdeněk Žák, prostor jejich postav ve filmu je ale bohužel jen malý. Druhá - snad ještě větší nelibost - product placement vyvedený do obludných rozměrů. Miloslav Šmídmajer se podle mě stává nekorunovaným králem českého product placementu, respektive toho, jak skrze něj dokonale film zprasit. Kdysi jsem s ním četl rozhovor, kde uvedl, že bez PP už dnes není možné natočit celovečerní film. Fajn, tak radši nic netoč, já na to - než přivádět na svět takovéto sračky, které jsou PP prolezlé skrz na skrz a vyloženě to křičí z každého záběru (vrcholně dementním příkladem za všechny je asi scéna, kdy David vstoupí do prodejny, kde se cizí žena ptá prodavačky: "Opravdu mi Donna Hair zlepší kvalitu vlasů?"). No a konečně mě ten film iritoval i tím svým pseudoartovým laděním, které se projevovalo například tím, že většina postav ve filmu nosí oblečení modré barvy (do modra jsou vymalované i stěny bytu Davidovy matky - po chvíli už vám ta všudypřítomná modrá začne lézt krkem), nebo že David o Tereze pronese, že "když běží, vypadá jako od Chagalla" - omg, ten, kdo mohl tak stupidní repliku napsat, nikdy žádný Chagallův obraz vidět nemohl. Celkově jsem z toho filmu byl skutečně hodně rozmrzelý a myslím, že je dobře, že chudák Jaroslav Papoušek už není mezi živými, jinak by se asi dost podivil.(29.9.2017)

  • silentname
    ****

    Neviem či to bude tým, že som tento mesiac videl pár skutočne nudných filmov, ktoré ostanú v zabudnutí, alebo či mi to iba jednoducho sadlo, no za seba môžem povedať, že "Miluji Tě Modře som si skutočne užil. Nemôžem povedať, že by išlo o super silný film a rozhodne sú tu aj nejaké problémy, no hlavná dejová línia a Jílek s Nesvačilovou mi doslova do filmu pasovali. Vôbec ma neotravovali, mali dobrú chémiu, ich scénky pôsobili príjemne a film si plynul svojim tempom.Ani pomaly, ani rýchlo. Proste akurát. Veľmi dobrý spád. Dialógy sú miestami trošku zvláštne, ale zase ich dokážem akceptovať. Najmä v kombinácii s tým, že náš hlavný hrdina je veľkým fotografom, maliarom a vníma veci z trošku iného uhla pohľadu. Veľmi umelecky. Funguje to. Vizuálne film má čo ponúknuť, erotické scénky sú príjemné a nenásilné a hudba do filmu príjemne zapadá. Jediné čo ma ozaj iritovalo boli rodičia nášho protagonistu. Najmä jeho mama. Jej budhistické seansy a viera mi skutočne pílili nervy. Bola fakt otravná. Jeho otec je na tom o niečo lepšie. Ale tiež tu má pár scénok, kde človek prevracia očami. Ale zase si myslím, že mal aj pár skutočne dobrých momentiek, takže je to viac vyvážené. Romantické momentky fungujú, komédia je trošku mix. Nezasmial som sa nejako moc, ale ani som nebol otrávený zo scenáristickej debility. Možno som mäkký, ale osobne som si film užil. Neviem či tým, že bol ozaj dobrý, či som skutočne videl poslednej dobe filmy, ktoré ma vôbec nebavili, alebo ma výrazne sklamali, no tento film ma úprimne prekvapil. V dobrom. Hodnotenie: B(20.2.2018)

  • Olík
    **

    Pokud by jsme se bavili o malé neškodné televizní romantice na nedělní odpoledne, tak určitě proč ne? Dějová linka potěší dámskou část publika a hádám že ani tu mužskou vyloženě neurazí. Ač kýč jak zahradní trpaslík, tak i já jsem v ní našel něco co mne upoutalo....možná ta Národní galerie...fakt nevím. Ale pokud se budeme k této romantické komedii chovat jako k seriózně myšlenému celovečernímu filmu, tak to je potom jiný obraz. Řekněte mi upřímně, kdo si může dovolit přiklepnout hlavní roli borci, který je přirozený asi jako plejtvák obrovský v pokojovém akvárku. A vůbec všechno, prostě jak už jsem psal, působí to strašně televizně. S tímto projektem si chtělo dát trochu víc práce a výsledkem nemusel být špatný rom-com, ale takhle - ODFLÁKLÉ-!!!!(12.12.2017)

  • - Denisa Nesvačilová (Tereza) musela zvládnuť aj výškovú akrobaciu, nakoľko sa nepodarilo zohnať kaskadérku, ktorá by odpovedala jej výzoru. Režisér Miloslav Šmídmajer využil tiež to, že sa venovala modernej gymnastike. Denisa Nesvačilová sa neskôr nechala počuť, že ju všetko bolelo, mala spálenú kožu na rukách aj nohách a veľké mozole. Na posledných dvoch tréningoch od bolesti plakala. Nakoniec zvládla náročné kúsky vo výške 5,5 metra a bez istenia. (Zdroj: časopis Eurotelevízia) (krasomama)

  • - Film obsahuje potitulkové scény. (Bioscop)

  • - Jaroslav Papoušek, autor a režisér filmů o rodině Homolkových a spoluautor Formanových komedií Hoří, má panenko a Lásky jedné plavovlásky, napsal krátce před svou smrtí v polovině 90. let romantickou komedii "Jedním slovem tě miluji modře". Nestačil už jí však realizovat. Chvíli si s myšlenkou režírovat tento film pohrával i slavný kameraman Miroslav Ondříček, finance se však nesehnali, scénář pak dlouho ležel ladem. Miloslav Šmídmajer, producent a režisér filmu Miluji tě modře, přizval ke spolupráci na scénáři spisovatele Pavla Brycze, nositele Ortenovy ceny a scénáristku Lucii Bokšteflovou. Za dramaturgického dohledu Miloše Zahradníka a Márie Dufkové vznikl upravený scénář, který je univerzální a přenosný do každé doby. (Zdroj: Bioscop)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace