Nastala chyba při přehrávání videa.
  • M.i.k.e
    odpad!

    co to?proč to?...knížku jsem nečetl,ale věřím,že šance že by byla tak zoufale špatná jako tohle přenesení na plátno je prakticky nulová.Tady totiž nefunguje vůbec nic a i když se film hodně snaží o vyvolání alespoň nějaké atmosféry,selhává ve všech směrech a je jen nudnou parodíí na drama,panoptikem plným nesympatických a divných figurek a pro mě osobně jedním z nejhorších filmů co jsem viděl za posledních několik let.Jeho dokoukání mi způsobovalo skoro až fyzickou bolest a s odstupem nechápu proč sem to vůbec udělal.Korunu tomu nasazuje extrémně nepovedený dabing,kde věty nesedí do pusy ani hercům,kteří mluví sami sebe a dělá tak z orgií ještě bizarnější,umělejší a amatérštější podívanou (podobný problém měla i česky "dabovaná" Milada).Celou dobu to na mě díky tomu působilo jak čert ví proč dabované východoněmecké porno,ve kterém se ovšem bohužel nesouloží,což by teoreticky mohla být jediná věc která mohla tenhle bizár zachránit.A nebo možná ne,protože i ta soulož by byla určitě podobně strašidelná...0% PS : v tom šoku jsem úplně zapomněl na šílené,smysl nedávající dialogy,mezi kterými je králem ten o "fakování" o kterém budu ještě dlouho přemýšlet a doufat že se mi jen zdál.(2.5.2020)

  • NinadeL
    ***

    Na nový film Ireny Pavláskové se vždycky budu těšit, i když riziko je to čím dál tím větší. Pražským orgiím se nedařilo v kinech, prosvištěly jimi tak rychle, že se člověk ani rozkoukal, a už byly pryč. Je to škoda, mohlo to být fakt velké. Populární románová předloha, skvělá historka o tom, jak si Irena sama dojela pro autorská práva. Ale bohužel se jaksi zapomnělo na to, že slavný román původně spadající pod Sixty-Eight Publishers, je jen jedním dílkem ze série o Nathanu Zuckermanovi, takže divák neznalý souvislostí se nemá čeho chytit. Postavy nezná, musí se vyrovnat s velmi nevěrohodnou výpravou, s velmi špatným dabingem (v angličtině by to mohlo být ok) a neznámými tvářemi v hlavních rolích, které vedle klasických českých herců příliš nefungují. Na druhou stranu, pokud už se začtete, filmová ilustrace docela poslouží jako doplněk, ale nesmíte od toho chtít víc. Je mi líto, dvě skvělé hlášky a rozkošná vedlejší role Jana Hrušínského na celý film určitě nestačí.(15.4.2020)

  • Enšpígl
    **

    Já přemýšlím, pro koho tento film Irena Pavlásková točila ? Pro mě určitě ne, vůbec jsem nechápal postavy, které se kolem hlavního hrdiny strřídaly jak houby po dešti, odvyprávěly si pro mě naprosto nezajímavý příběhy a zase zmizely v filmovým propadlišti. Název filmu je samozřejmě reklamní trik o orgiích nemůže být ani řeč, přitom paradoxně ten byt s tapkama a údajným "každý kdo něco znamená je tam" měl skvělou atmosféru a kdyby se celý příběh odehrával tam, nejspíše by mě to alespoň bavilo, ale takhle ? Jedno velký vzduchoprázdno.(10.10.2019)

  • Prubner
    *

    Neinvenčně natočený film bez pořádného děje, plný nekonečných nudných dialogů a plný klišé, která tuzemští tvůrci používají pro zobrazení socialismu (fronta před potravinami, estébáci, disidenti, všeobecná ošuntělost). Je to všechno nepřirozené, toporné, strojené, bez života. Herecké výkony vesměs hrozné (hlavně Havelka a Hrušínský) a vrcholem všeho je příšerný český dabing, který je téměř k nepřežití.(7.5.2020)

  • mchnk
    **

    Dvanáct minut "orgií" a sto minut prakticky ničeho. Paní Pavlásková toho chtěla bezpochyby ukázat hodně, možná i trochu zavzpomínat, obávám se, že i stylizovat svou osobu a životní postoje do postavy Olgy, i když to měl být silný obraz ženy, jež, "zničena" režimem, zahodila svou důstojnost i budoucnost někam do Vltavy a s průhlednou frajerskou přetvářkou se oddává (ne)svobodnému životu. Ono by to i šlo, prostředí je povedené, ale zmrzačit film uměle vyznívajícím předabováním všech postav do češtiny, je tragické a pro mě vlastně nepochopitelné. Přirozená angličtina hlavní dvojice i českých herců, kteří evidentně mluvili česky i anglicky, by film určitě povznesla na trochu jinou úroveň i přes ten prázdný scénář, nicméně režisérka zvolila jinou formu, což, dle mého, filmu dost uškodilo. [Kino Citadela - Litvínov](11.10.2019)

  • - Režisérka Irena Pavlásková napsala scénář podle slavné knihy „Pražské orgie - Intelektuálové v kleštích totality“ americké literární legendy, držitele Pulitzerovy ceny, Man Bookerovy ceny a desítek dalších literárních ocenění, Philipa Rotha. [Zdroj: časopis Cinema 11/2018] (Stoka)

  • - Irena Pavlásková získala od Philipa Rotha práva na zfilmování „Pražských orgií“ v roce 2013 – osobně se s ním setkala v jeho domě v Connecticutu. [Zdroj: časopis Cinema 11/2018] (Stoka)

  • - Postavu amerického spisovatele Nathana Zuckermana (Jonas Chernick) nadaboval herec Jiří Dvořák. (Marsik)