Reklama

Reklama

Jane Adlerová má tři dospělé děti, prosperující pekařství a přátelský vztah s bývalým manželem Jakem, kterému už odpustila, že ji před deseti lety podváděl s mladší ženou, se kterou se pak oženil. U příležitosti synovy promoce si ex-manželé spolu vyjdou na nevinnou večeři, která se po konzumaci většího množství vína a vzpomínkách na společné soužití změnila na vášnivý sex. Když Jane vystřízliví, uvědomí si jednu úžasnou věc. Právě se svým ex-manželem podvedla tu, s kterou jí byl nevěrný, když ještě byli manželé. O Jane má také zájem bytový architekt Adam, který pro ni navrhuje kuchyň. Protože ve válce a v lásce neplatí žádná pravidla, oba muži se rozhodnou o dámu svého srdce bojovat až do posledního dechu. To vyvolá řadu nečekaných situací, v nichž se ukáže, že ani pokročilejší věk neubírá nic na pošetilosti zamilovaných. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (474)

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Příjemná a sympatická romantická komedie někde na hranici středního a důchodového věku. Tam, kde se normálně pohybují herci do "třicítky" se tentokrát prohánějí herci, kterým není pod padesát. Příběh je jednoduchý a v podstatě je o tom jak starší žena dostane "na stará kolena" choutky a zaplete se se svým exmanželem, který jí před lety vyměnil za mladší verzi a do toho se do ní bláznivě zamiluje starší architekt, který jí vylepšuje dům. Škoda zbytečně přepálené stopáže a pár pomalejších částí jinak se jedná o povedenou romanci, která převážně díky hercům (stalé slušná Meryl Streep, tělem a celkovou podobou legrační Alec Baldwin a megasympaťák Steve Martin) a zajímavému příběhu potěší. ()

Payushka 

všechny recenze uživatele

Sestavu si Nancy Meyers vybrala nadmíru dobře. Snímek sice pořád nedosahuje kvalit jejího profláklého Po čem ženy touží, ale každý den nemůže být posvícení. Třešinkou na pomyslném dortu budiž vedlejší role Johna Krasinského, nastávajícího jedné z Janiných dcer. Pro film je podobnou figurkou jako král Jelimán pro Madagaskar. Vtipkuje, neustále se pohybuje od jednoho trapasu k druhému, roztomile se usmívá (aspoň něco pro naši mladší generaci). ()

Reklama

hrona 

všechny recenze uživatele

Asi si zde pár lidí rozezlim, ale tento snímek mi přišel dost podobný s filmem Líbáš jako bůh, avšak je zde jeden z hlavních předností české obdoby, a to jest, žádný z našich herců nebyl tak nadržený, jako Baldwin, potažmo i Streepka ( dost rušivé). Je to klasický příběh, který neocení lidé mladšího věku. Dle mého názoru společně s Mama Mia nejslabší film s Meryl v hlavní roli. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Is it complicated? Kdepak.. Předpokládal jsem, že Meryl bude samostatná silná osobnost, o jejíž přízeň se bude ucházet dotěrný, slabošský ex-manžel spolu s nějakým citlivým ťulpasem a konec vyšumí do ztracena. A taky že jo.. Ve snobském kabátě oděná romantická komedie se suchopárnými dialogy, prázdnými řečmi a absencí svižného vtipu, kde S.Martin s obličejem napnutým jak cirkusové šapitó je ve vážných momentech komičtější, než když má být komický, Baldwin připomíná srstnatého Kromaňonce, co rád papá smažené mamutí řízky na přepáleném oleji a Adlerovic již plnoletí potomci disponují mentalitou dvanáctiletých dětí. Vidět Alecovu klobásu na Skypu, tak jsem doživotně off line.. ()

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Byla jednou jedna (de)generace aneb kocovina z flower power. Nancy Meyers znovu posunula tachometr romcom na vyšší obrátky: tentokrát točí padesátku a šedesátku (ačkoli Martinově postavě může být šedesát jedna a půl i osmdesát devět, jsme přece v nestárnoucí Kalifornii) a mezi postelí a pekárnou uspořádala kurz pro ženy po přechodu s tématem Jak být rozvedený. Mammamiovsky rozjuchaná Meryl Streep explicitně vyjadřuje intimní touhy, exmanželsky skotačí s nesnesitelně samolibým a zároveň životem uondaným slabochem Baldwinem (jehož několikrát odhalené, notně zanedbané tělo působí jako repelent sexuálního apetytu) a před svými kamarádkami vede Vagina monology, zatímco architekt Steve Martin je v příběhu oním ideálem: senzitivní ťulpas, který své milované splní, co jí na očích vidí (a současně se podvědomě (správně) obává, že mu uteče za arogantním machem s citlivostí elektrické sbíječky) Místy to připomíná české zvěrstvo Líbáš jako bůh, s tím rozdílem, že funkci komického zcizujícího elementu má místo Bartošky John Krasinski. Nicméně dojem, že Poledňáková a Meyers uvízly v časové výduti, odkud loví umělohmotné postavy, slabé muže (muž je podle ní idiot nebo ňouma) a horují za právo starší generace na sex, ve mně zůstal, a to i přesto, že Hans Zimmer vykradl svůj soundtrack k Prázdninám, že jednotlivé, zejména situační vtípy místy fungují a po stránce herecké i vizuální je Pas si simple o několik set tříd výše. Vlastně není čemu se divit: takhle to dopadá, když romantické komedie točí osoba, která si hříchy mládí prožila v éře květinových dětí a volné lásky, vznikne American Pie pro duchodce:) P.S. Pařížské publikum hlasitě zareagovalo až v momentu, kdy se na plátně začalo žertovat na téma cizoložení po francouzsku. Tleskalo a smálo se. Asi samo sobě. České publikum se smálo asi čtyřikrát častěji. ()

Galerie (46)

Zajímavosti (18)

  • Meryl Streep (Jane Adler) si ve filmu stěžuje na pokleslé víčko. Ve skutečnosti jde pouze o jeden z jejích hereckých triků. (Ernia)

Reklama

Reklama