Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mikita
    ****

    Vystihl to Gilmour93. Jeden z mála komentářů, který srovnává srovnatelné a není tupě zaměřen jen na Partičku. Kdybych tenhle komentář četla dříve, tak na film zajdu i do kina. Vidět McDonaghův humor na plátně je v českých vodách osvěžující a docela nečekané. Čím to je, že Jedna ruka netleská má takový ohlas a Krásno sklízí jen negativní komentáře? Možná to je rozvleklostí a spletitostí civilních příběhů, které někdo bere za nudu a jiný si je neskutečně užívá. Rozhodně je tu méně prvoplánového humoru. Dle některých to působilo jako improvizace, dle mého to vypovídá o tom, jak nestrojené dialogy dokáží scénáristé napsat. Bylo to mírně rozvleklejší, ale sebemenší hloupé příběhy (auto v kině, "sbližování" Adama s dcerou Monikou, ...) vyústily v absurdní závěr všech událostí. Vše nebylo dokonalé, a retrospekce bylo málo, ale ta co byla použita, dokázala mnoho. Velmi dobré 3* plus jedna za odvahu. Už po prvních 5 minutách mi bylo jasné, proč tohle nikdo nepochopí. Ti, co by to mohli ocenit se vyhýbají českým filmům a dle komentářů je zbytek diváků ze škatulky, ti co šli na toho borce z Partičky, aby se hezky pobavili. Je to velká škoda, doufám, že ohlasy sponzory neodradí, protože Sokol/Finger/Vydra se zdají být dobrou scénáristickou partou. Škoda jen, že celé dílo nebylo kompaktnější. Snad příště.(6.9.2015)

  • Tom_Lachtan
    ****

    Jestli se někdy dostanu do Šumperka, půjdu si vyfotit ruinu kina Svět a děkuji tvůrcům za to, že mi otevřeli zraky a ukázali mi, co si mám myslet o graficích a jihlavácích. Sokol se snaží a daří se mu to, jeho svět plný divných postaviček rozhodně není nepatřičný a pokud mu něco chybělo, tak je to možná trošku řidší výskyt podobných exotů, jako tu skvěle ztvárnil Roden s Pleslem, nebo David "ten-u-koho-na-rozdíl-od-daniela-landy-nevadí-že-byl-v-kapele-orlík" Matásek. Humor se skvěle střídá s momenty vážnými a i když je finále lehce přepálené a slušela by mu větší porce absurdity, pořád je ale výsledek hodně nadprůměrná věc plná zábavných momentů (a tím myslím nejen ty humorné) a tvrdím, že Sokol by měl točit víc, než hrát.(8.2.2014)

  • Gilmour93
    ***

    Co dělat v Šumperku, když člověk nežije.. Černohumorné peripetie v „shithole“ jak od McDonagha, hotelové recepce Tajuplných vlaků a Bartonů Finků, absurdní drama s nádechem Coenů, Krásno obklopené hnusem i krásnem. Odvážný, řemeslně sebevědomý kino debut režiséra s chůzí laciného prostituta svou jinakostí spoustu lidí potěší a co je hezké, ještě více nasere. Škoda jen několika nadbytečných minut a přepáleně bizarního konce, po němž bylo na nádraží stejně mrtvých jak v Tenkrát na západě. A mimochodem, nějaké porovnání s humorem Partičky je docela mimo mušli, ale to už je zkrátka úděl tvůrců řazených do škatulek..(18.11.2014)

  • harfuska
    ****

    Tak za toto dílo bych Sokolovi klidně nechala dosáhnout na svou kundu (a klidně i za světla). Docela krásně dokázal udělat v Šumperku trochu vzrušení. Film plný emocí, černého humoru, nostalgie, střílení a pár facek… K dokonalosti sice chybí pár krůčků, ale i tak smekám klobouk, hlavně hereckým výkonům (Sokol a teplej Roden), skvělé kameře a výborné hudbě.(25.2.2015)

  • Marigold
    **

    Klasický místní patvar, který pošilhává po "drsnějších vzorech" (označil bych to za český pokus o černé komediální drama Ukrutně šťastni), ale rozpouští se v nesourodých šablonách. Najdeme tu typické postupy z chcípácké komedie (Sokolův hrdina, jeho sebeshazovačný a sebelítostivý humor), jakési náznaky reflexe rodinné krize a odcizení (Fingerovy chladné deklamace), extravagantní thriller (mechanické patlání různých křiklavých příznaků na známé herecké tváře - gay, pohřebák a nájemný vrah Roden), zaumné úsilí o absurdní osudové zřetězení událostí (pes v autě)... místo hutné, cynické a vzrušující podívané ale Krásno připomíná spíš ambiciózně rámované scény ze stužkové, které trvají nesmyslně dlouho, jsou křečovité a bez dobré pointy. Typický guláš z místní filmové nádražky, řídký, plný dochucovadel a vyvařených ambic. Navíc maskující svou dramaturgickou bezmoc za "žánrovou otevřenost", jejíž impotence se nejlíp projeví v nerozhodném soundtracku Jana P. Muchowa, který unyle žehlí případné emocionální varhánky do indiferentní placky (hudba se nedá označit ani za návodnou, protože nikam nevede). Člověk si pak povšimne celé řady nedomyšleností, které prozrazují, jak úporně jsou jednotlivé situace slátané, aby je scénáristé dovedli k nějaké pointě. Ta nicméně zavání typickou porevoluční exploatací, která spíš než z promyšlenosti / nadhledu pramení z čisté neobratnosti. [40%](22.1.2014)

  • - Ve scéně, kdy Adam (Ondřej Sokol) leží v posteli s Monikou (Zuzana Stavná), má trenky. Poté ale vybíhá z postele s tím, že trenky nemá, a bere si rifle. (K00F)

  • - Monika (Zuzana Stavná) v jedné konfliktní scéně dostane od své matky Blanky (Jana Krausová) čtrnáct facek. (vyfuk)

  • - Natáčení probíhalo v Šumperku v Kině Svět, divadle Šumperk, v místní nemocnici nebo v hotelu Sport a hotelu Grand. Dále se nátáčelo v obcích Olšany a Libina. (Terva)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace