Nastala chyba při přehrávání videa.
  • akisha
    ****

    Někdy jsou ti jejich výrazy až moc umělé. Na druhou stranu nám Zemeckis přichystal několik úžasných momentů, kterým bezesporu kraluje závěrečný souboj se zlatým drakem nebo, jak jinak, krásná Angelina coby Grendelova matka. K samotnému Grendelovi výhrady nemám, byl vlastně ukázkovou tragickou postavou, možná by se mi ale víc líbilo, kdyby byl v podobě ještěra. Celý příběh je svou obsáhlostí i ne tak úplně kladným, stoprocentně ale charizmatickým hlavním hrdinou dost zajímavý, aby udržel pozornost, v záplavě dnešních mizerných fantasy pak Beowulf jasně vyniká.(28.10.2008)

  • B!shop
    ****

    Hodnoceni se tyka 3D verze, predpokladam, ze film byl naprosto stejnej, ale to 3D pridalo na pusobivosti. Pribeh filmu je naprosto jednoduchej, ale co cekat od nejaky silene stary legendy, takze se tu jedou takovy tri klasicky veci, Beowulf hrdina, Beowulf kral a Beowulf legenda. Takze pribehove to neprinasi nic novyho. Co se tyce bitek, ty jsou tu vlastne jen dve hlavni, proti dvoum stvuram, ale jeto desna reznicina. No a do toho je par zbytecne ukecanejch scen a sem tam neco nechtene smesnyho, jako kdyz valecnici krici pozor nema chuj. Co se tyce ty animace, nepresvedcilo me to, ze by to hrany nebylo lepsi, naopak by to asi byla rezba jak hovado, ale musi se nechat, ze az na par odflaklejch veci, jako hodne vedlejsi postava pripadne nakej domek, je animace velmi slusna a zvlast herci vypadaj skoro jak zivy a to vcetne oci, ktery tu nekdo kritizoval. A co se tyce jejich predstavitelu, Winstone ma solidni charisma, Angelina je tradicne sexy, Hopkins je spis k smichu a Malkovich je takovej ukazkovej zradce, ale jeho postava bohuzel neni vyuzita. Ve filmu se taky nesetri krvi, coz je dalsi plus. Takze celkove jsem se u filmu dobre bavil, nenudil jsem se, ale rozhodne mel vetsi potencial.(29.11.2007)

  • KarelR
    ****

    "I am Beowulf!" zařve ve filmu třikrát hlavní hrdina, a i přesto že je celý z jedniček a nul, platí za maximálního drsňáka. Animace sice rozhodně není dokonalá (hlavně Robin Wright Penn se moc nepovedla), ale pokud se přes tenhle fakt přenesete, čeká vás jeden z největších nářezů sezóny. Sice bych byl radši, kdyby Zemeckis natočil i něco "normálního", ale za Beowulfa palec nahoru.(24.11.2007)

  • Djkoma
    ***

    Druhý manifest ne/dokazující schopnosti digitálního herectví alias motion-capturingu. Dějově jde o velmi povrchní a nevýraznou záležitost, pod kterou je podepsán velký sexista a kvalitní spisovatel Neil Gaiman, ten jistě s radostí přidal nějakou sexistickou narážku nebo hříčku a poté se podepsal pod scénář. Někdy je obdivující, jak slabý scénář lze považovat za dostačující pro celovečerní film. Avšak Beowulf není ledajakým filmem. Měl to být důkaz zlepšení a skoro dokonalosti technologie, která svůj první krok předvedla před několika lety ve snímku Polární expres. Kromě utápění talentu Roberta Zemeckise v těchto "digitálních" filmech nelze vidět v Beuwulfovi stále nic přelomového a grandiózního. Ano, je tu pár záběrů, kdy si kdokoliv může říct " to je vážně na počítači?", ale 95% délky filmu budete sledovat opravdu dlouho a chvílemi nudnou animaci, kterou by kluci z Blizzardu rozmázli svými podrážkami. Pro herce to má jistě výhodu, že se prakticky nemusí ničeho účastnit kromě "načtení" jejich tělesných propozic a pohybů. Je však toto budoucnost filmu? Jde nám o triky, z kterých se vytrácí všechen cit a "lidskost", kterou žádný počítač nikdy nenahradí? Rád podobný snímek shlédnu, abych věděl, čeho jsou CGI společnosti schopny, ale na lámání rekordů to nevidím. Mimo to je Beowulf plný nelogičností, které jsou chvílemi vysloveně trapné. Ať je to jeho snaha zničit drakovo srdce nebo jiné části snímku, někdy by film neměl být čistě na efekt a logiku nechat plavat jiným směrem. Jinak Angelina Jolie vypadá skvostně(i když krutě počítačově...), ale všechny scény v jeskyni mají náboj, který by hraný snímek pravděpodobně obsahovat nemohl.(3.3.2008)

  • Bluntman
    **

    Adrian pravdu dí, naprosto bezpohlavní záležitost (to úzkostlivé schovávání pohlavních údů je neuvěřitelně komické), která až moc spoléhá na správně epickou hudbu Alana Silvestriho, který takhle dobrý nebyl od Van Helsinga. Pokud Robert Zemeckis, kterému vždy sloužilo experimentování s digitálními dovednostmi k vyprávění přiběhů, hodlá marnit svůj potenciál, prosím, ať si to klidně dál dělá, když ho to baví, ale ať s sebou nestahuje v téhle filmové poluci i Rogera Avaryho a Neila Gaimana, z jejichž dlouho pilovaného scénáře zbyl jenom neúnosně natahovaný a pubertálnímu publiku zpřistupnělý kýč. Jako hlavní problém filmu byl neviděl neživnost charakterů v něm, která diváka nutně vede k apatii, protože se vypráví legenda, ale fakt, že zemeckisovské vyprávění o hrdinovi proti své vůli a vůbec relativizování hrdinství jako takového jednoduše nefunguje a Zemeckis tak po Polárním expresu na skutečně dospělý performance-capture projekt čeká. Beowulf je tak bohužel stejně snadno zapomenutelnou záležitostí jako Pod povrchem, u které bych neočekával, že bych si raději pustil videotrashovou verzi s Christopherem Lambertem, která je více sexy a zábavnější.(29.11.2007)

  • - Většina rekvizit byly drátěné modely, protože skutečné předměty by bránili kamerám snímat body na hercově těle. (Crackonosc)

  • - Když se natáčela scéna Grendelova útoku, pobíhal Crispin Glover po scéně a trhal metrové figuríny, které byly následně nahrazeny herci (Crackonosc)

  • - Herci sú zosnímaní za použitia "performance capture", technológie snímania pohybu, ktorú vynašiel Zemeckis a prvýkrát použil vo filme Polárny expres. Táto technológia (známa aj ako "mo-cap") dôsledne sníma pohyby tela, mimiku a poskytuje kamere maximálnu slobodu. Môže sa potulovať, lietať, vznášať sa po obrazovke spôsobom, ktorý by pri hraní na živo nebol možný. (PeterJon)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace