Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Segrestor
    ****

    Dovolím si, ač fanoušek původního filmu a knihy, poznamenat, že toto zprcání kyborga do horkého křesla na Detroitské fízlárně se velmi povedlo. Nebudu vypočítávat pravděpodobnost omylu odklonu od reality ani permutaci chyby při předělávání stránek knih na plátno stříbrné, jsem si zcela vědom několika zásadních filmových chyb, kterých se José dopustil. Jsem ochoten oplakat i ztracenou atmosféru mírně postapokalyptického světa, protože to byl neskutečný nátřesk, navíc za fantastických komentářů páně Samuela L. Jacksona, který jako pokrytecké černé svědomí Ameriky vstupuje do dění. Starému Verhoevenovu roboťákovi se nedá upřít jistá nadčasovost. Už tehdy načrtli budoucnost Detroitu velmi pochmurně a my to dnes máme jako realitu. Detroit, mrtvé město, Detroit, město zločinu. V tomhle nový snímek silně kulhá, neukazuje žádný takový svět, zde je vcelku jako takový upozadněn. Víme jen, že USA stále vyhrává celosvětový boj proti terorismu (juchů). Přitom se o vykreslený budoucí svět většinou sci-fi filmy opírají. A hele, vůbec to nevadilo, že teď tomu tak není. Tady je v hlavní roli lobby za robotizaci armády. To je problematika, panečku. Kyborgova akční jízda je jen bonbonkem na celém filmu. Tedy si říkám, komu je vlastně film určen? Váhal jsem, zda dát jen tři body ale nakonec dávám čtyři, za Hokus Pokus při závěrečném testu Murphyho šasi. Vše k robo kopáči mám rád, tak fandím i tomuto zpracování. Bavil jsem se a věřím, že i při druhém zhlédnutí se nudit nebudu.(21.2.2014)

  • LIVINGDEAD
    **

    Dvě slova: NIC MOC :-((3.5.2014)

  • H34D
    ***

    José Padilha určitě nezklamal, natočil poměrně slušný akční film, jehož politické pozadí je vlastně popředí. Postavy nejsou dvourozměrné, film rozpracovává jejich motivace i hlavní politický spor. Kdyby i sám Robocop byl více přemýšlející bytostí, určitě bych film hodnotil ještě lépe. Jeho vnitřní konflikty totiž nepramení z jeho vůle, ale z vnějších zásahů - vzali mu emoce, tak jedná bezcitně, "cosi" mu navrátilo emoce, tak jedná jako člověk. Takových zjednodušení je ve filmu více, je přímočarý a příliš hollywoodsky uhlazený. Takže i když se na to dívá dobře, nezanechá to v diváku příliš velkou stopu. 7/10(15.2.2014)

  • ClintEastwood
    ***

    Byl jsem odkojen drsnými sci-fi snímky z 80. let, kdy filmovému plátnu a následně VHS kopiím vládl Terminátor, Predátor či RoboCop. Svou atmosférou se tyto filmy řadí mezi nadčasová díla, která nabízí neopakovatelnou zábavu a dodnes platí, že se kdykoli rád vrátím do minulosti po boku Kylea Reese a sleduji jeho souboj s T-800, držím palce svalnaté a charismatické Schwarzeneggerově partě ostrých hochů proti neviditelnému zlu uprostřed džungle či si vychutnávám snímek s opancéřovaným hrdinou bránící klid občanů v Detroitu. A právě proto jsem se moc těšil i na novou verzi RoboCopa a z výsledku jsem teď trochu zklamán. Filmu chybí odpovídající záporáci i nějaká výraznější scéna, která vás přitluče do sedačky. Originál z 80. let tohle všechno má, jeho následovník nikoli. Utekla hodina od skončení filmu a já už si přesně nevybavuji o čem vlastně byl. Nedostatek akce je dalším minusem. Nevím, kdo je José Padilha (znám jen Mourinha), ale co do kvalit i nápadů režiséra Verhoevena má zatím strašně daleko.(20.4.2014)

  • Isherwood
    ***

    Hodnoty (morální, osobní, rodinné), líbivá proti-americká kritika (bezzubá, neurážející), akce s jedinou opravdu výraznou scénou (skladiště) a zaškrcený potenciál chuti rozehrát alespoň jeden z motivů trochu silněji, aneb dokonale Hollywoodsky načechrané nic, které drží nad vodou jenom nepopiratelné Kinnamanovo charisma. 3 a ½.(9.12.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace