Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Naivní Leo neuspěje ve snaze stát se hercem, jako na zavolanou se však objeví strýc Ivan s lákavou nabídkou. Hodlá kandidovat do europarlamentu a potřebuje do své úspěšně rozjeté reklamní agentury náhradu za ředitelku, která ho podrazila a odešla ke konkurenci. Leo zpočátku netuší, že strýc chce nechat firmu zkrachovat, a proto najal neschopné outsidery - účetní v důchodu Karličku, pubertálního textaře Mikiho, grafika Kamila a mladou manažerku. Ti vůbec nemají tušení, jak to v takové reklamce vlastně chodí. Jejich snažení se sice projevuje vytrvalým odlivem zákazníků, potom však má jedna z hloupých kampaní nečekaný úspěch a zakázky se jen hrnou. Když navíc Leo s ostatními zjistí, oč strýci opravdu jde, rozhodnou se převzít iniciativu, a to s pomocí nečekaného spojence... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (354)

kingik 

všechny recenze uživatele

Stokrát raději se podívám na český film ze žhavé současnosti, než na český film z dob cara Klacka, první republiky nebo z dob bolševika. Film Martina Kotíka není ani tak komedií, ale spíše pokusem poukázat na pokrytectví v naší společnosti, akorát tady se na to jde přes reklamní agenturu. Jan Zadražil v hlavní roli je typický loser jménem Leo, snící o herecké kariéře až v Hollywoodu, který od svého strýce (Jan Vydra) a vlivného podnikatele kandidujícího do evropského parlamentu, přijme vedoucí místo v reklamní agentuře, která najímá neschopné zaměstnance, aby firma co nejdříve zkrachovala. A právě rozvádějící se hamižný zbohatlík z toho mohl, jak jinak, než profitovat. O těchto záludných praktikách ve firmě ví pouze Leo, a je jen na něm, jak se k celé záležitosti postaví, protože i tak budou nepoctivé záměry jeho strýčka brzy odhaleny. Je škoda, že film nevyužil svůj počáteční potenciál podložený dávkou originality za vydatné režisérovi pestrobarevné stylizace a spoléhal se jen na úvodní rozehrání partie neschopní zaměstnanci versus podrazácký a vychytralý šéf, která sice vycházela, ale v závěru přišla s dost nevěrohodnými aspekty v ději. Střídání milenek bylo dosti chabé rozuzlení zápletky, která mě do té doby bavila a raději bych přijal tu variantu s vydíráním podnikatele mafií, než tu s rozvodem, zvláště když na place byla viděna pěkná přehlídka neschopných exotů ve firmě. Nápad nechat ve filmu jít události opačným směrem, kdy úspěch ve firmě byl nepřípustný a naopak za neúspěch se sklízela pochvala, považuji za neotřelý, ale zde poněkud nedotažený, vzhledem k nepříliš přesvědčivému vyznění filmu. Dobrá herecká sestava však film spolehlivě táhla a hlavně v první polovině měl film slušné tempo, ale pak ho chytla křeč ve scénáři. 50% ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Hodně bezradný snímek, který nijak zvlášť novátorský námět nejenomže nedokáže zajímavě rozvinout, ale navíc ho neumí ani pořádně vyprávět. Působí chaoticky a lacině, spíš jako by byl natočený na vlně nevtipných komedií o podnikání, jaké byly v módě v začátcích 90.tých let. Ve vtíravém proudu product placementu se odehrávají nezajímavé epizodky o lidech s podivným zmatečným jednáním i pocity. /3. 8. 12./ ()

Reklama

maverick10 

všechny recenze uživatele

Ne prilis originalni zapletka - v ne prilis originalnim pribehu s dementimi dialogy, kde byste vetu rozvinutou hledali opravdu jenom tezko. Navic ten pribeh byl tak lajdacky sestaven, vzdyt na dulezite momenty filmu se proste zapomnelo a jen se skakalo v pribehu jak na na louce plne kobylek. Vubec se tu nebudu zminovat o komerci, ktera mi zpusobovala sedy zakal. To vsechno by se dalo snest, kdyby tvurci dodrzeli zanrovy zamer. Lec bohuzel, ani komedie to nebyla. Tak ted jen marne premyslim, co ze to vlastne bylo??? Snad celovecerni reklama, prolozena v osm hodin na Nove reklamama? ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Nenáročná a velmi oddychová veselohra pro cílené převážně komerčně zaměřené publikum. Film plný looserů, vysilující boj s blbcem a především pak nenáročné vesměs seriálové herecké výkony (vyzdvihl bych občas vtipného Vydru, výřečnou Sandru Novákovou a pozitivně naladěného a příjemného Jana Zadražila). Škoda že zkušený Jiří Langmajer nedostal přeci jenom více prostoru..Jinak je až k nevíře do čeho se to třeba "paní" herečka Janžurová nechala přemluvit, ale to i já jsem se nechal přemluvit ale i u tohoto filmu platí známé to filmové přísloví jednou a dost. Za pár v uvozovkách zábavných scén dávám 2*, dialogy byly místy opravdu příšerné. ()

imf 

všechny recenze uživatele

Asi jsem se zbláznil, ale uznám Kotíkovi vydřenou třicítku za absurdní reklamní vložky a snahu o zkopírování zápletek odjinud. Ten film se pod kopanci do žeber (přisadil si snad každý ze štábu) snaží naznačit, že má potenciál. A možná je to i tím, že jsem si konečně uvědomil, že na rozdíl od Trošky a některých smrtelně vážných pokusů z české dílny se můžu prostě jenom bavit nad tím, jak to jde celé do háje. Vy nám taky, šéfe, je mnohem zábavnější než Anglické jahody. Škoda, že je to v kategoriích, které nelze měřit čísly. :) (30%) ()

Galerie (9)

Zajímavosti (4)

  • Film se natáčel v Praze. [Zdroj: filmovamista.cz] (SONY_)
  • V závěru filmu, kdy zaměstnanci oslavují výhru nad Mrázem, má Tereza (Sandra Nováková) rasta copánky a na sobě tričko a džíny. V předchozím a následujícím záběru copánky nemá a oblečení má také jiné. (Rutt)
  • Herečky Bočanová a Kadlčková od narození trpí klaustrofobií a scéna ve výtahu byla zpočátku ohrožena. (ČSFD)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno