Reklama

Reklama

Epizody(12)

Obsahy(1)

Dvanáctidílný seriál Dana Přibáně popisuje doposud nejnáročnější půlroční expedici tohoto cestovatele. Vzdálenost z australského Perthu přes Východní Timor, Indonésii, Malajsii a Thajsko překonal devítičlenný tým ve dvou žlutých trabantech, polském fiatu, neboli maluchovi, na staré čezetě, jawě a dvou invalidních vozících. Přibáňův tým na své zatím poslední filmové cestě urazil během půl roku 15 291 kilometrů. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Recenze (64)

Pepinec 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

Pokud se Žlutému cirkusu povedlo něco opravdu dokonale, tak přiblížit zážitek z jízdy v trabantu, protože tak jako se oni protrápili Austrálií a Asií, tak jsem se já protrápil seriálem. Nebylo říct co a postupem času už ani jak, konec bez konce jenom potvrdil hořký fakt, že ne vždy se daří těm, kterým fandíte. Pár epizod, ze kterých dýchal stejný život jako z čundru Latinskou Amerikou se sice našlo, ale to byly spíš výjimky potvrzující pravidlo, že dobrodružství a snaha udělat dvanáct dílů za každou cenu pro mě není ta pravá symbióza. Ve finále tak u mě určitě vyhrává na koleni uplácaný sestřih z jízdy Hedvábnou stezkou, kde jsem cítil ryzí cestovatelskou radost, a ne touhu svézt se na zavedené značce a nepřidat nic svého, jako v případě tohoto technicky vymazleného seriálu. Ale mluvím za sebe, jak to vnímám já. Pořád je to o lidech, kteří se nebojí zvednout prdel a dělat co je baví a kterým nakonec může být nějaký Pepincův komentář volný jako kolo u Malucha. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Ještě si nechám odstup po prvním díle, ale tady hodnocení klidně prsknu už ted, protože Dan a jeho parta jsou neskutečně inspirativní frajeři a frajerky a teď nemyslím v tom jít, vzít trabanta a hurá do Austrálie, ale v tom, jak se postavit k myšlence "to nejde". Určitě si tu cestu s nima prostřednictvím seriálu projedu, jo fandím jim všem, jsou to frajeři plněj si sny, jdou do spousty rizik, dobrodružství, zážitků a snad i přátelství. Jenom tak nějak přemýšlím jak je Danova partnerka asi velká, když ne a ne dosáhnout z motorky nohama na zem, ale vono je to buřt, hlavně že je sympaticka, stejně jako všichni ostatní. Přemýšlím co jinýho na podobným seriálu hodnotit než výpovědní hodnotu a emoce, protože herecký výkony těžko, kameru těžko, režii těžko, scénář píše cesta, takže taky těžko, možná střih s ohledem na kvantum materiálu, takže opravdu jen to čistokrvený dobrodrůžo se vším co přináší čili logicky už po prvním díle za pět. A další cesta ? No Jules Verne trajdal do středu země, na měsíc, na tajuplný ostrov, po vodou, zkrátka pořád je kam trabantama jezdit, že Dane ? P.S. Aha, ted jsem dostal zprávu od Autograma, že Dominika není partnerka Dana, ale Mareka a že z toho nemám robit swingers party. Tak jenom pro jistotu upřesnuju, je to seriál o cestování a dobrodružství nikoli telenovela o Dominice. PP.S. Cha, tak podle uživatele mira.l a následně i našeho starýho známýho autograma nakonec chodí Dominika přece jen s Danem a já poslouchal první díl dobře. ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele (k tomuto TV seriálu)

"To, co žene trabanta nahoru, není výkon motoru, ale obrovská rychlost, kterou to auto dosahuje." Zběsilé plašení 26-ti koní pod duroplastovou kapotou mě sice v Jižní Americe zaujalo o dost víc, ale oproti filmu mě zase mnohem líp bavil seriál. Pozitivem byli zejména pohodoví vozíčkáři, blázniví Poláci, opravy kladivy a pády motorkářů. Co mi však trošku vadilo, tak to byla přítomnost Dominiky, před kterou se Dan trošku krotil a která svou normálností moc nezapadla do tohoto kolektivu sebevražedných bláznů. ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Láska robí s ľuďmi divy. :) Celkom zlatú frajerku si našiel ten Přibaň. A evidentne bol celé natáčanie tak zamilovaný, že sa prvý raz v histórii trabantov nechoval ako arogantný kretén, naopak, stal sa najstarostlivejším a najslniečkovejším elementom celej expedície. Inak teda najslabší trabanti, to sa dalo ale pri blúdení austrálskymi bažinami čakať. Tým je bohužiaľ venovaná viac jak polovica série. Potom v Ázii sa to viacmenej spraví. A aj dosť zlých vecí sa im tentokrát stalo. Radkov pas rulez. Tri a pol. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Parta pořád skvělá, zábava o něco menší. Nevím, zda byl požadavek na dvanáct půlhodinových epizod vznesen před samotnou cestou, ale umělé natahování seriálu, jen aby měl požadovanou stopáž, tomu odpovídá. Některé díly jsou vyloženě vycpávkové a kromě toho, že žlutý cirkus urazí další pár set kilometrů, se v nich nic nestane. Kdybych z přírodopisných dokumentů jako Wolf Creek nevěděl, že v Austrálii občas dějí dost divoké věci, považoval bych ji po zhlédnutí téhle trabantí série za druhý nejnudnější kontinent po Antarktidě. Chápu, ne vždy máte dost štěstí (nebo spíše smůly) na napínavé/vtipné/bizarní příhody, ale proč tomu neuzpůsobit rozsah pořadu? Zatímco od Jižní Ameriky jsem se i díky zakončování epizod perfektními cliffhangery nedokázal odtrhnout, tentokrát to chtělo hodně přemlouvání, abych cestu nezabalil už někdy v polovině. Ještě nápadněji než ve filmové verzi (která je tentokrát lepší než ta seriálová) zde vyvstává do popředí rezignace na vzdělávací rozměr. Důležité není, kudy se jede, ale s kým, což by mi tolik nevadilo, kdyby to celé nebylo tak repetitivní a po čase podobně únavné jako neustálé opravování selhávající techniky. ()

Galerie (75)

Reklama

Reklama