Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Diane Lane září v roli, za kterou byla nominována na Cenu Akademie, v erotickém thrilleru o vášni, jež je tak neovladatelná, že zničí vše, co se jí postaví do cesty. Edward a Connie Sumnerovi (Richard Gere a Diane Lane) mají na první pohled dokonalé manželství. Když ale náhodné setkání Connie s pohledným cizincem vyústí v sexem nabitý milostný vztah, touha se stává posedlostí a její důsledky jsou smrtelné. Film Nevěrná v režii Adriana Lynea (Osudová přitažlivost) nabízí strhující napětí, kterému vaše smysly neodolají. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (209)

Ajinka126 

všechny recenze uživatele

Tak na tenhle film můžu koukat pořád dokola a baví mě pořád stejně. Je to zvláštní kombinace, která se přelívá od žánru k žánru. Každá žena by si tenhle film měla pustit před tím, než se vdá.. No a muži ať si raději pustí "Osudová přitažlivost" s Michaelem Douglasem v hlavní roli - to je kvalitní anti-milenkový film! :D ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Chabrolovu klasiku z roku 1968 mám hodně rád, byl jsem proto zvědavý, jak moc ji Američani zprasili. V tomto ohledu jsem byl příjemně překvapený, Lynův remake je nečekaně skvělý. Film má skvělou psychologii postav a krásnou kameru, ale nejvíc se mi tam asi líbila fantastická Diane Lane, která zde ztvárnila velmi podobnou postavu nevěrnice jako o 3 roky dříve v dalším skvělém snímku Procházka po Měsíci - tyto role záletných žen zmítaných pochybnostmi jí vyloženě sedly. Její herecký protějšek, Richard Gere, mě ale moc nebavil, on podle mě nikdy neuměl moc hrát (btw. s Diane Lane si společně zahrál už v r. 1984 v Coppolově snímku Cotton Club). Chabrolova původní verze se mi ale asi přece jen líbila trochu víc - jednak má svižnější tempo (Lynova verze je téměř o půl hodiny delší, mj. kvůli tomu, že věnuje tolik pozornosti seznámení obou milenců, a celkově si v posouvání děje dává dost na čas) a jednak se nějak vyjadřovala k tehdejší době (pro Chabrola typická skrytá kritika buržoazie), což když se přeneslo do amerických reálií roku 2002, už tam žádný takový přesah bohužel nebyl, a možná o to více vynikla banálnost námětu o manželské nevěře, citelná už tenkrát u Chabrola. A nelíbil se mi ani Lynův relativně otevřený závěr, který nechává finální zakončení příběhu na divákovi, zatímco v Chabrolovi měl manželův čin jasný následek. Btw. potěšily mě tam dvě nepřímé narážky na původní Nevěrnou ženu - postava podváděného manžela má stejně jako ve starší verzi vůz Mercedes (konkrétně Mercedes-Benz 420 SEL [W126], který byl btw. v r. 2002 už zastaralý, neboť jeho výroba skončila v r. 1992) a Connie a Paul si vyrazí do kina na Festival francouzského filmu (a sice konkrétně na snímek Jacquesa Tatiho Prázdniny pana Hulota z r. 1953). ()

Reklama

Pit 

všechny recenze uživatele

Dobré, nedalo by sa povedať, že by to bol extrémny výkon, ale zabiť voľnú chvíľku sa pri tom dá. Koniec trošku odfláknutý a tuctový, ale inak v pohode. Taká pekná priemerka. A najlepšie je na celom tom filme ukázané to, že ako nám pekne tlačí Amerika svoje hovädsky zblblé životy do našich Európskych. " Pekná moderná domácnosť, on doslova hňogá v práci aby uživil rodinku, je štastný a milujúci svoju ženu, ktorá je celý život doma, nemá čo na práci /jedine zohnať ceny do Tomboly/ a potom má čas rozmýšlať nad hlúposťami ako je NEVERA./ Keby pekne chodila aspoň na 8,5 hodinovky a hňogala ako RICHARD, tak sa to nemuselo vôbec stať, ale tým pádom by vlastne bolo po filme a toto by sa nenatočilo. Takže asi tak. Vivat USA. ()

Maq 

všechny recenze uživatele

Koukám že leckterý dobrý komentátor tohle dílo neocenil, a říkám si, čím to asi je? Generační rozdíl? Nebo mám výhodu, pochybnou a bolestnou, osobní zkušenosti (až na tu vraždu, ovšem)? Tohle není moralitka, a kdepak thriller. Je to plnokrevné psychologické drama. Zručná režie, ohromné herecké výkony. Možná by to mohlo být malinko svižnější. --- A že to končí jaksi nijak? To je na tom to nejpravdivější; jistá je jenom smrt, do té doby žijeme se svým svědomím ve věčné nejistotě. Tedy, pokud nejsme hrochem. --- Shrnuji: TENTO FILM NENÍ PRO HROCHY. ()

VanTom 

všechny recenze uživatele

Proč milovaná a spokojená manželka / matka propadá vášnivému románku s mladým svůdným Francouzem, se naštěstí tvůrci nesnaží osvětlit (stejnak to nelze), ovšem i z tohoto důvodu vyznívá jejich neumělý psychologický "rozklad" mělce, protože zkrátka nejde o nic extra výjimečného – než tedy románek skončí předurčenou katastrofou, v tomto případě thrillerově za vlasy přitaženou, vedoucí však k povedenému filmovému, nedoslovnému uzavření. Když už tedy chyběla hloubka, mohla ji nahradit aspoň prvoplánová erotika, atraktivní (a výborná) Diane Lane se k tomu nicméně nepropůjčila. ()

Galerie (64)

Zajímavosti (3)

  • Zda to byl záměr, ví zřejmě jen režisér obou filmů Adrian Lyne, ale jak ve filmu Nevěrná, tak ve filmu Osudová přitažlivost (1987), nabízí Paul Martel (Olivier Martinez) v Nevěrné a Alex Forrest (Glenn Close) v Osudové přitažlivosti, kteří oba stojí za hrozbou rozpadu manželství, nápoje ve stejném pořadí. Nejdříve skotskou a pak vodku. A oba představitelé nabízejí tyto nápoje  v situaci, kdy se návštěva neobejde bez nepříjemných následků. (selfesteem)

Reklama

Reklama