Reklama

Reklama

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1

  • Velká Británie Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (více)
Trailer 3
Dobrodružný / Drama / Rodinný / Fantasy
Velká Británie / USA, 2010, 140 min

Režie:

David Yates

Předloha:

J. K. Rowling (kniha)

Scénář:

Steve Kloves

Kamera:

Eduardo Serra

Hrají:

Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Carolyn Pickles, Jason Isaacs, Bill Nighy, Bonnie Wright (více)
(další profese)

Dlouho obávaná válka se zlem začala, Voldemortovi Smrtijedi kontrolují ministerstvo kouzel i Bradavice a zatýkají všechny, kdo by se jim chtěli postavit. Harry a jeho přátelé mají před sebou těžký úkol, chtějí najít a zničit tajemství Voldemortovy nesmrtelnosti - viteály. Při pátrání po nich nejsou nikde v bezpečí, proto se každý den přesunují a stanují v lese. Jejich samota vyústí v hádky podporované temnou mocí viteálu. Ron pak své přátele opouští. Ne na dlouho, brzy si uvědomí sílu přátelství a začne své kamarády hledat. Společně jsou poté úspěšní a jeden viteál se jim podaří zničit. Opět sjednocené trio se vydává navštívit otce Lenky Láskorádové. Od něho se dozvídají o Relikviích smrti - neporazitelné kouzelné hůlce, kameni schopném vzkřísit mrtvé a neviditelném plášti, který shodou okolností Harry již sedm let vlastní. A tato hůlka je to, co Voldemort hledá, jako pojistku proti Harrymu... (TV Nova)

(více)

Diskuze

Geriel

Geriel (hodnocení, recenze)

řekla bych, že fanoušky knížejk filmy zajímají především a vidí změny, ve kterých se film odchýlil od předlohy

Survey

Survey (hodnocení, recenze)

Počkat jak jako že tam nebudou ty nejznámější motivy od Williamse? To si snad dělají . Těch pár vyvolených melodií už ma snad status kult.

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

3D je podle mě blbost. Nepotřebuju přece, aby kolem mě běhali panáčci, ale jdu se hlavně podívat na příběh. A vizuální stránka se v 2D dá ztvárnit taky kvalitně.

Xaron

Xaron (hodnocení, recenze)

A najlepsie je, ze ja sa az dnes docitam, ze to idu predsa len prerobit do 3D! Tj.posledny harry pride prerobeny do 3D rovnako ako prisli novy Titani. Co je podla mna obycajne marketingovy podraz, aby vybrali o polovicu vacsie vstupne za? takmer nic. Na 3D musi mat film potencial a harrymu veru asi 3D(navyse take narychlo spravene)rozhodne nepomoze, ale naopak uskodi. Mohli by sa uz trochu uvedomit stym..:// a pockat aspon do doby ked budu chciet(pravdepodobne predbezne)vyslat do kin celu sagu o nieco malo predlzenu.

Astu.

Astu. (hodnocení, recenze)

O kvalitu snímku přece nejde, hlavní je, aby to vybuchovalo a bylo to barevný.)

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

Je pravda, že pro fanouška Harryho Pottera není zase tak moc důležité, jaký byl film natočen, je rád, že byl vůbec natočen. Ale ovšemže o kvalitu taky jde. Moc lidí by se určitě nedívalo na film natočený domácí kamerou a neschopným režisérem. Jinak jsem s filmy spokojen, snažím se zase moc nekritizovat, protože vím, že bych to sám nenatočil líp :)

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

Celkem souhlasím, ale nechápu jak by mohlo nejít o kvalitu? =-O O co jinýho teda jde?

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

Šokující to není ani zdaleka. Je pravda, že ze všeho se Yates vinit nedá, producenti taky mají svou vinu, stejně jako Steve Klotes.

Ellesime

Ellesime (hodnocení, recenze)

Hmmm kóča, ale tak mně se Bonnie líbila vždycky, takže žádné velké překvápko :)

Ištván87

Ištván87 (hodnocení, recenze)

No ty bláho.... Ty s tím make-upem taky dělaj zázraky.... Tak doufejme že to ty herci taky tak zahrajou.... Možná by je mohli nadabovat aby měli starší hlas..... Ačkoliv, to asi zvládnou i bez toho....

Ištván87

Ištván87 (hodnocení, recenze)

Nemůžeme ze všeho vynit Yatese. Nezapomeň, že v takovýmhle druhu filmů budou mít taky velký slovo producenti...

Maerlyn0

Maerlyn0 (hodnocení, recenze)

I když knížky jsou fantastický, vždycky se těším do kina. Dává to tomu takový jiný rozměr. Přece jenom, něco jiného jsou pouhé představy v hlavě, a něco jiného realizované na plátně. V režisérově zájmu doufám, že se mu to podaří, pokud ne, startuji dobročinou sbírku "Anthrax pro Yatese".

Ištván87

Ištván87 (hodnocení, recenze)

Daniel Radcliffe má nevýhodu v tom, že hraje hlavního hrdinu... A když je hlavní hrdina klaďas jak poleno, tak to málokdo zahraje nějak extra dobře. On navíc není zkušenej herec (sice hrál v dost filmech, ale nejvíc času mu zabírá ten Harry, takže se neměl jaksi kam vyvinout). Ale ta jeho etuda po požití felix felicis v šestce byla výborná. Jinak jak jste říkali Hermiona, ta není špatná, ale suverénně nejlepší (a dokonce lepší než někteří dospělí) je Rupert Grint. Ten byl perfektní už v jedničce (nesmíte se na to koukat s dabingem, páč Jirka Kocman se naučil hrát až v šestce) a to co předváděl v šestce, no to bylo to nejlepší z britského herectví (a mám dojem, že na humor neznám lepší než britský herectví)... Jinak mě osobně na filmech ani nevad že všechno divákovi naservírujou, ale spíš to, že mu toho naservírují polovic....

Ellesime

Ellesime (hodnocení, recenze)

Hromino: Podle mě by film tohoto formátu, takového rozpočtu a takové očekávanosti neměl ztrostokat na ,,hereckém" výkonu dětských herců. Na světě je určitě dost jiných dětí, který by Harryho dokázaly zahrát mnohem mnohem líp. Nejvíc z děcek se mi líbila Hermiona, ale Redklifa já prostě nemám ráda, podle mě celou sérii svým neherectvím zkazil...To je zase můj skromný názor :)) Jinak ale s tebou souhlasím :)

Samuel7

Samuel7 (hodnocení, recenze)

Fakt vždycky hrozně rád čtu, jak jsou HP knížky špatné... Poznal jsem už docela dost klasik a uznávaných děl, a i když se mi mnohá velmi líbila, tak stejně málokterá měla takovou atmosféru jako HP, i když dosahovala lepších stylistických a jistě mnohých dalších kvalit... Jestli nějaká knížka není ,,literární zázrak", tak to rozhodně není Harry Potter... Můj skromný názor :)

Hromino

Hromino (hodnocení, recenze)

Díky, ale tvé osvětlení se jaksi minulo účinkem. Pokud jdeš do kina s tím, že očekáváš od mladistvých výkony na úrovni zkušenějších dospělých, pak se ti ani nedivím, že jsi zklamanej. A jestli k tomu i prohlašuješ, že HP je "kniha tvého dětství, k níž sis vybudoval vřelý vztah", pak už je to jasný na tuty. Já mám samozřejmě vlastní představu o tom, jak by kniha vypadala převedená na plátno. A právě to, co tobě na filmech vadí, se mi naopak na nich líbí. Porovnat si naše a režisérovy vize: zjistit, co by třeba mohlo být lepší, kdybychom měli film v pazourách my; případně z čeho by se od nás teoreticky mohli rejža a scénárista poučit. :-) Takže pokud tedy odmítáš představu tvůrců - nebo jak ty říkáš - "to, co musíš akceptovat jako pasivní příjemce", pak opravdu není divu, že z filmu trpíš.

Astu.

Astu. (hodnocení, recenze)

Samozřejmě, Allan Rickman je snad můj nejoblíbenější herec, toho jsem nemyslel a Helenu Bonham Carter také zbožňuji, ale ta mi naopak v HP přišla herecky příšerná. Mylslel jsem tím samozřejmě hlavně dětské role. HP sice jako kniha zázrak není, ale je zázračná v tom, že mnoho dětí včetně mě dokázala ke knihám přivést, prostě se to hrozně dobře čte.) HP je prostě kniha mého dětství, proto jsem si k ní vybudoval vřelý vztah.

Botanick

Botanick (hodnocení, recenze)

DarkAstu: Za prvé- Hloupost, Rickman, Smith, Spall, Helene a spousta dalších hraje skvěle. Za druhé- Samozřejmě, že kniha má úžasnou výhodu ve vlastní představivosti, ale s tím snad člověk počítá když jde do kina na knižní adaptaci a pokud jsi doufal, v naplnění tvých představ tak jsi naivní. Za třetí- Atmosféra knížek byla hlavně v tom, že se jednalo o něco docela nového a právě již ve zmíněné fantasii. Literárně HP určitě není žádný zázrak a po opadnutí toho prvotního nadšení to ztrácí svoje kouzlo. Já jsem vždy v "knižním táboře", protože knihy nedokáže nic nahradit

Foxhound#1

Foxhound#1 (hodnocení, recenze)

Tak s těmi herci rozhodně nesouhlasím. Pokud máš na mysli mladistvý, tak to beru, ale říct třeba o Alanu Rickmanovi že neumí hrát? To si opravdu šlápnul vedle. Jinak máš pravdu, žádný film nenahradí knihu a ano, filmový HP je kasovní blockbuster díky kterýmu si tvůrci dost nasyslí.

Astu.

Astu. (hodnocení, recenze)

Jestli to nechápeš, pomůžu ti to osvětlit. Tak za prvé - herci. Po shlédnutí prvních pěti dílů musí být každému jasné, že jsou křečovovitejma figurkama odříkávající svůj dialog. Hrát prostě neumí ani jeden, můj názor. Šestý díl byl lepší, ale pořád nic moc. Za druhé - Kniha má obrovskou výhodu v tom, že si můžeš vytvořit vlastní představu o charakterech a prostředí. Není tohle na knihách úžasný? Ve filmu ti naservírují něco, co musíš akceptovat, jsi jen pasivní příjemce (to samozřejmě nevztahuji na všechny filmy) Za třetí - samozřejmě že i kniha byla psaná hlavně kvůli výdělku, ale má prostě tu atmosféru, kterou filmový HP není schopný vytvořit, protože si je vědom, že na tom vyvaří strašný prachy, tudíž se to snaží natočit pro co nejširší spetrum publika. Prostě blockbuster jako prase, možná to nebude špatný, nevím, ale osobně od toho moc neučekávám. Tohle je věčnej problém fanoušků knih a filmů (LOTR, Mechanický pomeranč, Kmotr atd.) Vždycky bude jeden do nebes vyzdvihovat jedno zpracování a druhý zatracovat. U HP jsem v knižním táboře.)

Související novinky

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

Kazmův film zboural návštěvnost českých kin

21.08.2023

Snímek českého moderátora, baviče a influencera Kamila Bartošky alias Kazmy ONEMANSHOW: The Movie se stal nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do… (více)

Finále Rychle a zběsile jako dva filmy?

Finále Rychle a zběsile jako dva filmy?

07.02.2020

Herec a producent Vin Diesel oznámil, že desátý film jeho rodinné akční ságy Rychle a zběsile bude nejspíš rozdělený na dvě části. Snímek se tak vydá cestou například posledního Harryho Pottera nebo… (více)

Divergence se přesouvá do televize

Divergence se přesouvá do televize

21.07.2016

Půlení závěrů velkých sérií není zrovna populární trend. U Harryho Pottera nebo Stmívání se to ještě podařilo, Hunger Games ale docela klopýtaly a sérii Divergence tyhle čachry rovnou zlomily vaz.… (více)

Hobit 1: 2012, Hobit 2: 2013... Hobit 3: 2014?

Hobit 1: 2012, Hobit 2: 2013... Hobit 3: 2014?

26.07.2012

Peter Jackson to už nenápadně naznačoval na Comic Conu v San Diegu. Hobit mu pořádně nabobtnal a za 266 natáčecích dnů bylo pořízeno tolik materiálu, že z něj Jackson pohodlně sestříhá buď dva extra… (více)

Reklama

Reklama