Komentáře uživatelů k filmu (25)

  • verbal
    ****

    Že je deprimovaná štěrbina nevyzpytatelnější než týden nekrmený pitbul, to musí být jasné snad každému, kdo si někdy nějakou ochočil či domestikoval. Sem tam se sice chovají jako totální piče, ale košile se samy nevyžehlí, byt nevysaje a večeřet furt konzervy, to je o žaludeční vřed, proto nad tím empatický a chápavý mačo většinou rozverně mávne rukou a nazve to ženskou přirozeností (slovní základ „přirození“). Netuším, odkud tenhle polský boreček čerpal předobraz pro tak neuvěřitelné kundí chandry, jestli si to jen vycucal z masturbační ruky, nebo opravdu statisticky anomálně někdy potkal čtyři až takto jeblé samice, nicméně ve Spojených státech nepřekonatelného svrbění vysmerfoval natolik bizarní historky, že jsou svým způsobem docela zábavné a poměrně slušně odsejpající. Tou první se potácí maloměstská tupka s akutní anginou klitoris, jejíž manžel je odpudivý pšontkovský slizák, až se štítí opřít o něj po všech těch letech i hajzlovou štětku, tudíž se chodí rozprsťovat šmírováním fešáckého flanďáka a doma pak zavírá oči. Druhá se točí okolo trampot navenek gestapácky chladné ředitelky školy, avšak se stejnou diagnózou jako naše tupka z prvního příběhu, která se majetnicky snaží získat monopol na svého dlouholetého klátiče, až ze zoufalství na nádražním hajzlu vyšuká Pažouta ze šesté bé, aniž by doslova hnula brvou. Poté přichází tlustá stoletá lesba, nemotorně usilující o vysrkání dvacetileté škeble, a když se nezadaří, alespoň vyděsí diváka tak zrůdnou frontální nahotou, že má nutkání milosrdně vypíchat oči všem těm ubohým geriatrům a gynekologům, aby už nikdy nemuseli trpět jako on. No a čtvrtá je o té škebli ze třetí. Ta se zjevně do vískání otylých vypelichaných žluklých bobrů příliš nehrne, a tak se raději nechá zroháčovat úchylným fotografem, který spící krasavici následně pocáká jogurtem. Nebo vlastně nevím, co to přesně bylo, kamera mu čuměla na chlupatou prdel, když tu Dobrou mámu frenetickými pohyby s funěním otvíral. Ovšem frontální nahota téhle flexibilní juniorky alespoň trochu zažehná předchozí trauma a vrátí jednomu ztracenou víru v existenci estetiky, osové souměrnosti a pevných netvarohových kuželoseček. Takže se toho rozhodně nebojte, je to jen o ujetých, dostatečně nemrdaných Polkách, nikoliv o lásce! A to by bylo pro tento rock z Kina na hranici vše. Nějakou dobu nebudu s polskými filmy tolik prudit.(3.5.2017)

  • J*A*S*M
    ****

    51. KVIFF - spousta full frontalů a většina z nich není hezká. To není ani tento film. Koncentrovaná depka o osamělosti, nikoli o lásce.(3.7.2016)

  • Malarkey
    *

    51. KVIFF - Nevím, co si o tomto filmu myslet. Vypráví příběh tří žen, kde každá touží po trošku jiné lásce. Jenže pokaždé, kdy se jejich příběh trošku rozjede a začne být zajímavý, ho režisér brutálně utne a už se k němu nevrátí. První příběh byl nejzajímavější a pak už to mělo sestupnou tendenci. Závěr jsem měl co dělat, abych ho vůbec dokoukal. Nicméně musím uznat, že kamera je výborná. Bohužel z prostředí absolutně ponurého polského sídliště ležícího uprostřed zasněženého pole v zimě, což tomu také dvakrát nepomůže. Plakát je u tohoto filmu, řekl bych, vševypovídající.(4.7.2016)

  • Marigold
    ***

    Mám k tomu x výhrad (hlavně předvídatelnost a devadesátkovou strukturu), ale podchlazený Mutuův vizuál, intenzivní herecké výkony a práce s detailem (a tím, co zůstává mimo ořez) to povyšují na zajímavou reflexi éry transformace, která dokáže zachytit šedivou poetiku místa na pomezí svátosti a tělesnosti, minulosti a budoucnosti. #kviff2016(5.7.2016)

  • Dzeyna
    ***

    Je to sice zajímavé a chladné, jak by mělo být, ale něco tomu chybí. Možná trochu víc deprese nebo nějaký větší bod zvratu.(29.9.2017)

  • Deschain
    ***

    Vizuálne príťažlivé, ale takmer som pri tom zaspala. (kino Slovan, Art Film Fest Košice - 21.6.2016)(1.1.2017)

  • jhrasko
    ***

    akoby povedala Tonka: "Poľky sa proste rady vyzliekajú...". No nie len Poľky, očividne i Poliaci. Wasilewski nenechal odetú jedinú postavu, mrzačí ich v smútkoch, bolestiach a frustráciách. Šedivá štúdia osamelosti. A pre mňa zatiaľ najdospelejší TW film (hoc má svoje...).(12.7.2016)

  • snaked
    ***

    Pozoruhodné momenty, ale celkově mi to přišlo spíš jako exhibice režiséra, který má zjevně dost problémů... // Taky jsem se nechala zlákat cenou za scénář z Berlinale. Nerozumím, proč ji režisér dostal.(8.7.2016)

  • Hwaelos
    **

    Citelné zklamání, ale tak nějak jsem to asi mohl tušit. Zápletka je vcelku prostá: ona chce kněze, ta druhá čerstvého vdovce a ta třetí sestru té druhé. A žádná z nich nedostane, co chce. Že se to zdá pro film málo? Trefa. Horší ale je, že jsou tu lidské bytosti i s jejich motivacemi redukovány na tropení nelogických hloupostí způsobených pudy. Proto je taky divákovi úplně ukradené, jak to všechno dopadne, protože tu není ani náznak něčeho, s čím bychom se chtěli identifikovat a na co bychom se mohli napojit. K tomu všemu jsou příběhy zasazeny do doby komunismu v jeho největším zahnívání (konec 80. let), aniž by k tomu byl jakýkoli důvod (snad vyjma toho, že všeobecná mizérie ve společnosti dobře koresponduje s mizérií postav). Hořkou tečkou pak je, že ani velmi zručnou kameru rumunského Olega Mutua člověk příliš neocení, protože neustále odvrací zrak studem a trapností nad tím, co je mu předkládáno (detailný záběry na nahé seniorky, onanování nad bezvládným ženským tělem...). Ne snad, že bych si myslel, že ve filmovém médiu nemá takový přístup co dělat - ale důležitá je motivovanost toho všeho. Onanující postava se prostě objeví a zmizí, aniž by měla nějakou podstatnou úlohu a nahá stařena prostě... spí. Jarmark marnosti na polský způsob.(31.7.2016)

  • Sawy
    ***

    Tomasz Wasilewski je takový polský Bohdan Sláma. Spojené státy lásky nejsou špatné, netradičně vedená kamera Olega Mutua filmu dodává správně chladnou patinu. O nosnosti konceptu "nechám situaci vygradovat a pak ji utnu, aniž by diváci kdy viděli její výsledek" nicméně přesvědčený nejsem. Když už se kochat panelákovou estetikou v Polsku, tak jednoznačně s Poslední rodinou. 65 %(6.1.2018)

  • Marze
    ***

    Epizodicky vyprávěný depresivní film s mnoha absurdnostmi. Julia Kijowska působí dojemně uboze ve své osamělosti. Toužebné neukojené ambice režisér demonstruje na dlouhých statických záběrech s netradičním výřezem obrazu. Onanování nad bezvládným tělem s utíráním spermatu a zvracením.(31.8.2018)

  • kaylin
    ****

    Snímek o tom, co s námi vlastně dovede udělat láska, chtíč, touha, nebo jak tomu chcete říkat. V tomhle ohledu je snímek zajímavý, ale možná je ještě zajímavější některými použitými filtry nebo i tím, co znázorňuje. Nahota je tady podána tak přirozeně, až jsem zíral. V tomhle ohledu se mi snímek velmi líbil.(6.7.2017)

  • 4ward
    *****

    Trošku škoda násilných kolorací a dva příběhy by si zasloužily o maličko více doříct. Celkově ovšem velmi autentický, emotivní scénář vedený inteligentní režií. Naprostým vrcholem je pak úžasně napsaná, zahraná a vůbec rozkošná hlavní postava třetí povídky.(24.2.2017)

  • venca163
    ***

    Takovej ten chladnej film o různejch typech ženský deprese s průměrnym počtem vykouřených cigaret na záber 3 (za každou jedna hvězda v hodnocení). Jsou tam sice i vynikající scény (omýváni spermatu, dámy ve sprše, zvracení v ložnici a tak...), ale dost často tenhle film, i se svojí precizní kamerou, jednoduše nudí. (60%)(5.7.2016)

  • Fox85
    ***

    Chápu, že autor získal cenu za scénář a je mi jasné proč si neodnesl nic jiného. Scénář je asi to nejlepší na celém filmu. A prostředí panelákového sídliště.(24.8.2016)

  • Renesco
    ****

    Viz kritika na webu A2.(8.10.2018)

  • RickyFitts
    ***

    Velmi pěkně natočené, skvělá atmosféra, skvělý výkony, sympaticky nebojácné scény a spousta hádanek, co se vlastně tvůrce snaží říct. Až moc.(3.7.2016)

  • Fajla
    **

    Tři nebo čtyři ženské a jejich "trable s láskou". To je přeci popis, který zní slibně. Tak proč to tak nakonec nebylo? Všechny hrdinky jsou úplně na pěst. Všechny jsou totálně vydepkované, a ještě k tomu většinou z ničeho. Kdyby to bylo aspoň z těch komunistů, co jim tam taky vládli, tak by se s tím člověk aspoň mohl ztotožnit. Z filmu jsem byl tak zoufalý, že při jednom z "překvapivých" zvratů (malé děcko zahučelo pod led a už nevyplavalo) jsem se musel nahlas smát. Logicky jako jediný a hned jsem se tak pasoval do role asociála v publiku. Naprosto nechápu, jak to v Berlíně mohlo dostat ocenění za scénář. Scénář se pro mě rovná příběh a ten tu byl vážně nepřítomný. A co na tom, že se ty 4 hlavní hrdinky v "ději" tak hezky "potkávají". Už těch uvozovek bylo hodně na jeden komentář. Přetrpěno na 51. KVIFF, za 40%.(7.7.2016)

  • Nebešťan
    ***

    Zimna fala.(9.8.2016)

  • deathoccurs
    ***

    A keď som už začala viac vnímať osobu na plátne a skoro pochopila jej zmýšľanie zrazu sa vyparila a objavila sa iná. Natočené geniálne avšak nedalo mi to vôbec nič. Žiadne emócie, nič. Akoby som išla do nového obchodu kúpiť rožky a späť domov. Obchod síce vyzeral zaujímavo, ale neočaril ma.(23.6.2016)

<< předchozí 1 2
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace