Reklama

Reklama

Otevři oči a naskoč! Čeká tě jízda tvého života. Je Štědrý večer, pravý čas na dobrodružství. A tebe čeká v podobě cesty, která se kroutí nahoru a dolů horami, klouže po ledových pláních a šplhá přes závratně vysoké mosty. Vítej na palubě polárního expresu, kde je během cesty podávána horká čokoláda rozvernými číšníky a dobrodružství čeká v každém vagónu. Režisér Robert Zemeckis vytvořil s pomocí hlasu Toma Hankse opravdovou vánoční klasiku. Společně vás zavedou do světa kouzelné animace. "Vidět, znamená uvěřit", tvrdí záhadný tulák, který tě doprovází na této fantastické cestě. Uvidíš skutečné zázraky" Vlak je připraven, tak neváhej a nastup! (Warner Bros. CZ)

(více)

Zajímavosti (31)

Vánoční koleda (2009)

  • Po a Polárním expresu (2004) šlo o druhý film Roberta Zemeckise s výrazně vánoční tematikou. Oba snímky byly natočeny metodou "motion capture" - tedy s herci, kteří neposkytli jen hlasy, ale jejichž pohyby byly zdrojovými informacemi při tvorbě animace postav. (Foibos)

Madagaskar (2005)

  • Davové scény (lemuři, policisté v metru atp.) dabovali do českého jazyka členové sboru Touch of Gospel - na základě dobré zkušenosti z filmu Polární expres (2004). „Při nahrávání scén, v nichž lemuři vítají newyorské obry, jsme dostávali pokyn z režie znění: ‚Teď se lekněte. Skvěle, teď  musíte o oktávu výš. A teď o oktávu níž.‘ Přes hodinu jsme se pouze lekali a vydávali zvuky různých emocí na základě pokynů z režie,“ uvedl Michal Beránek. Členové tohoto sboru také nazpívali sborové party v české verzi písně „I Like To Move It“. (joktuk)

Beowulf (2007)

  • Herci sú zosnímaní za použitia "performance capture", technológie snímania pohybu, ktorú Robert Zemeckis prvýkrát použil vo filme Polárny expres (2004). Táto technológia dôsledne sníma pohyby tela, mimiku a poskytuje kamere maximálnu slobodu. Môže sa potulovať, lietať, vznášať sa po obrazovke spôsobom, ktorý by pri hraní naživo nebol možný. (PeterJon)

V tom domě straší! (2006)

  • Po Polárním Expresu (r. Robert Zemeckis, 2004) je V tom domě straší jen druhým snímkem natočeným se živými herci, jejichž projev byl v počítačích převeden do digitální podoby. Zemeckis produkoval oba filmy. (imro)

Související novinky

Symfonická show Christmas in Hollywood

Symfonická show Christmas in Hollywood

02.12.2023

Orchestr Prague Pop Symphonics připravuje velkolepý koncert filmové hudby, na kterém představí oblíbené melodie z filmů, bez kterých si období nejkrásnějších svátků v roce neumíme už ani představit.… (více)

Batman a Superman digitálně animovaní

Batman a Superman digitálně animovaní

04.09.2007

Chvíli v tom byl docela slušný chaos. Když studio Warner Bros. oznámilo, že hodlá už příští rok odstartovat natáčení Justice League of America, komiksoví fanoušci začali střihat ušima. Co to, co to?… (více)

Zemeckis, Carrey a duch Vánoc

Zemeckis, Carrey a duch Vánoc

09.07.2007

Filmová veřejnost začíná být ze Zemeckisova Beowulfa pěkně nervózní. Digitálně animovaná adaptace staroanglické poémy, v níž podobně jako Tom Hanks v Polárním expresu ožijí díky technologii motion… (více)

Já se vrátim! Nebo ne?

Já se vrátim! Nebo ne?

14.11.2006

Když se Arnold Schwarzenegger, někdejší nejlépe placený herec Hollywoodu, opětovně stal guvernérem státu Kalifornie, početné zástupy fanoušků opustil i ten poslední zbytek naděje na jeho comeback.… (více)

Reklama

Reklama