Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Enšpígl
    ****

    Příběh, který žije pro svou závěrečnou minutou. Fakt nádherný jak se na konci rozezní hudba Francise Laie a všechno to fantasticky zaklapne, jak francouzské, jak dokonalé. K filmu mám prakticky jen dvě výhrady, první za kterou může a druhou za kterou nemůže. Tou první výhradou je určitá dějová nepřehlednost v první části filmu, kdy je poměrně obtížné rozeznat minulost a současnost, já se řídil podle Bebelových vlasů a ta druhá výhrada je k dabingu. Jiří Krampol je dabingové zlo, mudrcové píšící do novin a tvářící se jako veleznalci filmu sice Krampola jako Bebelova dabéra opěvují, ale já se tomu musím smát, protože Krampolovi chybí totální intonace hlasu, zatímco Belmondo hraje, Krampol suše předčítá text a vnímá ho jako básničku. Tuhle dabingovou vraždu jsem vydržel přesně 3min a 24sek. pak jsem změnil na original a zachrochtal blahem. Krampol možná může dabovat Belmondovi akčně drsný kriminálky typu Samotář, ale v žádným případě ne Paulovi dramatické role, které i od dabéra vyžaduji schopnost se s dabavoanou postavou identifikovat a vnímat jí v kontextu celého příběhu, ale chtít po Krampolovi víc než jen číst text a točit reklamu na A-ha je asi moc.(14.8.2013)

  • Pierre
    **

    TEXTIL NÁS ŽIVÍ, TEXTILEM ŽIJEME, OD KOLÍBKY AŽ DO HROBU, TEXIL NA DOŽIVOTÍ. Dlouhou dobu trvalo než jsem ten film dokoukal a ohodnotil. Nakonec musím přiznat, že není zas tak těžké se ve vyprávění skrz několik časových linek zorientovat. To, ale nic nemění na tom, že je takovej způsob vyprávění na houby. Motivace postav zůstanou vcelku nepochopeny a děj je vám tak nějak šumafuk. Táhne to akorát Belmoňdák, který by byl fajn i v reklamě na polské hovězí maso.(7.3.2019)

  • blackrain
    *****

    Neprávem odsouzený muž se po letech vrací do rodného města, aby se pomstil za křivdu, která mu byla způsobena. Ve městě ho téměř nikdo nepoznává a za tu dobu, co byl ve vězení se hodně věcí změnilo. Klidně si nachystal svou pomstu. Ten člověk si stejně nic jiného nezasloužil, alespoň bylo o jednoho bídáka míň. V takových vážnějších rolích mám Belmonda ještě radši než v bláznivých komediích.(17.3.2010)

  • petaspur
    ****

    Francois Leclerq se po sedmi letech neoprávněně strávených v base vrací na místo činu a ihned, bez přehnaných díků, odmítá za svůj pobyt finanční kompenzaci, do které je zahrnuta inflace i kolísavost indexu na burze. Za to myšlenky na pomstu jeho hlavu evidentně neopouštějí a proto začíná pátrat po identitě dobrodince, který mu umožnil dlouholeté sprchování v pánském kolektivu. Struktura vyprávění je poněkud rozvětvenější, děj skáče v čase a fórek vysvětlující, že ve vzpomínkách máme vždy současnou podobu, to divákovi také příliš neusnadňuje. Pro mne je velkým plusem, že mstitel nemá odhodlaně zarputilý výraz ublížence, ale i v dramatičtějších chvílích ho zdobí takřka rozpustilý úsměv made in Belmondo.(16.3.2010)

  • Autogram
    ***

    Belmondo zvodca, Belmondo romantik, Belmondo grázel, Belmondo spravodlivý, všetko naraz v jednom filme. Príbeh je zaujímavo vyrozprávaný v troch časových obdobiach, všetky súvislosti máme spočiatku pekne pokope, ale keď sa to od polovice začne komplikovať, strácal som sa. Hlavne v tom, prečo všetka tá pomsta, ktorým postavám držať palce a či sa to vôbec skončí. –––– Žádné zítra nebude. Vyspali jsme se spolu, je šest hodin, záhradník bude vstávat, musím jít. To je všechno.(2.7.2015)

  • - Exteriérové scény filmu byly natočeny v Lille. Natáčelo se také ve městě Roubaix. (argenson)

  • - Jedná se o první film, na kterém se Jean-Paul Belmondo podílel i jako producent. (argenson)

  • - Ve francouzských kinech vidělo film více než půldruhého miliónu diváků, což je ve srovnání s ostatními filmy Jeana-Paula Belmonda sedmdesátých let pouze průměrný úspěch. (argenson)