Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kleopatra
    ****

    Jsou krajiny, kde se vaření považuje za umělecký obor a autoři jsou vyznamenáváni řády. Jestli jsou to řády zlaté vařečky nebo zlaté šunky, to nevím, ale kdykoli sleduji nějakého kuchyňského kreativce, který nehraje na kvanta, ale tvoří skvost a dělá to s vášní, zaplaším v sobě letitý postoj k této dobrovolně povinné činnosti - že je to vopruz, a oddám se vizi, že od zítřka si zakuchtím už jen políbena múzou. Vydrží mi to asi den. Julie se zavázala k roku a to nikdy nic nedotáhla, ale fluidum jejího idolu bylo tak silné, že se bobřík z frustrace změnil v životní radost. Kuchyňské Hodiny, tentokrát jen o dvou vzájemně prošpikovaných dějstvích, jsem dobře načasovala, blahořečím si, vždycky se to nepovede, možná i proto mi tahle lehoučká delikateska moc chutnala.(13.3.2010)

  • xxmartinxx
    ***

    Příjemný, ale nedotažený film. Perfektní dějová linie s Meryl Streep, ze které čiší dobrá nálada a která vás dokonale vtáhne v kontrastu s křečovitou Amy Adams a jejím nudným a nezajímavým příběhem. Obě dějové linie spolu prakticky nesouvisejí. Kdyby byla Julia Powel z děje úplně vynechána, bylo by to pro dobro věci. Skvělá Meryl je tak nuceně upozaděna, i když na filmu zajímá každého jen ona. A že roli sympatické dámy zvládla skvěle. Její roztomilý herecký výkon stojí za to vidět. (Nominovat ho za ní na Oscara je ale nedůstojné. Tohle je odlehčená, komediální role - dělat z toho herecký koncert je nepatřičné).(13.12.2009)

  • Caszidy
    ***

    Příjemná oddychovka. Meryl Streep jako obvykle vynikající. Filmu však škodí přehnaná stopáž. Určitě by mu prospělo zkrácení minimálně o 30 minut. Pak by se ona pohodová atmosféra tolik nerozmělnila a chvílemi nebezpečně nebalancovala na hranici utahanosti. Mimochodem, ze všech věcí, které Julie v průběhu filmu vařila, jsem měl chuť pouze na onen čokoládový dort a topinky, které se objevily hned na začáku... Francouzská kuchyně zřejmě není úplně pro každého.(9.10.2009)

  • playboxguest
    ***

    Tak jsem si to včera pustila před spaním jen s vědomím, že to dle názvu bude o nějakejch dvou ženskejch, z nichž jednu ztvárňuje Meryl Streep, jináč jsem o filmu neměla ani páru. Při úvodních titulkách jsem zjistila, že na režisérské stolici seděla Nora "dám vám tu nejsladší romantiku" Ephron, tak si říkám v souvislosti s názvem filmu a tak...: "To začala na stará kolena točit romantiku o lesbách, či co??". No zase omyl, řekla jsem si ve chvíli, kdy jsem zjistila, že od sebe hlavní hrdinky dělí půl století a dva kontinenty. Takže jsem stále nevěděla o čem to bude, ačkoli mě to pomalu ale jistě začínalo bavit a to díky komediálnímu herectví zmíněné Meryl, pak se příběh začal pomalu klubat, jedna píše kuchařku a druhá se asi o padesát let později rozhodne podle té kuchařky vařit a psát si o tom čím dál úspěšnější blog. Půlka filmu, já se bavím a furt se nemůžu zbavit dojmu, že mi to připomíná Ďábel nosí Pradu, kde špičkovou módu nahradila špičková kuchyně. Ani nevím proč mě to tak příjemně dostalo, filmy o vaření mě nikdy nijak extra nebraly a řadím se mezi ty, co jídlo raději konzumují, než připravují, každopádně jsem se u filmu báječně odreagovala a usínala jsem s takovým tím pocitem, že jsem viděla něco hodně milého. Uvažovala jsem o čtyřech hvězdách, ale ty dávám jen filmům, které buď přinesly něco nevídaného, nebo mě přivádějí k myšlence, že bych je ráda viděla co nejdříve znovu, to ale není tento případ, tudíž dávám jen silné tři kousky a považuji film hned po Samotáři v Seattlu za nejlepší romanci paní Ephronové, v níž druhá polovička byla nahrazena jídlem.(26.6.2011)

  • Ketri
    *****

    Hodnocení je možná nadsazené neboť píši hned po shlédnutí filmu a jak říká klasik: "jsem pln dojmu, ale něco malého by se do mě vešlo". I ta připálená vánočka, kterou jsem u filmu okousávala chutnala jako z kuchyně Julie Child. Osvědčená dvojice z filmu Doubt opět excelovala. Poslední dobou mi přijde, že se filmoví tvůrci snaží dokázat (a celkem úspěšně) že Maryl Streep není krásná jen s pomocí dokonale upravené tváře a vychytaného stylu /Prada/, ale i jako jeptiška /Doubt/ či bývalá státní úřednice a kuchařka z poválečných let s vizáží poplatnou své době - Julia Child. A byť chudák mluvila ve stejné oktávě jako ten nebohý humr snažící se dostat z horké lázně - stále byla dokonalá. Pasáže vyprávějící životní příběh Julie Child byly přeci jen lepší a zajímavější než příběh ze současnosti, ale kombinace obou se měnila v dokonalost (ale, no ale ta současná část mohla být o něco kratší). Je to prostě takový milý příběh o marném boji naučit Američany používat celý příbor a mezi něj vkládat opravdové, chuťově rozmanité a geneticky nemodifikované potraviny. Pozn.: Divím se, že Julia Powell neměla druhý den pod okny demonstranty obhajující humří práva.(10.1.2010)

  • - V týdnu, kdy měl film premiéru v USA, se ve státech prodalo 22,000 výtisků kuchařky “Mastering the Art of French Cooking”, což je víc než se prodalo za celou dobu prodeje knihy. (Ernia)

  • - Meryl Streep musela po celou dobu natáčení nosit vysoké podpatky, aby se svou výškou alespoň trochu přiblížila Julie Child, která měří téměř 2 metry. (Ernia)

  • - Píseň ''Stop the Train'', která se nachází na soundtracku k filmu, je od Henryho Wolfa, syna Meryl Streep. (CliffLee)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace