Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Happens
    ***

    Nabité, svižné, Meryl je boží a Baldwin už není to, co býval, je to spíš tlusťoučký medvídek, ale pořád to do sebe tak zapadá. Rozhodně koukatelná komedie. Ale k příběhu: cožpak nemůžeme udělat chybu? I dvakrát? Už nebude nikdy odpuštěno? Celý film mi v hlavě blikala světélka naděje, aby pak zhasla? Ten konec měl být jakože happy end? Tak to teda bolí..(5.4.2016)

  • Nathalie
    **

    Byla jednou jedna (de)generace aneb kocovina z flower power. Nancy Meyers znovu posunula tachometr romcom na vyšší obrátky: tentokrát točí padesátku a šedesátku (ačkoli Martinově postavě může být šedesát jedna a půl i osmdesát devět, jsme přece v nestárnoucí Kalifornii) a mezi postelí a pekárnou uspořádala kurz pro ženy po přechodu s tématem Jak být rozvedený. Mammamiovsky rozjuchaná Meryl Streep explicitně vyjadřuje intimní touhy, exmanželsky skotačí s nesnesitelně samolibým a zároveň životem uondaným slabochem Baldwinem (jehož několikrát odhalené, notně zanedbané tělo působí jako repelent sexuálního apetytu) a před svými kamarádkami vede Vagina monology, zatímco architekt Steve Martin je v příběhu oním ideálem: senzitivní ťulpas, který své milované splní, co jí na očích vidí (a současně se podvědomě (správně) obává, že mu uteče za arogantním machem s citlivostí elektrické sbíječky) Místy to připomíná české zvěrstvo Líbáš jako bůh, s tím rozdílem, že funkci komického zcizujícího elementu má místo Bartošky John Krasinski. Nicméně dojem, že Poledňáková a Meyers uvízly v časové výduti, odkud loví umělohmotné postavy, slabé muže (muž je podle ní idiot nebo ňouma) a horují za právo starší generace na sex, ve mně zůstal, a to i přesto, že Hans Zimmer vykradl svůj soundtrack k Prázdninám, že jednotlivé, zejména situační vtípy místy fungují a po stránce herecké i vizuální je Pas si simple o několik set tříd výše. Vlastně není čemu se divit: takhle to dopadá, když romantické komedie točí osoba, která si hříchy mládí prožila v éře květinových dětí a volné lásky, vznikne American Pie pro duchodce:) P.S. Pařížské publikum hlasitě zareagovalo až v momentu, kdy se na plátně začalo žertovat na téma cizoložení po francouzsku. Tleskalo a smálo se. Asi samo sobě. České publikum se smálo asi čtyřikrát častěji.(4.1.2010)

  • Reiniš
    ***

    Meyersová de-facto vykrádá svoje Lepší pozdě nežli později a postihuje ji stejný syndrom, jako u nás M. Poledňákovou. Jakoby stačilo vzít slaboduchý příběh o tom, jak těžké je (pře)žít po rozvodu, tři herecká esa a fotogenické kulisy, celý film natáhnout na zbytečné dvě hodiny a úspěšný produkt pro ,,zoufalé manželky´´ nad čtyřicet je hotový. Pro nás ostatní, na které film evidentně není zaměřen, číhá pár laciných fórů (M. Streep kouřící marihuanu??), netradičně obsazený Steve Martin a několik předvídatelných klišé. Pro mě až příliš tuctové.(15.4.2012)

  • Payushka
    ****

    Sestavu si Nancy Meyers vybrala nadmíru dobře. Snímek sice pořád nedosahuje kvalit jejího profláklého Po čem ženy touží, ale každý den nemůže být posvícení. Třešinkou na pomyslném dortu budiž vedlejší role Johna Krasinského, nastávajícího jedné z Janiných dcer. Pro film je podobnou figurkou jako král Jelimán pro Madagaskar. Vtipkuje, neustále se pohybuje od jednoho trapasu k druhému, roztomile se usmívá (aspoň něco pro naši mladší generaci).(7.11.2010)

  • Johny_fork
    ****

    Zejména dokonalé herecké výkony ústředního tria dělají z filmu Nějak se to komplikuje kvalitní oddychovou zábavu, která mě osobně překvapili velmi svěžím humorem. Hra těla, gesta, komické situace přichází se stejnou přirozeností jako zkušené herecké výkony. Maryl Streep válí a Alec Baldwin působí dokonale jako starý prasák.(26.9.2010)

  • - Vo filme sa v cameo úlohách mihnú skladatelia Ramin Djawadi, Heitor Pereira a Ryeland Allison ako muzikanti na párty. (Macejko)

  • - Interiér domu hlavnej hrdinky filmári vybudovali na obrovskom broadwayskom pódiu v Brooklyne. Jeho stavba a výber každého doplnku trvali niekoľko mesiacov. (pokerkiller)

  • - Téměř veškeré interiéry byly natáčeny v New Yorku. Tam byl ale v době produkce filmu sníh a teploty okolo nuly. Sluneční svit za okny byl tak přidán až ve studiu, aby nebylo poznat, že natáčení neprobíhalo v Santa Barbaře. V kanceláři Steva Martina (Adam) jsou dokonce zataženy žaluzie, protože se za nimi nachází mrakodrapy. (Ernia)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace