Nastala chyba při přehrávání videa.
  • B!shop
    ****

    No, cekal jsem vic. Jako by se do toho bal Padilha poradne oprit. Na jednu stranu se rozhodne nekona jen nejakej tupej akcni blockbuster. Postavy jsou slusne napsany, pribeh taky neni spatnej a o zvraty neni nouze, jenze zaroven se ani nekonaj nejaky epicky sceny. Coz by nevadilo, o tom Robocop nikdy nebyl. Jenze na druhou stranu se bohuzel nekona ani drsnej kriminalni thriller plnej spiny a krve. Film ma tak od kazdyho neco, ale ve vysledku to ani v jednom smeru neni dotazeny k dokonalosti. Takze tu mame jen vicemene standardni kriminalku ozvlastnenou pritomnosti robotu. Nic proti, ale proste na Verhoevenuv original to nema. Co se tyce triku, ty jsou ocekavane bezchybny a herci jsou taky fajn, hlavne teda Keaton s Haleym, Oldman tu je na me za moc velkyho dobraka a Jackson zase za moc velkyho uchyla. Co se tyce Kinnamana, ten je takovej nevyraznej, nezajimavej. Celkove slabsi 4*.(9.5.2014)

  • Radek99
    ***

    Kterak Hollywood vykastroval dalšího kdysi tak osobitého režiséra... Blockbustery spíš míjím, neboť oni většinou míjí mne, na Robocopa jsem se ovšem těšil, jelikož právě tenhle film byl dalším, celkem logickým krokem v kariéře výjimečného brazilského režiséra José Padilhy, který se celosvětově proslavil svým opusem Tropa de elite (a jeho pokračováním). Tohle strhující syrové akční sociální drama z favel Rio de Janeira vypovídá velmi realisticky o tom, jak hodně je v mezní situaci posunuta hranice vnímání dobra a zla i toho, čemu se říká spravedlnost. Ten oslí můstek k příběhu robotického policisty, jak jej kdysi natočil Paul Verhoeven a nyní v remaku uzpůsobil k obrazu svému Padilha, se přímo nabízí. Spravedlnost vynucovaná absolutně, silou těžkooděnců BOPE, silou Robocopa. Obé velmi pravičácké, velmi kontroverzní, velmi nestandardní v relaci k západním hodnotám. Když píši ,,uzpůsobil k obrazu svému", myslím tím, co všechno mohl tak vysoce sociálně vnímavý tvůrce pocházející navíc ze země, která má kontroverzi vepsánu přímo ve svém sociálním uspořádání, z potenciálu dřímajícím v látce, jakou je Robocop, vytěžit. Ale ono to spíš vypadá, že si velká hollywoodská studia uzpůsobila k obrazu svému dříve tak osobitého režiséra. To, co jsem mu v Elitní jednotce věřil bezezbytku, náhle v přetuněném hollywoodském spektáklu smrdí kalkulem, do popředí se dostává módní pranýřovaní USA coby světového četníka (scény z Bagdádu jsou ovšem naprosto jalové a plané), onen fašistický rozměr zneužití policie vedoucí k proměně v policejní stát vyšel rovněž tak nějak do ztracena, jediným nosným uvěřitelným momentem je kritika nadnárodního kapitalismu, což mi na ideově (a ideologicky) tak bohatý námět přijde dost málo. Ano, jistě, je to remake, to má vznik takovéhoto filmu ospravedlnit, vždyť remake je teď v Hollywoodu taky v módě... Je to smutný paradox doprovázející Padilhův přestup do Hollywoodu - kritizovat omezování svobody ve světě a přitom se pro peníze vzdát své tvůrčí svobody...(2.5.2014)

  • castor
    ***

    Bojoví roboti nejsou podle některých tím pravým ořechovým, přichází tak boss společnosti OmniCorp s ideou dát robotovi lidskou tvář. A jeden snaživý policista právě doplatil na svou, no, snaživost. Prakticky mrtvý popálený policajt tak dostane nový impuls v kybernetickém supertěle. Nic nového pod sluncem. Když Paul Verhoeven neroztahoval nohy Sharon Stone, rád se pustil do svižnější látky a jeho akční inteligentní pecky se stávaly klasikou. Nový RoboCop přichází s poměrně vážnou tváří. To diváka pamatujícího lepší časy akčního žánru zrovna dvakrát nepotěší. Schází mu nadhled a brutální humor Verhoevenova originálu. Velká škoda, že producenti upřednostnili nižší rating. Navíc se stomilionovým rozpočtem bych si představoval rozmáchlejší divadlo. Docela se tu na druhou stranu zaměřuje na postavy a jejich nejednoznačné charaktery, ambice nacpat do látky myšlenkový přesah poměrně těší. Stejně mám ale za to, že akční jízda, při které by si divák párkrát povyskočil na kanapi, by výsledku slušela víc. Furt ale lepší, než koukat na zbytečné CGI blbnutí, které potěší maximálně tak ročníky 1998 nahoru. Účast Samuela L. Jacksona (ať to byl záměr či nikoliv) působí rušivě a ke zbytku filmu mi vůbec nezapadal. Slušné tři hvězdy!!(28.3.2014)

  • T2
    ****

    Rozpočet $100miliónovTržby USA $58,607,007Tržby Celosvetovo $242,981,799Tržby za predaj Blu-ray v USA $8,425,910 //počet predaných kusov 392,877Tržby za predaj DVD v USA $6,707,937 //počet predaných kusov 392,410║ José Padilha to namiešal dobre, dokázal tam šikovne vopchať dramatickú osnovu ktorá tam funguje, akcia v medziach, neprestrelená, trikovo zvládnuté, je to pocta aj pôvodnej predlohe /80%/(3.5.2014)

  • ClintEastwood
    ***

    Byl jsem odkojen drsnými sci-fi snímky z 80. let, kdy filmovému plátnu a následně VHS kopiím vládl Terminátor, Predátor či RoboCop. Svou atmosférou se tyto filmy řadí mezi nadčasová díla, která nabízí neopakovatelnou zábavu a dodnes platí, že se kdykoli rád vrátím do minulosti po boku Kylea Reese a sleduji jeho souboj s T-800, držím palce svalnaté a charismatické Schwarzeneggerově partě ostrých hochů proti neviditelnému zlu uprostřed džungle či si vychutnávám snímek s opancéřovaným hrdinou bránící klid občanů v Detroitu. A právě proto jsem se moc těšil i na novou verzi RoboCopa a z výsledku jsem teď trochu zklamán. Filmu chybí odpovídající záporáci i nějaká výraznější scéna, která vás přitluče do sedačky. Originál z 80. let tohle všechno má, jeho následovník nikoli. Utekla hodina od skončení filmu a já už si přesně nevybavuji o čem vlastně byl. Nedostatek akce je dalším minusem. Nevím, kdo je José Padilha (znám jen Mourinha), ale co do kvalit i nápadů režiséra Verhoevena má zatím strašně daleko.(20.4.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace