Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V Lugaši je opět ukraden legendární diamant, Růžový panter. Místní vláda znovu povolává na pomoc muže, který je jediný schopný klenot najít - komisaře Clouseaua. Clouseau má však podezření, že za krádeží je Charles Litton, se kterým se už několikrát ohledně krádeže tohoto klenotu setkal, a tak se vydává do Londýna. Brzy však pochopí, že cestě do zkorumpovaného státu se nevyhne, a tak nasedne do letadla, které se však ztratí kdesi nad mořem. Zdá se, k velké radosti komisaře Dreyfuse, že tentokrát je s legendárním komisařem Clouseauem konec. Zvědavá reportérka Jouvetová se však s jeho zmizením nehodlá smířit a snaží se odhalit, co se s potrhlým komisařem skutečně stalo. Při svém pátrání však naráží na neochotu o události mluvit. Nikdo, včetně bossů mafie, jí není ochoten nic říci. A tak nezbývá věřit, že Clouseau nezemřel, ale že opět vyčkává, aby se v pravý čas mohl kdesi, k hrůze komisaře Dreyfuse, objevit. (TV Prima)

(více)

Recenze (119)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Investigativní pátrání po životě a profesní kariéře inspektora Closeaua mne příliš nebavilo a hlavně hodně zasmrdělo finančním kalkulem. Closeau zkrátka nikdy nezemře, neboť umí brilantně vykrýt jakoukoli smrt, ale když už se má vzpomínat na jeho kousky, tak by to rozhodně měla být o hodně veselejší záležitost. ()

Rousse 

všechny recenze uživatele

Jo - uznávám - je to šmíra a půlka filmu je opravdu těžké vaření z vody.-) Nemůžu ale dát nižší hodnocení, protože u té druhé půlky vybraných scén jdu do kolen... jakých? Např. scénka s "vyskakovačem", "vaše masáž - váš telefén" a ještě třeba "opravdu, a kdo ještě ho chce zabít?". Ale jinak je fakt, že film jako celek stojí za starou belu... ()

Reklama

Colonist 

všechny recenze uživatele

Ukamenujte mě, ale tento díl se mi rozhodně líbil víc než Pomsta RP. První polovina je sice slepenec vystřižených scén (hlavně z předminulého dílu RP znovu zasahuje) a dějově to je dosti nevyrovnané, ale já to beru jako poctu Sellersovi a jeho humoru. Ať už byly dané scény z původního filmu vystřiženy z jakéhokoliv důvodu, Sellers v nich stejně kraluje a ať se jedná o doutníky nebo "mesáž", stále jsem se u toho dobře bavil. Druhá půlka filmu je zase vzpomínkou na předchozí filmy, stejně jako závěrečný sestřih při titulkách. Film má bohužel otevřený konec, na který navázalo příšerné pokračování, které do série vůbec nepatří. U tohoto vzpomínkového dílu jsem ale Edwardsovi jeho touhu ždímat ze série další peníze ochoten prominout. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Nemohúcnosť tohoto patvaru nie je iba záležitosťou antifilmovej kostry, ale prejavuje sa aj v niektorých kvázi komických scénkach. Clouseau je v prestrojení v lietadle celý v sádre. Ide na WC, tam sa snaží dať si dole nohavice. Kabínka je malá, nedarí sa mu to. Pilot ohlási, že sa majú všetci usadiť, pretože idú do turbulencie. Divák očakáva vybrúsenú pointu, pretože scénka trvá dlho a z toho vyplýva, že jej záver prinesie trhanie bránice. Clouseau však z kabínky len tak vypadne a "nabúra" do moletnej spolucestujúcej. Niektoré momenty z detstva sú úsmevné, neviem, či boli aj tie použité v ďalších filmoch, keďže som videl iba tri. Skôr nie. Filmový zločin to nie je, zbytočnosť však áno. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Děj překvapivě drží pohromadě, ale film je to napůl zbytečný. Zajímavá je totiž jen první polovina, a to kvůli několika dříve nepoužitým scénkám, ta druhá už je pouhé opakování, mozaika z předchozích dílů pospojovaná tak, aby bylo na celovečerák. Komerčárna, jistě, ale kvůli několika mně dosud neznámým záběrům to za úplně ztracený čas nepovažuju. Asi nejvíc se mi líbila část s Clouseauem v hotelu, včetně jeho konfrontačního dialogu s recepčním, jehož humornost spočívá v retardované Clouseauově "francouzské" výslovnosti (message/massage). ()

Galerie (49)

Zajímavosti (9)

  • Jediný díl, ve kterém můžeme spatřit manžellku inspektora Charlese Dreyfuse (Herbert Lom). Paní Dreyfusová (Madlena Nedeva) je zmíněna již v prvním Růžovém panterovi (1963), kdy jí odmítne manžel přijmout na telefonu. (doktofaust)
  • Ve scéně s výtahem, kde se inspektor snaží vystoupit s nákupem, není po rýži ve výtahu ani památky. Po úspěšném vystoupení z výtahu na zemi pořád rýže není. Scéna dál pokračuje s přicházející sousedkou. Na konci scény, kdy sousedka nastupuje do výtahu, je rýže na podlaze celá hromada. (Mydlivoj)

Reklama

Reklama