Režie:
Alain MonneKamera:
Antoine RochHudba:
Florencia Di ConcilioHrají:
Sophie Marceau, Christopher Lambert, Margarita Rosa de Francisco, Rodolfo De Souza, Linnett Hernandez Valdes, Salvatore BasileObsahy(1)
Krásná Muriel (Sophie Marceau) nenašla nikoho, kdo by se o ni postaral. Bývala volná jako pták, po vážné autonehodě ale ochrnula a stala se vězněm svého vlastního těla. Leo (Christopher Lambert) neměl kam jít. Alkohol zničil poslední střípky jeho boxerské kariéry a zvláštní náhoda ho přivedla právě ke dveřím Muriel. Stal se její chůvou, kuchařkou, hospodyní, přítelem a pokusil se v ní probudit touhu znovu naplno žít… (oficiální text distributora)
(více)Recenze (59)
Dosť pomohlo prostredie atraktívnej Cartageny. Ak by sa film odohrával niekde v Paríži alebo Marseille, jednalo by sa už o čistý podpriemer. Hladinkár Lambert je odporný od prvej do poslednej minúty, principiálnych alkoholikov bytostne neznášam. Tento určite už aj zabudol, prečo vlastne pije. Najlepším snímkom o kvadruplegikoch naďalej ostáva Skafander a motýľ. Sophie Marceau ani jej charizmatická opatrovateľka mu bohužiaľ nemôžu konkurovať. ()
Pěkný příběh, který stojí na zajímavém příběhu s poutavými odbočkami (box, život boxerky) a na vynikajícím hereckém výkonu Sophie Marceau. Christopher Lambert taktéž potěšil a totéž platí o hercích v dalších vedlejších úlohách. Snímek je trochu podobný novějšímu Intouchables, avšak zde není příliš prostor pro komediální rovinu. I přesto se však jedná o kvalitní film, který dovede zapůsobit a zaujmout. ()
One in a million... Netvrdím, že nemôže viacerým tvorcom napadnúť ten istý nápad, ale z tých cca piatich bolo toto asi najslabšie. Ale ok, prostredie pekné, moc preromantizované, ale Lambertova postava (nie Lambert ako taký.) bola celkom v pohode napísaná. A Marceau aká je pekná, tak by som ju bil! ()
Postavy sú iba letmo načrtnuté, zvraty nedávajú zmysel, mnohé scény WTF (to čo malo znamenať, že Lambertova zverenkyňa prišla ženám povedať, že Lambert sa najbližšie dni neukáže TAKÝM spôsobom?!) a množstvo scén je uťatých práve keď sa začali rozbiehať. Ako keby bezradný režisér nakrútil štvorhodinový film a zlí producenti ho prinútili zostrihať ho na 90 minút. Takže tu máme spevavého maséra, ktorý sa objaví v dvoch scénach a potom bez stopy mizne, hoci evidentne patrí do okruhu najbližších pacientky. A je toho oveľa viac (v jednej scéne je Lambert totálne ožratý, sedí v noci pred kopou odpadu, položí pred ňu nedopitú fľašu a zrazu sa z masy odpadkov vynorí ruka, fľašu vezme, malý otvor, ktorým prestrčila ruku za sebou zakryje vrecom a Lambert sa tvári, ako keby sa mu to v minulosti už 50x stalo). Je to veľmi čudný film, ktorého najvýraznejším plusom je umiernený výkon najlepšieho Tarzana v histórii filmu. ()
Poměrně vcelku příjemné drama, kterému možná škodí dvě věci - 1) pokud jste viděli mladší francouzskou komedii na podobné téma, budete to pravděpodobně vnímat trošku jinak než byste měli, 2) určitě se z thoo dalo vyždímat trošku více. Každopádně je to fajn film, obzvláště, máte-li rádi Marceau (která je zde hrozně fajn, i když se vlastně nehýbe) a Lamberta (který je prostě skvělý, a ne že ne). Fajn je, že film není jen o nich, ale do náruče bere více postav. Mám hrozně rád postavy jako je tady zpívající masér, objeví se jen na chvilku, do děje nijak výrazně nezasáhnou, skoro nic neřeknou, ale i přesto o nich víte všechno. ()
Galerie (10)
Photo © Rézo Films
Reklama