Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Autogram
    ***

    Belmondo zvodca, Belmondo romantik, Belmondo grázel, Belmondo spravodlivý, všetko naraz v jednom filme. Príbeh je zaujímavo vyrozprávaný v troch časových obdobiach, všetky súvislosti máme spočiatku pekne pokope, ale keď sa to od polovice začne komplikovať, strácal som sa. Hlavne v tom, prečo všetka tá pomsta, ktorým postavám držať palce a či sa to vôbec skončí. –––– Žádné zítra nebude. Vyspali jsme se spolu, je šest hodin, záhradník bude vstávat, musím jít. To je všechno.(2.7.2015)

  • Anderton
    ***

    Verneuil sa snaží pomerne komplikovanou štruktúrou rozprávania presvedčiť diváka, že točí výborný film. Lenže jednotlivé sekvencie sú natočené pomerne neinvenčne a film akoby postrádal rytmus. Zaujímavá kamera a režisérske hrátky prichádzajú až v závere, ktorý je po tejto stránke vydarený. Že mi však bolo jedno, kto a prečo za tým celým väzí, je chybou režiséra, ktorý nedokázal dodať príbehu na naliehavosti a napätie. Zameniteľná francúzska pásová gangsterka zo 70. rokov. Potešia pekné ženy v nočnom podniku, ktorý Francois vlastní a pri ktorého vedení pôsobí značne naivne, pretože pochopí príliš neskoro, o čo tam v skutočnosti ide.(27.7.2014)

  • andrii
    ****

    ...shoďte do prolákliny, až na dno samé jámy lvové, kde rozsápáno, nezahrabané, těšit se bude přízni mrchožroutů, práci hrobařově. Vážný muž ve městě, které nepoznává, obratně vzletnou řečí jeho stav pojmenovává. Básník - mstitel zazobaná sídla provětrává. Drží si distanc nad vší tou falší, těmi všetečnými intrikány - kšeftaři. Místní ochromuje, nostalgií neopovrhuje. Persona non grata pozdvižení vyvolává, strach rozněcuje, vzkaz nenechavcům zanechává za každým rohem.(18.9.2017)

  • dobytek
    ***

    Na můj vkus to bylo moc dlouhý, chvílema nudný a trochu překombinovaný. První půlku jsem se filmem vyloženě prokousával. Pak se to postupně začalo trochu vysvětlovat a druhá polovina mi přišla poměrně dobrá, ale zase né tolik, aby mi to vynahradilo nudnou první polovinu. Přestože mam Belmonda i režiséra Verneuila docela rád, tak tohle mě zrovna moc neohromilo. 60%(24.7.2012)

  • Pohrobek
    ***

    Povedená variace na Dumasovo téma hraběte Monte Christa s obzvášť krutým, studeným a nesmlouvavým Belmondem, jenž tu působí snad ještě chladněji, avšak přesto mnohem více životně, než většina klasických Dantesů. Skvěle vystižená atmosféra Francie přelomových šedesátých a sedmdesátých , kdy mizela moc starých zavedených rodů, aby se jí chopili dobrodruzi nejhoršího formátu. Příběh se značně dlouho rozvíjí ve dvou rovinách, jež se nakonec spojí k působivému vyústění. Zajímavým bonbónkem je dabing komentátorů fotbalového zápasu. (Myslím si, že to byli Bosák se Svěceným, můžu se však lehce mýlit.)(17.1.2005)

  • - Jedná se o první film, na kterém se Jean-Paul Belmondo podílel i jako producent. (argenson)

  • - Ve francouzských kinech vidělo film více než půldruhého miliónu diváků, což je ve srovnání s ostatními filmy Jeana-Paula Belmonda sedmdesátých let pouze průměrný úspěch. (argenson)

  • - Exteriérové scény filmu byly natočeny v Lille. Natáčelo se také ve městě Roubaix. (argenson)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace